Yakın bir arkadaşım 2000 model Impreza WRX almayı düşünüyor. Ancak sıralı sistem takmayı düşünüyor. Daha önce WRX'e LPG taktıran oldu mu?
Yakın bir arkadaşım 2000 model Impreza WRX almayı düşünüyor. Ancak sıralı sistem takmayı düşünüyor. Daha önce WRX'e LPG taktıran oldu mu?
takılıyor bi wrx de görmüştüm... dogukan cvp verir şimdi![]()
Bir tane gt' de ve 2007 siyah bi sti da vardı. Ne kadar Turboyla lpg yi bir arada götüren insanlar olsada subarunun ruhuyla pek örtüşmüyo lpg. Sonuçta o arabayı alırken karşına ne çıkacağı konusunda bilgin oluyo. İnsanlar her depoda sağlıklı gitmesi için 20-30 lira zarar yapabiliyor kaliteli benzin olsun diye. Haftada bir gün binip diğer günler sadece tozunu silip, işe toplu taşımayla giden insanlarda var, sırf arabanın ruhuna uyum sağlamak için. Subaru master Khan abi benden daha detaylı şekilde anlatacaktır görünce...
2000 model WRX derken?
Konuyla alakası olmasada Bu tip araçlarda LPG ye olabildiğince karşıyım. PErformansı istedği kadar etkilemesin Kırmızıda durdunmu bu arabalardan oktan kokusu vurmalı insana...
Dört tekerlekle uçar gider kelebek gibi
Otobanlarda açar renk renktir çiçek gibi
Güzel havada var mı onunla gezmek gibi
Ayağı yerden kesen güzellik otomobil
Bir tanıdığından alacakmış. Araçta hiç bir modifiye yok. Ancak binebilmek için LPG şart diyordu. Bende daha önce böyle bir uygulama var mı bilmediğimden sormak istedim. Benim Imprezam olsa hayatta LPG koymazdım orası ayrı...
Çok ince map ayarı yapabileceğiniz bir LPG kiti var ise takabilirsiniz ancak orjinal lpg regülatörü ve lpg enjektörleri yetmeyecektir. Bu çok ince ayarıda AFR'den, avans'tan anlamayan bir ustanın yapması saçma olur. Benzin ve LPG'deki AFR farklıdır, ayarı yapacak kişi buna uygun yapmalıdır. Haliyle motor fakire düşerse kırarsınız.
Sonuçta sizde söylüyorsunuz, arabaya gidip alacak araba tanıdığına gökten gelmicek. Almadan öncede ne mutlu araştırmış yakıtı hakkında bilgisi var. Bu kadar olumsuz yoruma rağmen takılırsa da dencek bişi pek kalmıyo. Birde satılması var. Subaru zaten kolay satılan bir araç değil, tahminimce lpgli bi subaruyu almak isteyecek insanda bir elin parmağını geçmez. Boyasanızda, plakayı değişsenizde o aracın seceresi çıkar..![]()
ben günlük kullanıyorum, günlük kullanımda 13lt/100km civarında yakıyor (yani km'de 40 kuruş). Günlük 50 km yol yaptığım göz önünde bulundurulursa her gün 20 tl benzin eder ve bu bile Subaru'nun verdiği boxer sesi ve 4 çeker keyfini etkileyecek bir etken değildir.
Ben de zaten önermedim ancak her tür araca LPG takmayı artık normal kabul eden bir kesim oluştu. Neyse akşam iftarda beraber olacağız. Ben onu vazgeçiririm bu işten. Alacaksa da benzinli binsin. Yoksa yazık arabaya...
Görüşler ve verdiğiniz bilgiler için çok sağolun arkadaşlar![]()
antalyada 2008 hawkeye kasa STİ(sticker degildir) sıralı sistem impo mevcutsahibine sordum dahada hızlandı dedi
![]()
WRX veya GT olması elbet umrunda olacaktır, Türkiye'de en son satılan GT 2000 modeldir, GT ve WRX arasında ciddi (en az 10bin TL) bir fiyat farkı bulunmaktadır. 2001 ve sonrasında WRX ülkemizde satışa sunulmuştur, 2002 ve sonrasında STi satışa sunulmuştur. Düzeltme yaptığım konu 2000 model WRX olmayışıdır.
İnanmışlar dediğim konuda kesinlikle sizden bahsetmiyorum, aracının GT olmasına rağmen Catalunya veya 22B zanneden kişilerden bahsediyorum. Hatta bir keresinde 1997 model mavi renk aracını Catalunya diye satmaya çalışan birine gerçek Catalunya'nın siyah renk ve sağdan direksiyonlu olduğunu mesaj attık, gelen yanıt hala duruyor; "sen bılıyosun 4 senedır yanlıs arabaya bınıyormusuk"
Turbo'lu araca yalnızca Vacuum (absolute 14.5 psi) ölçebilen MAP sensörü takan, sonra "niye ayar tutturamıyoruz" diyen LPG servislerinden kaçının![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)