User Tag List

13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: Golf 1.4 TSI 122 HP Intercooler

  1. #1
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Golf 1.4 TSI 122 HP Intercooler

    Internette yaptigim arastirmalarda bu aractaki intercoolerin su sogutmali bi sistem oldugunu gordum, fakat hic bir yerde bu kiti upgrade eden birine rastlamadim. Sizce bu motora oem golf gti/golf r/s3 intercoolerlari uyar mi (hepsi boyut ve sistem olarak birbirine benzer fakat s3 plastik yerine aliminyum tankli ve biraz daha buyuk).
    TSI 160 hp lere bu intercoolerlarin uyumlu oldugunuda biliyorum, Turkiyede bile yapanlar var , ornegin (penguinhakan) ;fakat bu konuda herhangi bi sonuc alamadim, goruslerinizi paylasirsaniz sevinirim..

  2. #2
    blackjack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Mesaj
    198
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende merak ediyorum 1.4 tsi 125 lik aracımın gücünü artırmak istiyorum intercooler olur başka şey olur bu sayfadan yardımlaşsak iyi olurdu..sizin golf e intercooler takılırsa acaba chip tuning yaptığınzda daha verimli mi olur?

  3. #3

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    122 lıklerın ayrı konusu olsa 160 lar gıbı keske,basacak adam 160 lık alıyor bızdekıler pek konusulmuyor.
    cooler verimli olur tabi bizim araçlarda ama turbo kesinlikle daha geç dolacak.
    ekstra pek bi güç alınacagını sanmıyorum,coolerdan sonra iat dusunce ekstra basınc alınsa neysede basınc basma özürlü oldugu ıcın bizim araçlar,coolera o kadar para yatırmazdım,s3 cooler ı serviste 700 lira,ki bence bızım turboya o cooler buyuk gelecek,taktırması coolerdan pahalı ve ugrastırıcı bısey

  4. #4
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.4 t lerin intercoolerının geliştirilebilinecek tek yanı var olan üzerine yeni borulama ile ek bir cooler koymaktır.Var olan sistemin animasyonlarından da anlaşılacağı gibi standart intercoolerlar gibi değil ve değişmesi de söz konusu olmuyor

  5. #5
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kusura bakmayın da sulu cooler yetmiyor mu da ille de FMIC yapacağız diye uğraşıp kendinize bi dünya masraf çıkarıyorsunuz anlamıyorum. Var mıdır aranızda kritik seviyelerde iat okuyup da cooler büyütmeye karar veren? TD025'le ne gerek var FMIC'a... Ha K03'e geçtim, iat aldı başını gitti, dayanmıyor bana bu sulu cooler derseniz ancak o zaman düşünülür FMIC.

    Water cooler en verimli, efektif, lagı azaltan, borulamayı ortadan kaldıran yöntemdir. Gerçekten ihtiyaç doğmamışsa çöpe atmayın.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  6. #6

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Osman Bahadır Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kusura bakmayın da sulu cooler yetmiyor mu da ille de FMIC yapacağız diye uğraşıp kendinize bi dünya masraf çıkarıyorsunuz anlamıyorum. Var mıdır aranızda kritik seviyelerde iat okuyup da cooler büyütmeye karar veren? TD025'le ne gerek var FMIC'a... Ha K03'e geçtim, iat aldı başını gitti, dayanmıyor bana bu sulu cooler derseniz ancak o zaman düşünülür FMIC.

    Water cooler en verimli, efektif, lagı azaltan, borulamayı ortadan kaldıran yöntemdir. Gerçekten ihtiyaç doğmamışsa çöpe atmayın.
    5320 127.8 1630.0 1590.0 64.33 114.0 21.0 60.0
    5320 127.8 1630.0 1580.0 64.78 114.0 21.0 60.0
    5320 128.6 1620.0 1580.0 65.21 114.0 21.0 60.0
    5320 128.6 1610.0 1580.0 65.68 114.0 21.0 60.0
    5320 127.8 1610.0 1590.0 66.13 114.0 21.0 60.0
    5320 127.8 1600.0 1580.0 66.57 114.0 21.0 60.0
    5320 127.8 1600.0 1580.0 67.00 114.0 21.0 60.0
    5320 127.8 1600.0 1580.0 67.45 114.0 21.0 60.0
    5320 127.8 1590.0 1580.0 67.91 114.0 21.0 60.0
    5320 127.8 1600.0 1580.0 68.35 114.0 21.0 61.0
    5320 127.8 1600.0 1570.0 68.79 114.0 21.0 61.0
    5320 127.8 1600.0 1580.0 69.25 114.0 21.0 61.0
    5320 127.1 1610.0 1580.0 69.69 114.0 21.0 61.0
    5320 127.1 1610.0 1580.0 70.13 114.0 21.0 61.0
    en sağ iat kolonu.
    fakat bu aracın coolerının ıcınden yag cıktı,su an ıat dusuk .
    yaz aksamlarında 45 e yaklasıyor iat.normalı budur.
    ama sıkıntısız bı arabada da bu sekıl yuruseydım 50 dereceyi bulurdu ,top speed baya bı sure gittim 2-3 dk kesmeden

  7. #7
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5320 127.8 1630.0 1590.0 64.33 114.0 21.0 60.0
    5320 127.8 1630.0 1580.0 64.78 114.0 21.0 60.0
    5320 128.6 1620.0 1580.0 65.21 114.0 21.0 60.0
    5320 128.6 1610.0 1580.0 65.68 114.0 21.0 60.0
    5320 127.8 1610.0 1590.0 66.13 114.0 21.0 60.0
    5320 127.8 1600.0 1580.0 66.57 114.0 21.0 60.0
    5320 127.8 1600.0 1580.0 67.00 114.0 21.0 60.0
    5320 127.8 1600.0 1580.0 67.45 114.0 21.0 60.0
    5320 127.8 1590.0 1580.0 67.91 114.0 21.0 60.0
    5320 127.8 1600.0 1580.0 68.35 114.0 21.0 61.0
    5320 127.8 1600.0 1570.0 68.79 114.0 21.0 61.0
    5320 127.8 1600.0 1580.0 69.25 114.0 21.0 61.0
    5320 127.1 1610.0 1580.0 69.69 114.0 21.0 61.0
    5320 127.1 1610.0 1580.0 70.13 114.0 21.0 61.0
    en sağ iat kolonu.
    fakat bu aracın coolerının ıcınden yag cıktı,su an ıat dusuk .
    yaz aksamlarında 45 e yaklasıyor iat.normalı budur.
    ama sıkıntısız bı arabada da bu sekıl yuruseydım 50 dereceyi bulurdu ,top speed baya bı sure gittim 2-3 dk kesmeden
    205km civarlarında sabit gitmişsin ama oralarda basınç verememiş zaten TD025. 0.6 barda kalmış. Sağlıklı watercooler'la 45 civarı yazın diyorsun. Bu iat'ın sebebi cooler'ın değil, turbon. Fındık turboların hepsi üstlerde fön makinasına döner. Bence bu turbo ile bu şartlarda normal. Kaldı ki 0.5-0.6 bar bastığın yerde iat düşük olsa ne olur, basınç yok...
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  8. #8

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Osman Bahadır Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    205km civarlarında sabit gitmişsin ama oralarda basınç verememiş zaten TD025. 0.6 barda kalmış. Sağlıklı watercooler'la 45 civarı yazın diyorsun. Bu iat'ın sebebi cooler'ın değil, turbon. Fındık turboların hepsi üstlerde fön makinasına döner. Bence bu turbo ile bu şartlarda normal. Kaldı ki 0.5-0.6 bar bastığın yerde iat düşük olsa ne olur, basınç yok...
    bu arabada basınc bu kadar abi.
    şu gördüğün logda wg somunu sonuna kadar sıkılı vaziyette.
    gunduz 50 dereceye yaklasırsın fakat aksam serınde 45 e yakın seyredıyor.
    su an 30 da seyredıyor ankaranın şu havasında.
    bende emme pali büyük turbo da var,onda iat daha dusuk cıkıyormus fakat gözlemlemedim,elimde kıyas yapacak bir veri yok.
    işin garibi emme pali büyük olan turbo da aynı basıncta yuruyor,kucuk olan da.

  9. #9
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı blackjack Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende merak ediyorum 1.4 tsi 125 lik aracımın gücünü artırmak istiyorum intercooler olur başka şey olur bu sayfadan yardımlaşsak iyi olurdu..sizin golf e intercooler takılırsa acaba chip tuning yaptığınzda daha verimli mi olur?
    Benim aracım golf r, arkadaşımın aracı ise 1.4 122 lik, benden çıkan intercooler ona olur mu olursa nasıl olur diye merak ettiğimden sormak istemiştim. İnternette hiç bir veriye rastlamadım, bu motorun en basitinden downpipe bile sevmediğini düşünecek olursak, hep geriye götürdüğü için öyle dedim, heralde intercooler da gereksiz olur, sanırım sizin motorunuzda bununla aynı 1.4 125 hp...
    Anladığım kadarıyla 122 hp lerde ko3 e geçilmedikçe bu ve ya s3 gibi benzer fmic ler gereksiz oluyor değil mi?

  10. #10
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen öyle Levent, post 5'te çok açık yazmış o.b.k

  11. #11
    blackjack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Mesaj
    198
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vay maşallah teknik terimler havada uçuşuyorda ben pek birşey anlamadım coolerın gereksiz olduğu dışında.bir ara herkese saçma gelen konu açmıştım forumlarda bizim 1.4 tsi 125 lik motor ibiza cupra motoruna çevrilirmi supercharger takılırmı vs diye onlarda arabanı sat cupra al demişlerdi

  12. #12
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yani 10 kişiye sorsan o soruyu sanırım 10 kişi de aynı cevabı verir

  13. #13
    emre| - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara\Sivas
    Mesaj
    132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şöyle 125 lik için güzel bi kombin yapsak hem ömürlü hem verimli fazla atarlı olmasada olur
    mesela şu linkdeki uygulama aşırı iştahımı kabarttı benim
    Dünya’da ilk | Remaps

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •