User Tag List

Sayfa 10/12 İlkİlk ... 89101112 SonSon
213 sonuçtan 172 ile 190 arası

Konu: TSI için K04 turbo upgrade yapılır mı ?

  1. #172
    mrtsnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı penguinhakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracımdaki turbo bilgileri aşağıdaki şekilde ;

    KK3
    Parça numarası : 03C 145 701 T
    LF 710028158 00207
    K032074DAB42 - 152
    Herşeye rağmen cesaretinden dolayı kutluyorum abi İnşallah güzel şeyler olacak... Sonuç merakla bekleniyor..
    [VW GOLF 1.4TSI 160HP Highline Manuel]
    CNK62

  2. #173

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuyu şimdi gördüm. Ben olacakları şimdiden söyliim. İnanılmaz bir turbo lag olacak birincisi. İkincisi de daha turbo yeni yeni dolarken kesiciye gireceksiniz devir çevirmeniz gerekecek. Enjektörler ve bence bobin yetmeyecek. Yağ sıcaklığınız tavan yapacak araba korumaya girecek. Oluşacak senaryo bu bence.
    IN BOOST WE TRUST

  3. #174
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konuyu şimdi gördüm. Ben olacakları şimdiden söyliim. İnanılmaz bir turbo lag olacak birincisi. İkincisi de daha turbo yeni yeni dolarken kesiciye gireceksiniz devir çevirmeniz gerekecek. Enjektörler ve bence bobin yetmeyecek. Yağ sıcaklığınız tavan yapacak araba korumaya girecek. Oluşacak senaryo bu bence.
    Alper selamlar ,
    Öncelikle K04 tamamen takılmayacak sadece emme tarafı K04 kadar büyük olan housing olacak ve pervanesi , diğer tüm yerler orjinal kalacak.
    Sebebi ise bu kadar büyük değişikliğe girmeyeceğim öncelikle hybrid nasıl bir tepki verecek onu görmek istiyorum , bir diğer sebep ise ; eğer K04 tamamen emme ve egzoz tarafı takarsam , egzoz manifoldu , emme giriş hortumları , DV ve dump pipe tekrar değişmesi gerekecek , şimdilik o kadar masrafa girmek istemiyorum.

    Sen tamamen K04 takınca olanlardan bahsediyorsun sanırım , haklı olabilirsin , ben de sana şunu sormak isterim o zaman bizim bobinin yetmeyeceğini yada yerine hangi bobin takılacağını keza enjektorleri de soylersen mutlu olacağım , yağ sıcaklığı konusuna da gelince onu da hybrid turbo ile beraber yağacağım süpriz değişiklikle aşacağımı düşünüyorum...


    Ayrıca aracım 2600 devirde 1.4 başınç basarak maximum 272 nm torka ulaşıp bunu 5600 - 5700 kere kadar sabit tutabiliyorum.
    Burdaki amacım 2600 değilde 3000-3200 devirde gelse benim için ve bunu 5700 değide 6100 - 6200 devirlere taşırsam ve daha az başınçla daha fazla hava sokarak herhalde daha fazla tork alırım diye düşünüyorum.
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  4. #175

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.4 tsi uzmanı değilim ancak bobin ve enjektör bu tip modifiyelerde başlıca sorun çıkaranlardır. Turbo konusunda da ben direk K04 takacaksın sanıyordum. Hybrid turbo konusu bence bir muamma. Uzun süreli sağlıklı bir hybrid turbo ben duymadım. Hep kısa süreli one night stand aşklar gibi geliyor. Yurtdışı forumlardan da takip ediyorum. Renaultlarda hep 10-15 binde cortlamaya başlıyor yapılan hybridler.
    IN BOOST WE TRUST

  5. #176

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.4 tsi uzmanı değilim ancak bobin ve enjektör bu tip modifiyelerde başlıca sorun çıkaranlardır. Turbo konusunda da ben direk K04 takacaksın sanıyordum. Hybrid turbo konusu bence bir muamma. Uzun süreli sağlıklı bir hybrid turbo ben duymadım. Hep kısa süreli one night stand aşklar gibi geliyor. Yurtdışı forumlardan da takip ediyorum. Renaultlarda hep 10-15 binde cortlamaya başlıyor yapılan hybridler.
    abi üstteki postu gt28 li bi araba gibi düşünmüşsün ama bence riskli bi iş hybrid dediğin gibi.Belki eski turbonun performansını vermeyecek,10-15 binde gitmesini de geçtim,inşallah doğru düzgün olur allah yardımcınız olsun.

  6. #177

    Üyelik
    Apr 2011
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dsg limitlerine uygun kodlama yapilirsa herhangi bir sorun cikacagini zannetmiyorum. Yurtdisinda dsg problem olmus genelde. Birde ustlerde fazla boost verince misfire olmuslar meth kullaniminin bunu kismen engelledigini soyluyor ingilizler. Enjektor sorun cikartmamis. Apr, revo bu ise pek sicak bakmamis ama okudugum kadariyla revo stg2 map ile hybrid turbo kullanan var. Apr austria nin map hazirladigida var . Birde yunanlilar var ama onlarin sitelerindeki araclar manuel ve ne kadar dogru dyno olcumleri belli degil. Olumsuz olacak bir durum yok bence denersiniz bakarsiniz ne kadar oluyor begenmezsiniz ucunda olum yok paraya bakar geri donulur. Insan heves ettimi maddi manevi gucu varsa denesin baksin. Hayirlisi olsum tekrardan.

  7. #178

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dsg limitlerine uygun kodlama yapilirsa herhangi bir sorun cikacagini zannetmiyorum. Yurtdisinda dsg problem olmus genelde. Birde ustlerde fazla boost verince misfire olmuslar meth kullaniminin bunu kismen engelledigini soyluyor ingilizler. Enjektor sorun cikartmamis. Apr, revo bu ise pek sicak bakmamis ama okudugum kadariyla revo stg2 map ile hybrid turbo kullanan var. Apr austria nin map hazirladigida var . Birde yunanlilar var ama onlarin sitelerindeki araclar manuel ve ne kadar dogru dyno olcumleri belli degil. Olumsuz olacak bir durum yok bence denersiniz bakarsiniz ne kadar oluyor begenmezsiniz ucunda olum yok paraya bakar geri donulur. Insan heves ettimi maddi manevi gucu varsa denesin baksin. Hayirlisi olsum tekrardan.
    abi sen mühendis adamsın,
    sizin araç da turbo limite mi gelmişde turbo upgrade edilsin.
    300 kusur torkla yüruyor manueller. turboları sıkıntı mı çıkardı sanki.
    dsg yi ele almadan dozer turbosu taksan ne olacak sanki?

  8. #179

    Üyelik
    Apr 2011
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi o kisimi gectim ben. Bana sorsan seninle tamamen ayni fikirdeyim. Ama arkadasimiz yapacam diyor. Bende yaparsa neler olabilir onlari yazdim. Yoksa su an zaten mevcut turbonun bile limitlerden cok uzak biliyoruz.

  9. #180

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi o kisimi gectim ben. Bana sorsan seninle tamamen ayni fikirdeyim. Ama arkadasimiz yapacam diyor. Bende yaparsa neler olabilir onlari yazdim. Yoksa su an zaten mevcut turbonun bile limitlerden cok uzak biliyoruz.
    ok.
    sen de destekliyosun sandım ondan yazdım.

  10. #181

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    senaryolar çok güzel hatta dsg karpuz gibi yarılacak, ve bulutların arasından hitler bize gülümseyecek.

  11. #182

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senaryolar çok güzel hatta dsg karpuz gibi yarılacak, ve bulutların arasından hitler bize gülümseyecek.
    bana mı yazıyorsun?

  12. #183

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bana mı yazıyorsun?
    hitler amcaoğlu falan mı ne alaka? benim lafım ortada bir şey yok iken felaketleri yaşayanlara

  13. #184
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi sen mühendis adamsın,
    sizin araç da turbo limite mi gelmişde turbo upgrade edilsin.
    300 kusur torkla yüruyor manueller. turboları sıkıntı mı çıkardı sanki.
    dsg yi ele almadan dozer turbosu taksan ne olacak sanki?
    Abi Allah aşkına bu dsg yi neden ele alıyoruz bana teknik olarak açıklar mısın , dsg dediğin kavrama mı sadece , zaten değiştirdik onu bir daha degiştiririz ne yapalım.
    Bide bizim turbolar limitler değilde ne peki o zaman basabilir miyiz şimdi 1.6 bar hayır.
    Sen rahat ol raşit yapacak bir güzellik bana ...
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  14. #185

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi sen mühendis adamsın,
    sizin araç da turbo limite mi gelmişde turbo upgrade edilsin.
    300 kusur torkla yüruyor manueller. turboları sıkıntı mı çıkardı sanki.
    dsg yi ele almadan dozer turbosu taksan ne olacak sanki?
    burdaki ele almak ne demek ?

  15. #186

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daha düşük basınç ile aynı havayı içeri sokmak anlamında aslında kötü bir şey değil. Düzgün balansı yapıldıktan sonra ve wasgate de saçmalamazsa sıkıntısız kullanacaktır. Ancak tahmini istenilen güç nedir Hakan?

  16. #187
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.501
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende direk k04 takıcaksınız sandım , hybrid herkezin de dedigi gibi biraz sıkıntılı yaptıktan sonra güc düsüsü yasayanlar bile var , insallah istediginiz gibi olur ve uzun süreli olur diyelim ...

  17. #188

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hitler amcaoğlu falan mı ne alaka? benim lafım ortada bir şey yok iken felaketleri yaşayanlara
    bana yazmadıysan sıkıntı yok.
    felaketi kim yaydıysa alıntı yaparsan ustune kimse alınmaz...

  18. #189

    Üyelik
    Apr 2011
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fangio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    daha düşük basınç ile aynı havayı içeri sokmak anlamında aslında kötü bir şey değil. Düzgün balansı yapıldıktan sonra ve wasgate de saçmalamazsa sıkıntısız kullanacaktır. Ancak tahmini istenilen güç nedir Hakan?
    Ayni havayi sokacaksam niye maliyet yapayim ? Burada min +20 - 30 hp ekstra hedef olmali bence. Ama 300 hp isteniyorsa bilemem

  19. #190
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fangio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    daha düşük basınç ile aynı havayı içeri sokmak anlamında aslında kötü bir şey değil. Düzgün balansı yapıldıktan sonra ve wasgate de saçmalamazsa sıkıntısız kullanacaktır. Ancak tahmini istenilen güç nedir Hakan?
    Abi onu sen soyle ne olacagını
    1.4 TSI GTX28 Loading...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •