yavaş gel hakan biraz kafa dinle ben manifol işini çözdüm deneyelim bi ara ne fark ediyormuş kacak görelim
Printable View
yavaş gel hakan biraz kafa dinle ben manifol işini çözdüm deneyelim bi ara ne fark ediyormuş kacak görelim
1.4 arabanın ederi;
%95 VE(volumetric efficiency) ile, 20 derece dış sıcaklıkta, deniz seviyesinde, 12 AFR ile, 76'ya 76'lık kare bir 1.4 TSI motor, 7000 devirde 2 bar basabilirse 275HP civarını kağıt üstünde teknik olarak görür. Böyle bir motora 7000 devirde 2 bar basabilmek için de en az 350cfm'lik bir turbo gerekir.
birisi 300 hp olur kırmaz öbürü 200 ile kırar.
su poloyu bende merak ettim söyleyim bakalım
bende takipteyim bu konuyu aslında şöyle gt28li bir 1.4 olsa tadından yenmez ama stock internal kç hp dayanır.
Ne dersin Özgür , M3 le gidermiyiz kafa kafaya ! Raşit bir şeyler söyle bu konu da , sen daha önce hybrid yapmıştın
:):)
Manuel olsaydim yapardim diyorum ama dsg icin bu uygulamaya sicak bakmiyorum.Zaten standart turbosuylada istenilen torklar elde ediliyor dsg nin limiti dahilinde getirisi minumum olacagindan ben olsam yapmazdim dsg icin.
Manuel olsaydi uygular dibini gorurdum o ayri :)
1.4 tsi 125 lik a3 lerin dsg'lerinin kaldirabilecegi limit nedir konusu gelmisken sorayim. Arkadasim sorunlu olduklarinin korkusundan dolayi yazilim yaptirmiyor. Garantiden dsg kavramalari degisti sanirim sonrasinda sorun yasamak istemiyor.
Evet itg fena olmaz da , gecen ben alacaktim sen almissin birisi satiyordu
Bu arada düşünenler için ;
VW AUDI SEAT SKODA DSG Upgrade Clutch Pack Stage 1: 6 Disc - JBS
Elemanla mailleştik ;
This clutch upgrade pack will fit all vehicles that are equipped with the DQ200 7 speed gearbox,Polo, Golf, Leon, Ibiza ect.
şeklinde dönüş yaptı , fiyat biraz tuzlu ama düşünenler için 580nm torka kadar gidiyor.