User Tag List

Sayfa 8/12 İlkİlk ... 678910 ... SonSon
213 sonuçtan 134 ile 152 arası

Konu: TSI için K04 turbo upgrade yapılır mı ?

  1. #134
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı utkunoa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende milltek dp orta iptal son custom susturucu var, aldığım loglarda peak 1.55 hep üstünede cıkmıyor altınada düşmüyor yani bu durumda egzostumla ilgli bir sıkıntı görmüyorum doğrumudur ? ara borularım orjinal
    Peak 1.55 normal bir değer , önemli olan peak den sonraki devirlerdeki basınç değerlerin , eğer specified ve actual arasında uçurum yoksa aracın istenileni basıyor demektir , eğer fark çoksa o zaman ilk once kaçakları aramakta fayda var.
    İlk önce DV den , sonra PCV valfinden , sonra turbo ve intercooler bağlantılarından sonra map sensorlerinden vs...
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  2. #135
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki arkadaşlar K04 de hangi modeli kullanmamız lazım K04 - 001 , K04 - 2x serisi mi vs.
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  3. #136
    34yec53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben aracı belli bi yere kadar yükledim aracım 1.4 tsi 170 hp jetta.
    araçta ecu fast yazılım,iskender downpipe egzoz,forge dumpvalve,aem filtre kit cupra ngk buji.mevcut.fakat aracın en basiti wastgace i ile az bişe oynadığınız zaman turbonun tahliye valfi yetersiz kalıyo + önde bulunan benzin pompası yani (yakıt basınç regülatörü 2) cofluyo sıfırı 700 lira.araç bi yere kadar o pompayla benzin yetiştiriyo fazlasını motor kabul etmiyo benim yaşadıklarım bunlar

  4. #137

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 34yec53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben aracı belli bi yere kadar yükledim aracım 1.4 tsi 170 hp jetta.
    araçta ecu fast yazılım,iskender downpipe egzoz,forge dumpvalve,aem filtre kit cupra ngk buji.mevcut.fakat aracın en basiti wastgace i ile az bişe oynadığınız zaman turbonun tahliye valfi yetersiz kalıyo + önde bulunan benzin pompası yani (yakıt basınç regülatörü 2) cofluyo sıfırı 700 lira.araç bi yere kadar o pompayla benzin yetiştiriyo fazlasını motor kabul etmiyo benim yaşadıklarım bunlar
    yusuf şu an ne durumda pompa?
    bi de mavi çok iyi olmuş. maliyet nedir?

  5. #138
    mrtsnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu konuyu ben daha önce niye görmedim yaaa
    [VW GOLF 1.4TSI 160HP Highline Manuel]
    CNK62

  6. #139
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 34yec53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben aracı belli bi yere kadar yükledim aracım 1.4 tsi 170 hp jetta.
    araçta ecu fast yazılım,iskender downpipe egzoz,forge dumpvalve,aem filtre kit cupra ngk buji.mevcut.fakat aracın en basiti wastgace i ile az bişe oynadığınız zaman turbonun tahliye valfi yetersiz kalıyo + önde bulunan benzin pompası yani (yakıt basınç regülatörü 2) cofluyo sıfırı 700 lira.araç bi yere kadar o pompayla benzin yetiştiriyo fazlasını motor kabul etmiyo benim yaşadıklarım bunlar
    170 lik ayrı bir yerde sizin pompalar klasik yetiştiremiyor.

    Alıntı mrtsnr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konuyu ben daha önce niye görmedim yaaa
    Senin yerinde olsa. Hybrid yaparım k04 emme tarafı nasılsa manuel bi de cooler oldu bitti
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  7. #140

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sağlıklı bir hybrid en güzel seçim olur o kadar çok k04 modeli varki piyasada bazı minibüsler üstünde bile inanılmaz k04 turbolar mevcut. hybrid yapmayı düşünen olursa yardımcı olurum
    RACE WERKS

  8. #141
    mrtsnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı penguinhakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    170 lik ayrı bir yerde sizin pompalar klasik yetiştiremiyor.


    Senin yerinde olsa. Hybrid yaparım k04 emme tarafı nasılsa manuel bi de cooler oldu bitti
    Abi ben görüntü olmadan olan gücün pek bir esprisi olmaz düşüncesindeyim. 1 direksiyonum 1 stopum kaldı. Sonrasında geçiyorum bu diyarlara. Tabi R tamponlar da varda, onlar zamanını beklesin.

    Artık zaten bu güçte yeterli geldi, pbox alcaktım iptal ettim sırf bi an önce güçlenmek için parayı oraya vermeyim diye. Yaza filan getirticem.

    Benim en çok merak ettiğim, herşeyi yaptım stg2'yi artık
    LOBA Motorsport - LO270 sports turbolader - VI 1.4 TSI 118 KW (160 PS) - Golf - VW - Produktgalerie
    bu turboyu getirttim, 270hp yapıcam aracı, motorda neler değiştirmem gerekli, benzin pompası, yağ pompası, soğutucularım, egzos çapım vs. neler olmalı
    Geçenlerde 1.8TSI 160 Leon alsam mı diye düşündüm ona k04 yapılıyo, 350-330 civarı güçlere çıkıyor, araç 7ileriDSG'ymiş vazgeçtim. 6 ileri olsa satıyodum Golf'ü
    [VW GOLF 1.4TSI 160HP Highline Manuel]
    CNK62

  9. #142

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mrtsnr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi ben görüntü olmadan olan gücün pek bir esprisi olmaz düşüncesindeyim. 1 direksiyonum 1 stopum kaldı. Sonrasında geçiyorum bu diyarlara. Tabi R tamponlar da varda, onlar zamanını beklesin.

    Artık zaten bu güçte yeterli geldi, pbox alcaktım iptal ettim sırf bi an önce güçlenmek için parayı oraya vermeyim diye. Yaza filan getirticem.

    Benim en çok merak ettiğim, herşeyi yaptım stg2'yi artık
    LOBA Motorsport - LO270 sports turbolader - VI 1.4 TSI 118 KW (160 PS) - Golf - VW - Produktgalerie
    bu turboyu getirttim, 270hp yapıcam aracı, motorda neler değiştirmem gerekli, benzin pompası, yağ pompası, soğutucularım, egzos çapım vs. neler olmalı
    Geçenlerde 1.8TSI 160 Leon alsam mı diye düşündüm ona k04 yapılıyo, 350-330 civarı güçlere çıkıyor, araç 7ileriDSG'ymiş vazgeçtim. 6 ileri olsa satıyodum Golf'ü
    sen turbo aldın mı murat

  10. #143
    34yec53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yusuf şu an ne durumda pompa?
    bi de mavi çok iyi olmuş. maliyet nedir?
    abi pompayı değiştirdim bu kez sürekli ateşleme bobinlerinde arıza çıkıyo fazla yükleyince.yani kısacası rollingde sağı solu belli olmuyo bi sağlam yürüyo bi normal.
    renk 1600 liraya maal oldu abi.eyv.saolasın

  11. #144
    34yec53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı penguinhakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    170 lik ayrı bir yerde sizin pompalar klasik yetiştiremiyor.


    Senin yerinde olsa. Hybrid yaparım k04 emme tarafı nasılsa manuel bi de cooler oldu bitti
    nasıl ayrı bi yer 160 lık tsi la aynı zaten pompasıda.hatta ben ilk aldığımda bulamadım 160 lık scirocco nunkini aldım

  12. #145

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 34yec53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nasıl ayrı bi yer 160 lık tsi la aynı zaten pompasıda.hatta ben ilk aldığımda bulamadım 160 lık scirocco nunkini aldım
    aldığınız pompanın parça kodunun sonu 025 T değil mi?

    160lık yani CAVD motor yada 180lik CAVE motorun pompasının flanş kaması, bağlantı delikleri ve N276 soket girişi bile farklıdır. O yüzden revizyona tabi tutmadan takamazsınız.

  13. #146

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 34yec53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nasıl ayrı bi yer 160 lık tsi la aynı zaten pompasıda.hatta ben ilk aldığımda bulamadım 160 lık scirocco nunkini aldım
    yusuf en başta ilhan abi seni uyardı diye hatırlıyorum.
    karşılaştıgın sorunlar zaten bilinen şeyler.

    pompa da malesef farklı kürşadın dediği gibi. ve malesef yetersiz bi pompa.
    kürşad revize ederse hep beraber nasipleniriz bizde...

  14. #147
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 34yec53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nasıl ayrı bi yer 160 lık tsi la aynı zaten pompasıda.hatta ben ilk aldığımda bulamadım 160 lık scirocco nunkini aldım
    Rocconun pompasını taktığına emin misin ?
    Parça numarası varsa paylaşırsan sevinirim.
    170 likleri sağlıklı yürüten ben bilmiyorum varsa örnek iyi olur.
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  15. #148
    34yec53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    parça numarasını hatırlamıyorum fakat aracımın çok iyi yürüdüğüne adım gibi eminim.

  16. #149
    34yec53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yusuf en başta ilhan abi seni uyardı diye hatırlıyorum.
    karşılaştıgın sorunlar zaten bilinen şeyler.

    pompa da malesef farklı kürşadın dediği gibi. ve malesef yetersiz bi pompa.
    kürşad revize ederse hep beraber nasipleniriz bizde...
    haklısın abi fakat ben şu an için memnunum gibi açıkcası

  17. #150

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı penguinhakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rocconun pompasını taktığına emin misin ?
    Parça numarası varsa paylaşırsan sevinirim.
    170 likleri sağlıklı yürüten ben bilmiyorum varsa örnek iyi olur.
    o kadar da değil be kardeş. Şu an ki halimle bile seni geçerim.

    Sizin pompanın son güncel hali 026M ile biter.

  18. #151
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fangio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o kadar da değil be kardeş. Şu an ki halimle bile seni geçerim.

    Sizin pompanın son güncel hali 026M ile biter.
    Yav hem 170lik ler sorunlu diyorsunuz hem de geçerim diyorsunuz.
    Denemedin ki bir görelim şu manuel GT yi

    Ben başkalarının yalancısıyım , sorun yok diyorsanız öyle olsun...
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  19. #152

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı penguinhakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yav hem 170lik ler sorunlu diyorsunuz hem de geçerim diyorsunuz.
    Denemedin ki bir görelim şu manuel GT yi

    Ben başkalarının yalancısıyım , sorun yok diyorsanız öyle olsun...
    Hakan sizin muhabbetlerin hastasiyim valla ikinizde ayni seyi soyleyip sonunda gene nasil maraza cikartiyorsunuz hayret ediyorum

    Sorun dan kasit tek sorunlari pompa abi yani sizdeki gibi olmuyor olmasi icin pompa revizyonu sart ama bu demek degildirki cok kotu gene idare eder yeterki cok yuklenilmesin beklentiler cok yuksek olmadikdan sonra orta seker yazilimla cok rahat binilir yani

    Dun arkadas 100-200 1... saniye kosturdu arabasini ondan dolayi kaldiriyor boyle
    R

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •