User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
24 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: afr degerleri hakkında

  1. #1

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    afr degerleri hakkında

    selam aracım e30 m10 afr gostergesınde 10 ıle 17 arasında dalgalanma var dıp gazlarda 17 lere kadar çıkıyordu benzın reguletorunu 4,5 bara cektıgım zman degerler dusuyor ama bu seferde sıyah duman atıyor nedenı nedır?

  2. #2
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı muratakdag Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selam aracım e30 m10 afr gostergesınde 10 ıle 17 arasında dalgalanma var dıp gazlarda 17 lere kadar çıkıyordu benzın reguletorunu 4,5 bara cektıgım zman degerler dusuyor ama bu seferde sıyah duman atıyor nedenı nedır?
    gazladikca degerin dusmesi lazim
    ters dusunun
    ekranda gordugunuz hava-yakit orani ve sensor gaz icindeki oksijeni olcer.
    17 demek cok daha fazla hava az benzim demektir.
    yakiti acinca siyah duman atmasida normal.

    bence sizin afr gostergesi ucuz olan tiplerden ? wideband afr degil degilmi?
    bosa para verdiniz oyleyse.
    oyle dalgalanir bir ise yaramaz o

  3. #3
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    normal gaz giderken bir 10 bir 17 yemi gidiyor yoksa dahami stabil 14 15 yada 16 17 gibi ?
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  4. #4
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    AFR sensörünü egsoz üzerinde yer olarak nereye taktınız?
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  5. #5

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo çıkısından 28cm ilerde

  6. #6

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gazladikca degerin dusmesi lazim
    ters dusunun
    ekranda gordugunuz hava-yakit orani ve sensor gaz icindeki oksijeni olcer.
    17 demek cok daha fazla hava az benzim demektir.
    yakiti acinca siyah duman atmasida normal.

    bence sizin afr gostergesi ucuz olan tiplerden ? wideband afr degil degilmi?
    bosa para verdiniz oyleyse.
    oyle dalgalanir bir ise yaramaz o
    Gazladıkca degeri duşuyor aem wideband takılı dıjıtal olan takılı

  7. #7
    utkunoa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye, Deutschland
    Mesaj
    1.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim rölantide 15.5 larda dip gazda 11.3 lerde gezıor araç scirocco afr aem uego
    1996 BMW E36 325i Sedan Turbo
    2008 BMW E92 M3
    2017 BMW F82 M4 Competition
    #unptuned

  8. #8

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tam okunurmu bılmıyorum ama video bu regıketör 4.3 bar turbo basıncı 0.8 bar
    Afr deneme 58ad948 - YouTube yardımlarınız ıçın tesekurler

  9. #9
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hocam beyin ne kullanıyorsun? videoda 16-17 görmedim ama senin rölantin zengin sonrasında benzin yetişmiyor, bunun benzin basıncıyla alakası yok, benzin miktarı ile alakası var, ayrıca basınç gelinve 14 AFR ler çok tehlikeli...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  10. #10

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam beyin ne kullanıyorsun? videoda 16-17 görmedim ama senin rölantin zengin sonrasında benzin yetişmiyor, bunun benzin basıncıyla alakası yok, benzin miktarı ile alakası var, ayrıca basınç gelinve 14 AFR ler çok tehlikeli...
    Standart beyın ile yurutuyoruz bu videoda afr yukselmıyor yanlız reguletör 4.3 ayarlayınca afr degerleri 11 cıvarında ama asırı derecede duman atıyor benzin reguletörunu 3.5 bara ayarladıgımda kesıyor ama bu kezde afr degerleri 17 leri buluyor dıp gazlarda

  11. #11
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sanırım video veya forum üzerinde çözülecek bir problem değil, bence en iyisi iyi bir mapper araca baksın.

  12. #12
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı muratakdag Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Standart beyın ile yurutuyoruz bu videoda afr yukselmıyor yanlız reguletör 4.3 ayarlayınca afr degerleri 11 cıvarında ama asırı derecede duman atıyor benzin reguletörunu 3.5 bara ayarladıgımda kesıyor ama bu kezde afr degerleri 17 leri buluyor dıp gazlarda
    boost değeri nedir? standart beyinle yürütmeyi düşünmüyorsunuz değil mi?
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  13. #13

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    boost 0.8 bizim buralarda yazılımla fılan ugrasan yok mecburen standart beyınle yuruteceZ

  14. #14
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    net söyleyim standart beyinle ve 0,8 boost ile o motoru kırarsınız... sadece regülatör ile AFR yi de düzenleyemezsiniz...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  15. #15

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo basıncını duşursek

  16. #16
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motorun içini nasıl topladınız? sıkıştırma nedir? turbo nedir?
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  17. #17
    JDMazda_GTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı muratakdag Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    boost 0.8 bizim buralarda yazılımla fılan ugrasan yok mecburen standart beyınle yuruteceZ
    İstanbul yazıyor avatarınızda.Eğer orda yazılım ile uğraşan yoksa ülkeyi terk edelim hemen Yazılımın başkenti orası yaw

  18. #18

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    selam

    Alıntı JDMazda_GTR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İstanbul yazıyor avatarınızda.Eğer orda yazılım ile uğraşan yoksa ülkeyi terk edelim hemen Yazılımın başkenti orası yaw
    evet ist dayım aracım sivas ta bu işlemlerın hepsını sivasta yaptım gundelık kullandıgım bır aracta degıldır.

  19. #19

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    selam

    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motorun içini nasıl topladınız? sıkıştırma nedir? turbo nedir?
    hocam ilk basta arabanın sadece ust sılındır kapagında emme ve eksoz çıkışlarında genısletme işlemi yaptık,turbomuzuda bı kaç denemeden sonra en uygun ford transıt 2,5 dızel turbosunda karar verdik ve araba wideband olmadıgı ıçın 4 kez conta patlattım ve daha sonra standart orjınal pistonların kenarlarında 0,5mm kalacak sekılde tornada aldırdım.
    sıkıstırmayı 95 psi ye dusurduk ve conta patlatma ısını bır nebze çözdugumuzu dusunduk ardındanda wideband gostergesı taktık bu konuda standart beyın ıle yapılmıs ankarada bır arkadastan 06 lk 723 sahıbı olan ozkan arkadastan bı kaç bılgı aldık bu bılgıler dogrultusunda 3,5 benzın basıncı ıle çalısan arabamız wideband ta dıp gazlarda 17,5 lara kadar cıkınca basıncı 4,3 getırdık wideband takı gosterge dıp gazlarda 11 de kalıyor ama bu kezde sıyah duman atmaya basladı.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •