benden de selamlar,
intercooler la ilgili söylediğimden vazgeçtim,
ama araçta basınç kaçırma problemi yok, olsaydı 3500 devirde 2400 mbar göremezdin. basınç kaçırırdı.
Arkadaşlar PVC den yani gösterdiğim resimdeki parçadan inanılmaz hava kaçırıyordu ve yağın hava giriş bölümüne girmesini sağladığını gördüm ve direk parçayı ağızımla test ettim :)
Yeni gelen parça ve eski sökülen parçalara tüm nefesimle üflediğim zaman hava filtresine giren bacağından inanılmaz hava kaçırdığını gördüm , bu sorunu boylelikle çözdük.
İlgilenen arkadaşlara duyrulur.
Burdan önce Erkan abiye (Tüm oto), sonra Raşit (auidilover) ve Kürşata (fangio), sonra spook nickli arkadaşımıza teşekkürlerimi sunuyorum.
Burdaki yağ ve leak problemini hallettik diye düşünüyorum , araba şöyle bir kendine geldi.
Basıncın basıp basmadığını test etmedim daha ilerleyen zamanlarda farklı bir şekilde farklı bir RUR la karşınızda detayları paylaşırım.
hayırlı olsun
stok kal bi deneme yapalım ben gelince
Selamlar...
Log almaya gerek yok Basınc saatimden izliyorum anlık. 1.5 peak yapıyor 1.35 den 7000RPM lerde 0.9 a kadar dusuyor. Yokuş yukarı bazen 1.6 peak yapabiliyor uyarı veriyor saat 1.6 da ayarlı limit peak uyarısı...
Eger 1.5 cont gitmek istiyorsanız basıncınız ilerde geride anlık yuklenmelerde cok değişkenli olucaktır. Size tavsiyem madem bukadar bastırıyorsunuz Forgenin basıncı sabit tutma amaçlı parcası Forge Actuator alıp takmanız. Hem saglıklı olmasını hemde dalgalanmadan bir basınc saglıcaktır.
Forge Motorsport | Alloy Fabrication
Sorununuzun cozulmesine sevindim. Güle güle kullanın. Kısa birsey daha 1.5 peak yaptırınca yazılımınız her ne ise bilmiyorum ama arac arıza ısıgı yakması lazım sınırlar asıldıgından dolayı onu söndürüyormunuz?
parçanın fiyatı ne acaba?
http://e1211.hizliresim.com/13/5/fn81p.jpg
Onur değişen parça bu .
Selam Zafa ,
Ben bastırmıyorum cont 1.5 , verdiğim sadece örneklemelerdi (burda firmaların bastığı logları koymam doğru algılanmıyor malesef), tüm firmalar aşağı yukarı istedikleri basınçlar farklı , kimisi N75 valfini her zaman açık tutar , kimi gaz kelebeği , kimi 1.5 ister kimi 1.4 ister , her yiğit bir yoğurt yemesi vardır , ama bu demek değildir ki arabama fazla yükleniyorum.
Arabada bir sıkıntı vardı çözdük diye düşünüyorum.
http://img62.imageshack.us/img62/3281/basinc.jpg
Bu basinclar bu motor icin sorun degil uc asagi bes yukari firmalarin coguda bu parallelde bastiriyorlar..
5600 devirde 224hp veriyor yani Raşit doğru mu bu senin gonderdiğin logdeğerlerine göre... ?
5000 devir 195 hp bu verilere gore 5600 devir 213 hp ama bu motorun urettigi tork hesabi yani %100 accurate olmayabilir.
%10 sapmalardan bahsediliyor. genel olarak %5 fazla gosteriyor deniyor.
yok hayır her veri için değil tabikii. torkdan bahsediyorum.
10% hata olma olasılığı olacağını hiç sanmıyorum. Siz bu kadar büyük bir sapmayı nereden duydunuz?
Selamlar ,
Bu da aldığım son loglar ve karşılaştırmalar.
Oncesi Sonrası
Devir Specified Actual Devir Specified Actual
2720 2530 2280 2720 2520 2300
2880 2450 2270 2840 2440 2310
3080 2500 2290 3040 2390 2300
3240 2550 2300 3240 2430 2370
3400 2460 2370 3440 2490 2480
3600 2460 2420 3640 2480 2520
3760 2470 2430 3720 2480 2510
4000 2470 2420 4040 2460 2470
4160 2460 2410 4160 2440 2440
4320 2420 2390 4320 2440 2420
4520 2460 2350 4520 2460 2380
4680 2420 2300 4680 2460 2350
4840 2420 2270 4800 2450 2300
5040 2430 2230 5080 2430 2230
5160 2390 2190 5120 2410 2190
5320 2340 2150 5320 2370 2160
5480 2300 2110 5480 2320 2130
5600 2270 2090 5600 2280 2110
5760 2260 2050 5760 2270 2100
5880 2220 2000 5880 2240 2020
6000 2170 1980 5960 2200 2010
Sanki düzelmiş gibi ;)