20 - 30 hp için o masrafa, uğraşa, riske girilmez mantıklı değil.
İllaki yapacağım diyorsan motorun kaç bin de ? İyi bir afr ve avans ayarı ile düşük boost ta (0.4 - 0.5 bar) kullanmasını da bilirsen bir sorun çıkacağını sanmıyorum ben.Zira motorun 250.000 i devirmişse ayrı tabi.
Ancak diğer arkadaşlarında belirttiği gibi stok motora turbo her zaman risktir imkanın varsa motorunu forgetle ve efi ye çevir öyle turbola yaptığın emeğin de masrafın da karşılığını alırsın.Ayrıca K-jet + turbo ile avansı kontrol altında tutman çok zor en azından ateşlemeyi megajolta yada cop a çevirmen gerekiyor.
Yabancı dilin varsa aşağıdaki foruma üye ol çok değerli bilgiler ve projeler mevcut ;
http://www.turbosport.co.uk