konuyu şimdi gördüm. Ben olacakları şimdiden söyliim. İnanılmaz bir turbo lag olacak birincisi. İkincisi de daha turbo yeni yeni dolarken kesiciye gireceksiniz devir çevirmeniz gerekecek. Enjektörler ve bence bobin yetmeyecek. Yağ sıcaklığınız tavan yapacak araba korumaya girecek. Oluşacak senaryo bu bence.
IN BOOST WE TRUST
Alper selamlar ,
Öncelikle K04 tamamen takılmayacak sadece emme tarafı K04 kadar büyük olan housing olacak ve pervanesi , diğer tüm yerler orjinal kalacak.
Sebebi ise bu kadar büyük değişikliğe girmeyeceğim öncelikle hybrid nasıl bir tepki verecek onu görmek istiyorum , bir diğer sebep ise ; eğer K04 tamamen emme ve egzoz tarafı takarsam , egzoz manifoldu , emme giriş hortumları , DV ve dump pipe tekrar değişmesi gerekecek , şimdilik o kadar masrafa girmek istemiyorum.
Sen tamamen K04 takınca olanlardan bahsediyorsun sanırım , haklı olabilirsin , ben de sana şunu sormak isterim o zaman bizim bobinin yetmeyeceğini yada yerine hangi bobin takılacağını keza enjektorleri de soylersen mutlu olacağım , yağ sıcaklığı konusuna da gelince onu da hybrid turbo ile beraber yağacağım süpriz değişiklikle aşacağımı düşünüyorum...
Ayrıca aracım 2600 devirde 1.4 başınç basarak maximum 272 nm torka ulaşıp bunu 5600 - 5700 kere kadar sabit tutabiliyorum.
Burdaki amacım 2600 değilde 3000-3200 devirde gelse benim için ve bunu 5700 değide 6100 - 6200 devirlere taşırsam ve daha az başınçla daha fazla hava sokarak herhalde daha fazla tork alırım diye düşünüyorum.
1.4 TSI GTX28 Loading...
1.4 tsi uzmanı değilim ancak bobin ve enjektör bu tip modifiyelerde başlıca sorun çıkaranlardır. Turbo konusunda da ben direk K04 takacaksın sanıyordum. Hybrid turbo konusu bence bir muamma. Uzun süreli sağlıklı bir hybrid turbo ben duymadım. Hep kısa süreli one night stand aşklar gibi geliyor. Yurtdışı forumlardan da takip ediyorum. Renaultlarda hep 10-15 binde cortlamaya başlıyor yapılan hybridler.
IN BOOST WE TRUST
Dsg limitlerine uygun kodlama yapilirsa herhangi bir sorun cikacagini zannetmiyorum. Yurtdisinda dsg problem olmus genelde. Birde ustlerde fazla boost verince misfire olmuslar meth kullaniminin bunu kismen engelledigini soyluyor ingilizler. Enjektor sorun cikartmamis. Apr, revo bu ise pek sicak bakmamis ama okudugum kadariyla revo stg2 map ile hybrid turbo kullanan var. Apr austria nin map hazirladigida var . Birde yunanlilar var ama onlarin sitelerindeki araclar manuel ve ne kadar dogru dyno olcumleri belli degil. Olumsuz olacak bir durum yok bence denersiniz bakarsiniz ne kadar oluyor begenmezsiniz ucunda olum yok paraya bakar geri donulur. Insan heves ettimi maddi manevi gucu varsa denesin baksin. Hayirlisi olsum tekrardan.
Abi o kisimi gectim ben. Bana sorsan seninle tamamen ayni fikirdeyim. Ama arkadasimiz yapacam diyor. Bende yaparsa neler olabilir onlari yazdim. Yoksa su an zaten mevcut turbonun bile limitlerden cok uzak biliyoruz.
senaryolar çok güzel hatta dsg karpuz gibi yarılacak, ve bulutların arasından hitler bize gülümseyecek.
Abi Allah aşkına bu dsg yi neden ele alıyoruz bana teknik olarak açıklar mısın , dsg dediğin kavrama mı sadece , zaten değiştirdik onu bir daha degiştiririz ne yapalım.
Bide bizim turbolar limitler değilde ne peki o zaman basabilir miyiz şimdi 1.6 bar hayır.
Sen rahat ol raşit yapacak bir güzellik bana ...
1.4 TSI GTX28 Loading...
daha düşük basınç ile aynı havayı içeri sokmak anlamında aslında kötü bir şey değil. Düzgün balansı yapıldıktan sonra ve wasgate de saçmalamazsa sıkıntısız kullanacaktır. Ancak tahmini istenilen güç nedir Hakan?
bende direk k04 takıcaksınız sandım , hybrid herkezin de dedigi gibi biraz sıkıntılı yaptıktan sonra güc düsüsü yasayanlar bile var , insallah istediginiz gibi olur ve uzun süreli olur diyelim ...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)