User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
29 sonuçtan 20 ile 29 arası

Konu: 1.4 tsi (125) aklımdaki işlemler

  1. #20
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İngilizce varsa aşağıdaki konuda arkadaş bayağı bir uğraşmış ve hala da devam ediyor
    My Project 1.4 TSI 122 Stage 3 Turbo upgrade ..think LOBA LO270 | VAGOC.co.uk
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  2. #21
    Hakan_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    20
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı penguinhakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İngilizce varsa aşağıdaki konuda arkadaş bayağı bir uğraşmış ve hala da devam ediyor
    My Project 1.4 TSI 122 Stage 3 Turbo upgrade ..think LOBA LO270 | VAGOC.co.uk
    122 lik 1.4 motora bukadar ivir ziviri gerek görmüyorum ya stock motorun kaldırabileceği kuvvet belli iş turbo büyütmeye intercoolere girdimmi 2.0 tfsi daha akıllıca

  3. #22
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hakan_34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    122 lik 1.4 motora bukadar ivir ziviri gerek görmüyorum ya stock motorun kaldırabileceği kuvvet belli iş turbo büyütmeye intercoolere girdimmi 2.0 tfsi daha akıllıca
    NE kadar kaldırıyor biliyorsan söylersen , ben de fazla yüklenmiyim bari.
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  4. #23
    Hakan_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    20
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı penguinhakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    NE kadar kaldırıyor biliyorsan söylersen , ben de fazla yüklenmiyim bari.
    160 lıklar bildiğim kadariyla forged motor 125 liklerden daha dayanıklı önü açık bi motor ama 125 ps lerde intercoolere büyük turboya girmek akıllı işi değil ne verim alınır nede dayanır o motor. 160 lık roccom olsa k03s turbo koyar yazılım egsoz filtre kiti falan yaptirir binerim 240-250 ps 300 torklarda bişey olur. ki +80 ps hiç az değil en basitbi yazılımla 210 220 hp ler alınıyo 50-60 ps alabilsem ben 125 likte başka hiçbişey istemem

  5. #24
    Hakan_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    20
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bide anladığım kadarıyla sizinkide 122 lik golf güzel bi downpipe egsoz güzel bir TSİ a uygun bmc tercihen filtre kiti sprintbooster (tercihen) iyi bir yazılım ve değerleri takip edebilmek amacı ile bi turbo saati wideband egt de fena olmaz

  6. #25
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hakan_34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bide anladığım kadarıyla sizinkide 122 lik golf güzel bi downpipe egsoz güzel bir TSİ a uygun bmc tercihen filtre kiti sprintbooster (tercihen) iyi bir yazılım ve değerleri takip edebilmek amacı ile bi turbo saati wideband egt de fena olmaz
    Bana diyorsan benimki 160 lık , konuma bakabilirsin neler yaptığıma araçta ne olduğuna
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  7. #26
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni hybrid Turbo ile 125 lik yayınlııcam haftaiçi
    beygirler tatmin edici geldi bana
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  8. #27
    utkunoa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye, Deutschland
    Mesaj
    1.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hakan_34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    160 lıklar bildiğim kadariyla forged motor 125 liklerden daha dayanıklı önü açık bi motor ama 125 ps lerde intercoolere büyük turboya girmek akıllı işi değil ne verim alınır nede dayanır o motor. 160 lık roccom olsa k03s turbo koyar yazılım egsoz filtre kiti falan yaptirir binerim 240-250 ps 300 torklarda bişey olur. ki +80 ps hiç az değil en basitbi yazılımla 210 220 hp ler alınıyo 50-60 ps alabilsem ben 125 likte başka hiçbişey istemem
    zaten bızdekı turbo k03s
    1996 BMW E36 325i Sedan Turbo
    2008 BMW E92 M3
    2017 BMW F82 M4 Competition
    #unptuned

  9. #28
    Hakan_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    20
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı utkunoa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zaten bızdekı turbo k03s
    ben sadece k03 bılıyordum ozaman 180 likle arasındaki fark yazılımsal ?

  10. #29
    Hakan_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    20
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı penguinhakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bana diyorsan benimki 160 lık , konuma bakabilirsin neler yaptığıma araçta ne olduğuna
    abi yapacağını yapmıssın s3 intercoolere gerek varmıydı lag yapmıyor mu ? bide bmc & kn kutu içi filtrelerin hava geçirgenliği daha iyi değilmi? belki yazılım güncelleyip 220 hp 300nm tork falan alınabilir ama torku sabit tutması çok güzel

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •