User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
37 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: ESMOTOR Golf R P.Box Değerler

  1. #1
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    ESMOTOR Golf R P.Box Değerler

    Aracın şuanki setuıp'ı:

    APR FMIC
    BSH PVC Revamp
    BSH Throttle Body Pipe
    Custom BMC OTA Air Filter
    Emre Levent ECU Upgrade
    Forge DV
    Forge Silicon Turbo Hoses
    Greddy Neodymium Magdrain
    HPFP Upgrade Rail Valve (142 bar)
    K&N Oil Filter
    Milltek TBE
    Motul 300V 5W30
    Sprintbooster



    Ayrıca araç 1550 kg yerine 1450 kg

    Shell 97 Oktan pompa benzini

    1,35 peak, 1,15 civarları redline. -1,99 eğimde 0-100: 4,2 sn, 100-200: 11,8 şuan için 0-200 16 sn

    1. denemede eğim 100 den sonra arttığı için (-4,04) kurtarmıyor..





    Yeni setup
    APR Pompa
    Aquamist Methanol Kit
    DSG Yazılım
    1,6 bar ECU Upgrade

    Hedef 3,7 0-100 9,7-10 sn arası 100-200

    Benzer setuplara sahip cupralar ne civarlarda hızlanıyor, paylaşırsanız sevinirim..

  2. #2
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hafifletme 100-200'ü ne kadar etkiledi ölçemebildin mi?

  3. #3
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah Levent, basınçı daha fazla basabılırsın,İki çeker oldugu için 0-100 ölçmedım, 100kg sökebilirsem 100-200 hedefim 7.5sec, dbn dosyasını Özgüne yolladım yayınlar yakınlarda,

  4. #4
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cupra ile GolfR karsilastirmasi haksiz olur Levent.
    Hafifletmenin cok etkili oldugu gercek.

  5. #5
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Juggernaut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hafifletme 100-200'ü ne kadar etkiledi ölçemebildin mi?
    OZ Jant - Karbon koltuklar ile 0-100 4,5 iken 4,2 sn ye düştü hatta bır ıkı kere 4,1 de yaptım ama maalesef 100-200 olcmedım heralde o da yarım sanıye cıvarında fark etmıstır.

    Alıntı BMK TypeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah Levent, basınçı daha fazla basabılırsın,İki çeker oldugu için 0-100 ölçmedım, 100kg sökebilirsem 100-200 hedefim 7.5sec, dbn dosyasını Özgüne yolladım yayınlar yakınlarda,
    Sağol reşit abi, sende advan jantlar vardı sanırım sırf deneme amaclı 17 lık oz ultrallegra taksan bırde arabayı komple sokup olcsen kı yolcu koltugu ve arkadakı koltuklar stepne vs heralde yeterlı olur. Bu 7,8 sn bu sekılde mı cıktı yoksa hersey takılı halde mı? Ne sekılde olursa olsun cıdden cok cok ıyı, tekrardan tebrık ederım... Heralde dunyadakı en hızlı k04 arac budur

    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cupra ile GolfR karsilastirmasi haksiz olur Levent.
    Hafifletmenin cok etkili oldugu gercek.
    Tabiiki oyle Murat abı ama su da var bı kere resıt abının cuprasını baz almamak lazım, sebebı gercekten cok hızlı vıtes atıyo olması, arabanın tam olarak ust lımıtlerde gıtmesı, (basınc, avans olarak) net olarak bılmıyorum ama heralde 2 bar ustudur ve de bu surelerde yakıtta katkının da bulunması, yanı heralde normal bı stage 2+ 385 hp lık cupra 100-200 ü 8,5-9 sn cıvarlarında çıkarır. Boyle dusunecek olursak eger ben bı sonrakı setup ımla 9 lu sanıyelere ulasırsam 9,8-9,9 gibi, o zaman haldex, emme manıfoldu, hafıf kasnak, wastegate, ve greddy profec alıp sırf nereye kadar gıdıyo dıye deneyebılırım, Heralde bende o zaman bu 5 upgrade ıle 8,5-9 sn arası yaparım ve cupraları yakalamıs olurum.
    Ama tabı benım asıl amacım daha dusuk basıncla gıtmek o yuzden basıncı 1,6 da bırakıp turbo buyutmeyı dusunuyorum...

  6. #6
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    OZ Jant - Karbon koltuklar ile 0-100 4,5 iken 4,2 sn ye düştü hatta bır ıkı kere 4,1 de yaptım ama maalesef 100-200 olcmedım heralde o da yarım sanıye cıvarında fark etmıstır.



    Sağol reşit abi, sende advan jantlar vardı sanırım sırf deneme amaclı 17 lık oz ultrallegra taksan bırde arabayı komple sokup olcsen kı yolcu koltugu ve arkadakı koltuklar stepne vs heralde yeterlı olur. Bu 7,8 sn bu sekılde mı cıktı yoksa hersey takılı halde mı? Ne sekılde olursa olsun cıdden cok cok ıyı, tekrardan tebrık ederım... Heralde dunyadakı en hızlı k04 arac budur


    Tabiiki oyle Murat abı ama su da var bı kere resıt abının cuprasını baz almamak lazım, sebebı gercekten cok hızlı vıtes atıyo olması, arabanın tam olarak ust lımıtlerde gıtmesı, (basınc, avans olarak) net olarak bılmıyorum ama heralde 2 bar ustudur ve de bu surelerde yakıtta katkının da bulunması, yanı heralde normal bı stage 2+ 385 hp lık cupra 100-200 ü 8,5-9 sn cıvarlarında çıkarır. Boyle dusunecek olursak eger ben bı sonrakı setup ımla 9 lu sanıyelere ulasırsam 9,8-9,9 gibi, o zaman haldex, emme manıfoldu, hafıf kasnak, wastegate, ve greddy profec alıp sırf nereye kadar gıdıyo dıye deneyebılırım, Heralde bende o zaman bu 5 upgrade ıle 8,5-9 sn arası yaparım ve cupraları yakalamıs olurum.
    Ama tabı benım asıl amacım daha dusuk basıncla gıtmek o yuzden basıncı 1,6 da bırakıp turbo buyutmeyı dusunuyorum...
    Advan jantlar benİm 7.5kg 18ler, 17 oz yerıne 17advan taksak daha ıyı olcaktır Denemelerde sadece recora koltuk taktım(13kg kızaklarıyla recora, oemlerde cok agır degıl zaten 22kg çıvarı) istepnede sökuk, araç 30-35kg hafif(jant harıç) ama ben 110kiloyum basınc 2bar üstünde, yakıtta 97oktan+yüzde 15 ethanol koydum+methanol kit, 4.vites deneme yaptım, volantım debriyajım oem 65bin kmde onların durumu kötü biraz sıfırlayıp araçı ciddi sökup 100kg atarsak güzel deger cıkarcak gıbı duruyo,
    güzel düşüncelerin için sagol,inşallah yaparsın istedigin süreleri sende yardımcı olmaya çalışırım bende.

  7. #7
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eee neden 100-200 bölümünde dğeil bu sen dbn i bana yollasan nasıl olr?
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  8. #8
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BMK TypeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Advan jantlar benİm 7.5kg 18ler, 17 oz yerıne 17advan taksak daha ıyı olcaktır Denemelerde sadece recora koltuk taktım(13kg kızaklarıyla recora, oemlerde cok agır degıl zaten 22kg çıvarı) istepnede sökuk, araç 30-35kg hafif(jant harıç) ama ben 110kiloyum basınc 2bar üstünde, yakıtta 97oktan+yüzde 15 ethanol koydum+methanol kit, 4.vites deneme yaptım, volantım debriyajım oem 65bin kmde onların durumu kötü biraz sıfırlayıp araçı ciddi sökup 100kg atarsak güzel deger cıkarcak gıbı duruyo,
    güzel düşüncelerin için sagol,inşallah yaparsın istedigin süreleri sende yardımcı olmaya çalışırım bende.
    17 advan da görüntütü çok bozar ya dediğin gibi reşit abi, söylediklerinle heralde 7 sn yı düzlersin ki bu da inanılmaz bi başarı olur, 458 le yan yana gidersin 100-200 daha ne olsun, bence bobin ve emme manifoldu alsan, volant ve debriyaj bakımı ve de kilo atmayla belki 6.xx saniyelere bile inebilir, ciidden cok hızlı olur hemde stock turboyla..

    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eee neden 100-200 bölümünde dğeil bu sen dbn i bana yollasan nasıl olr?
    DBN emrede zaten bende sadece ekrandan resim çektim, daha iyilerini yollarım artık ınsallah

  9. #9

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    B.Şehir/İSTANBUL
    Mesaj
    111
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Guzel degerler kanka ins istedigin gibi olur

  10. #10
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    1,7 bar peak 1,3 redline
    1500 kg net ağırlık (hafif jant, stepne, egzoz)
    Methanol+Shell 97 Oktan
    Launch yaparak çıktı bu süre. Yazılımı bir kez daha güncellikten sonra dbn de paylaşıcam.
    Bir sonraki aşama dsg yazılım + daha büyük cai
    Hedef ise stock turbo ile 0-100 3,xx 100-200 9,0 sn

  11. #11

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.517
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pompa vs yok dimi
    basarili gercekten..

  12. #12
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pompa vs yok dimi
    basarili gercekten..
    Var var apr pompa, apr ıntercooler da var... Ama wastegate yok

  13. #13
    Ertug_T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Münih
    Mesaj
    2.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cok guzel degerler masallah K&n oil
    filter ve Greddy Neodymium Magdrain i kullanma sebebin nedir? Gerekli ve olumlu etkisi olan parcalarmi?

  14. #14

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah levent.tebrik ederim iyi süre.
    kaç bin devir dönüyosun , redline dediğin yer neresi ???dsg yazılımdan sonra döndüğün devir biraz yükselecek mi ???
    Greddy Neodymium Magdrain = bu parça nedir ???
    wg ve biraz daha basınctan sonra sanırım 9.5-9.4 sec civarına düşüceksindir

  15. #15
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı romeo_er2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cok guzel degerler masallah K&n oil
    filter ve Greddy Neodymium Magdrain i kullanma sebebin nedir? Gerekli ve olumlu etkisi olan parcalarmi?
    Alıntı UMTT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah levent.tebrik ederim iyi süre.
    kaç bin devir dönüyosun , redline dediğin yer neresi ???dsg yazılımdan sonra döndüğün devir biraz yükselecek mi ???
    Greddy Neodymium Magdrain = bu parça nedir ???
    wg ve biraz daha basınctan sonra sanırım 9.5-9.4 sec civarına düşüceksindir
    Teşekkür ederim, oem yağ filtresi yerine bunu kullanıyorum hiissedilir bi farkı yok tabiki ama sonuçta daha performansa yönelik bi ürün olduğundan arabanın sağlığı açısından yararlı oluyodur. Greddy nın parcası ise bir tür mıknatıs yağın içine karışan metalleri çekip topluyo bu sayede motora onlar karışmıyo. 20 Dolarlık bi parça. Onuda motorun sağlığı için takmıştım. Wg ye gerek kalmayabilir, stage 3 yapıcağım için almayabilirim, zaten daha iyi bi yazılımla basınc acmadan, dsg yazılımı, haif kasnak daha büyük filtre ve 90 dan basmaya baslayarak 9,5 u her zaman denediğim düzlükte (-1,99 eğimi) yaparım diye düşünüyorum.

  16. #16
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Wink

    Alıntı UMTT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah levent.tebrik ederim iyi süre.
    kaç bin devir dönüyosun , redline dediğin yer neresi ???dsg yazılımdan sonra döndüğün devir biraz yükselecek mi ???
    Greddy Neodymium Magdrain = bu parça nedir ???
    wg ve biraz daha basınctan sonra sanırım 9.5-9.4 sec civarına düşüceksindir
    Dsg yazilim stok oldugu icin 6800 ceviriyor arac umitcim...
    Kesici diye bisey yok suan
    dsg yazilim yapildimi devir inecek tabi ama burda araci daynoya cikarip devir bandima bakmak lazim 6500 de egri asagi dogru iniyorsa aracin 7500 cevirmesi sureyi dusurecektir.
    Benim yapmaya calistigim sacmalik gibi
    arac 8050 ceviriyor ama 7500 lerde bitiyor arac hissedilir bir sekilde...
    Vu sebeple dayno verisi senin vites atacagin yeri iyi soyler

  17. #17

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim, oem yağ filtresi yerine bunu kullanıyorum hiissedilir bi farkı yok tabiki ama sonuçta daha performansa yönelik bi ürün olduğundan arabanın sağlığı açısından yararlı oluyodur. Greddy nın parcası ise bir tür mıknatıs yağın içine karışan metalleri çekip topluyo bu sayede motora onlar karışmıyo. 20 Dolarlık bi parça. Onuda motorun sağlığı için takmıştım. Wg ye gerek kalmayabilir, stage 3 yapıcağım için almayabilirim, zaten daha iyi bi yazılımla basınc acmadan, dsg yazılımı, haif kasnak daha büyük filtre ve 90 dan basmaya baslayarak 9,5 u her zaman denediğim düzlükte (-1,99 eğimi) yaparım diye düşünüyorum.
    stage 3 derken turbomu büyüteceksin? yani external wg ye mi gececeksin ?
    eger bu setupta kalacaksan neden daha büyük filtreye ihtiyaç duyuyosun ?
    hafif krank kasnağının artı veya eksileri konusunda neler düşünüyosun ?
    tekraradan maşallah , güzel süre..

  18. #18

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Masallah Levent cok guzel adimlarla gidiyorsun kazasiz belasiz..
    R

  19. #19
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UMTT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stage 3 derken turbomu büyüteceksin? yani external wg ye mi gececeksin ?
    eger bu setupta kalacaksan neden daha büyük filtreye ihtiyaç duyuyosun ?
    hafif krank kasnağının artı veya eksileri konusunda neler düşünüyosun ?
    tekraradan maşallah , güzel süre..
    Evet ama gtx2867r almaya karar verdim. Arabamı gündelik kullanıyorum turbo lag olsun istemiyorum bu turbo 3500 lerde doluyo, wg tial 44 olucak. Filtreyi şimdilerde alırım resimlerini paylaşırım başarılı bi ürün bence baya. Onun dışında recaro koltuklar ve porsche fren kiti falan da olucak. Sene sonunda turboyu alıp başlamayı planlıyorum. DSG de değişecek. Bu stage 2+ setup ı ile bi kaç eksiğimi giderip dsg yazılımı daha iyi bi filtre kasnak vs gibi 9,5 sn yapmak istiyorum. ( Ki golf r için bence gayet iyi bi süre, aracı söküp wg takıp daha çok basınc ve yakıtla 8,9xx civarlarınada inilirde gerek yok o kadar, gündelik kullanım amacından çıkarmıycam hiç bi zaman o yüzden yakıt vs istemiyorum) Kasnak daha hafif olduğundan heralde daha rahat dönüyo bu da ekstra 3-5 hp sağlıyo diye düşünüyorum ben, daha teknik bilgiye sahip olanlardan da duymak isterim tabi... Şimdilik durum bu yani

    Alıntı audilover Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Masallah Levent cok guzel adimlarla gidiyorsun kazasiz belasiz..
    Teşekkür ederim raşit abi bi ara yine hep beraber görüşürsek sizle paylaşmak istediğim şeyler var...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •