User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
26 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 2000 model APY MOTOR KODLU S3 İÇİN YAPILACAKLAR.

  1. #1
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    2000 model APY MOTOR KODLU S3 İÇİN YAPILACAKLAR.

    ARKADAŞLAR,

    2000 model APY motor kodlu audi s3 8l 1.8t için(210 hp)

    -down pipe+76 lık düz boru
    -12-14 lt lik intercooler
    -benzin pompası ve benzin regületörü
    -630 cc enjektörler
    -İNTAKE KİT
    -DUMP VALVE
    -OEM TURBO(K04-020)
    -STOK BLOK İÇİ
    -STOK ŞANZIMAN
    -YAZILIM
    -
    bu uygulamalar ile alabileceğimiz güçler nedir.bilgili arkadaşlarımın bilgisine sunarım.ayrıca bu setupla motor ve şanzıman ömürleri ne olabilir.yanıtlarınızı bekliyorum.hadi vag grubu kullanıcıları..

  2. #2
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    76 kişi bakmış ama yorum yok

  3. #3
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    280-300 çıkartır iyimser olarak.
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  4. #4
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazılımlar kaç verir aracın...üzerine 10 20 daha koy işte...
    Şanzımanına , motoruna hiçbirşey olmaz bu setup ile.. Sağlıklıysa, aynı sağlık ile kullanmaya devam edersin.

    s3'te 4 çeker ve fazla olan ağılık gibi handikaplardan ötürü beklediğin tepkileri yakalayamayabilirsin.

  5. #5
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu set-up motora zarar vermez montajı düzgün yapıldıktan sonra.
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  6. #6

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    300 hp leri bulursun rahat rahat.

  7. #7
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benimde istediğim 300 hp gibi rakamlar.anladığım kadarıyla bu rakamlara bu setup ile gelebilir araç.teşekkürler.

  8. #8
    TorqueTuning - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul/Türkiye
    Mesaj
    986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stok turbo ile enjektör ve intercooler değişimleri gereksiz masraf. Bunun yerine araca ait bazı parçaları yenilemeniz daha mantıklı bir hareket olacaktır. K04-020 ile sağlıklı olarak alınabilecek güçler 270-280 HP arasında olacaktır.

  9. #9
    G60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    811
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K04 ile 630cc enjektör anlamsız. Kaldıki 630cc orjinal 3 bar pompa ve regülatör ile kullanılıyor bahsettiğiniz araçla...

  10. #10
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G60 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    K04 ile 630cc enjektör anlamsız. Kaldıki 630cc orjinal 3 bar pompa ve regülatör ile kullanılıyor bahsettiğiniz araçla...
    bende tam bunu sorucaktım
    630cc kullanmanın bi avantajı varmı ??? büyük turbo olmamasına rağmen

  11. #11
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TorqueTuning Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stok turbo ile enjektör ve intercooler değişimleri gereksiz masraf. Bunun yerine araca ait bazı parçaları yenilemeniz daha mantıklı bir hareket olacaktır. K04-020 ile sağlıklı olarak alınabilecek güçler 270-280 HP arasında olacaktır.
    hangi parçaları yenilememizi önerirsiniz?aracın elektronik olarak hata veren bir parçası yok şuanlık.eğerki sensörlerden bahsediyorsanız?

  12. #12
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı uAlper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende tam bunu sorucaktım
    630cc kullanmanın bi avantajı varmı ??? büyük turbo olmamasına rağmen
    çok pahalı olmayan bazı parçaları şimdiden alıp araca koymayı istedim.ileride daha büyük turbo kullanacak olursak diye?

  13. #13
    yn_lemans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    İSMAİL / ist BAHÇELİEVLER
    Mesaj
    580
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende amk motor kodlu 2001 s3 vardı,benimkisi stock 225 hp ,turbo degıstrıceksen 2871 tak,ama program down pipe 76 yla alacagın max 260/270 arası,bizimkilerle beyinde farklı.
    by SARIBEKİROĞLU






    FLORYA REDLİNE OTO
    LOWRİDER CUSTOMS DESİNG FLORYA

  14. #14
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    üst kapağı işletip güzel bi egzantrik ve yazılım

  15. #15
    TorqueTuning - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul/Türkiye
    Mesaj
    986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hangi sensörler için aracının bazı MAF, lambda gibi loglarına bakıp hangisi ne durumda bakmak lazım ve buna göre hareket etmek en mantıklısı..

  16. #16
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üst kapağı işletip güzel bi egzantrik ve yazılım
    1.8 t den bahsediyoruz,bunlar gereksiz işlemler bu motor için

  17. #17
    d16y4
    Misafir
    250 hp bile çok zor o dediğiniz ekstralarla 300 hp için turbo büyütmek gerek bence deneyin görün

  18. #18
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.8 t den bahsediyoruz,bunlar gereksiz işlemler bu motor için
    ozaman gerekli olanları söylemeye ne dersin

  19. #19
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yn_lemans Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende amk motor kodlu 2001 s3 vardı,benimkisi stock 225 hp ,turbo degıstrıceksen 2871 tak,ama program down pipe 76 yla alacagın max 260/270 arası,bizimkilerle beyinde farklı.
    aslında ben GTX2863R istiyorum çok.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •