User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
24 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Clio Rs Turbo ???

  1. #1
    sülüman
    Misafir

    Clio Rs Turbo ???

    Hondayı Satıp Daha Performanslı Bişiler Almak Isityorum Aklıma Ilk Gelen Clio Rs .rs Leri Sitemizde 1800 Hpleri Atm Görenler Var Peki Turbo Için Saglıklı Bi Araçmıdır Yoksa Atmosferik Devammı Yapmalı.bitik Motorlu Bi Rs Alıp Turbolayabilirmiyiz .acıkcası Honda Gibi Verim Alabilirmiyiz

  2. #2
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.458
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yıllar önce yapıldı trequal gökhanla bi konuş

  3. #3
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.763
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k-tec racing'in turbo setupları için parçaları mevcut,onlara bak istersen
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  4. #4
    anildogru
    Misafir
    K-tech racıng bu konuda cok proff malıyetlı ama kafan agrımaz hıc bı parcayla ugrasmıssın guzel bı setup uretmıs adamlar..

  5. #5
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sülüman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hondayı Satıp Daha Performanslı Bişiler Almak Isityorum Aklıma Ilk Gelen Clio Rs .rs Leri Sitemizde 1800 Hpleri Atm Görenler Var Peki Turbo Için Saglıklı Bi Araçmıdır Yoksa Atmosferik Devammı Yapmalı.bitik Motorlu Bi Rs Alıp Turbolayabilirmiyiz .acıkcası Honda Gibi Verim Alabilirmiyiz
    1800 hp leri atmosferik görmesi zor olur kanatimce

    sitede fransız turbolayan baya bi arkadaş mevcut ben dahil japonlar kadar bol parça bulamıyosun beyin seçimin genelde sınırlı kalıyo üniversal parçaları alırken sorun yok bi şekilde uyduruluyo (turbo intercooler, regülatör hortum borular wastegate vs vs)ama arabana has olan çoğu parçayı yüksek meblağlar ödeyerek alman gerekiyo (headers piston, kol , yataklar , saplamalar, debriyaj gibi)

  6. #6
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.608
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  7. #7
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.064
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k-tec de var ama neredeyse clio rs parasına geliyor kiti
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  8. #8
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K-tech e gerek yok turbo için.Yazılım kısmı çözülürse diğer parçalar(piston-kol-manifolt-turbo-cooler-enjektör-vs.) tüm araçlar için aynı fiyat.

  9. #9

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.992
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sitede 5,974 £ gibi bi rakam yazıyo ne kadar doğru bilemem ama eğlenceli ve sıkı bişi olacağı kesin..

  10. #10
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    12.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K-Tech de diğer avrupa araçlara turbo kiti üreten firmalar gibi araç kadar fiyat istiyo kitine. Ama bence custom bişiler yapılabilir. Zaten K-Tech'te orjinal beyini kullanıyordu sanırım.
    106 GTI | 206 RC | 208 1.2 PureTech EAT6 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine - Coming Soon

  11. #11
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    K-tech e gerek yok turbo için.Yazılım kısmı çözülürse diğer parçalar(piston-kol-manifolt-turbo-cooler-enjektör-vs.) tüm araçlar için aynı fiyat.

    piston kol manifold en az 1.5 katı japonlardan pahalı

  12. #12
    maxpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    34
    Şehir
    ank
    Mesaj
    1.466
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yapılsa çok eğlenceli olacağı kesin

  13. #13
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    12.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı maxpower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yapılsa çok eğlenceli olacağı kesin
    K-Tech'in yaptığı RS Quaife kiliti kırmış. Bu yüzden Quaife RS için olan kilidinin tasarımını değiştirmiş.
    106 GTI | 206 RC | 208 1.2 PureTech EAT6 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine - Coming Soon

  14. #14
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    piston kol manifold en az 1.5 katı japonlardan pahalı
    piston-kol un hondadan pahalı olması cok pahalı oldugu anlamına gelmez

    ktech ın kullandıgı manıfoltta buyuk ıhtımal meganeRS manıfoltu.custom daha guzel bısey yapılabılır.ama bıraz yer sıkıntısı var.


    olur olur sonucta turbo cok guzel olur bakalım ılk kım yapacak tr de.

  15. #15
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.763
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi tane yapsanız ne güzel olur
    rekabet olur bana da
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  16. #16
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.064
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı wolrath Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo ısıne gırersek topluca bıseyler yapıp maalıyetı azaltsak dıyorum...

    mesela custom yapacagımız headers manıfold vs ler?
    topluca başa bela olcaksınız yani
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  17. #17
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    japon sevmeyen 18T ile ugrassin, orasi bence ideal, parcasi bol
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  18. #18
    Tunç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Turkey&Istanbul
    Mesaj
    4.419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K-Tech'teki fiyat pound oldugu için tl olrark clio parası yapıyor benimde düşüncem var ama parca sıkıntısı yada pahalı olması

  19. #19
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    piston-kol un hondadan pahalı olması cok pahalı oldugu anlamına gelmez

    ktech ın kullandıgı manıfoltta buyuk ıhtımal meganeRS manıfoltu.custom daha guzel bısey yapılabılır.ama bıraz yer sıkıntısı var.


    olur olur sonucta turbo cok guzel olur bakalım ılk kım yapacak tr de.
    Alıntı Tunç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    K-Tech'teki fiyat pound oldugu için tl olrark clio parası yapıyor benimde düşüncem var ama parca sıkıntısı yada pahalı olması
    tunç arkadaşımın dediğinden bahsetmeye çalışıyodum bende hondadan değil parçalarını merikadan temin edebileceğimiz arabalardan daha pahalıya geliyo bi 500 dolara kol almak war bi 500 sterline paund a sadece kol pistonla bitmiyo manifoldları custom dielim bunun debriyajı war şanzımanı war yayı şapkası egzantriği yatakları saplamaları aksları bi hesaplamak gerekiyo .........yapılmıcak bişi değil demedim zaten öle bişi olsa benim arabamda fransız ve turbo



    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    400 ytl bosa vermiyelim, nasil olcak wideband, assembled degil herhalde?



    widebanda 400 lira vermek istemiyosan buyur bu siteden sipariş edebilirsin

    www.14point7.com

    aklına takılan başka bişiler olursa msn mengu190@hotmail.com bende bikaç gün şaşmaz 34. sokak da owerboost metenin dükkanındayım yakından görmek istersen yardımcı olurum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •