User Tag List

Sayfa 5/5 İlkİlk ... 345
94 sonuçtan 77 ile 94 arası

Konu: Süpercharger... Nerde Hata Yapıyoruz?? Yardım..

  1. #77
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar haftasonu erciyese çıktım indim gittim gezdim şu anki basınçla hiçbir sıkıntı yok çok şükür şimdi bi intercoolar koymayı düşünüyorum yaklaşık olarak iki far arasında 50-55 cm bi boşluk var yükseklik 10-12 cm kadar ama derinlik biraz sıkıntılı.. hemen orda klimanın eşşek gibi bi fanı var.. ince intercoolar var mıdır bildiğiniz...??

  2. #78

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    42
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selam kardesım bastan beri konuyu takıp edıyorum ınsallah emegınız karsılıgını alırsınız Şu beyın ısıne bende taktım ama arastırmalarıma gore 0,5 bara kadar beyın gerektırmıyor.Avrupada bır çok ornegı var.

  3. #79
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı muratakdag Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selam kardesım bastan beri konuyu takıp edıyorum ınsallah emegınız karsılıgını alırsınız Şu beyın ısıne bende taktım ama arastırmalarıma gore 0,5 bara kadar beyın gerektırmıyor.Avrupada bır çok ornegı var.
    teşekkür ederim ilgin için.. daha önce de belirttiğim gibi ilham kaynağım downing atlanta kit de sadece regülatör var.. olurda regülatör kurtarmazsa durumu enjektör büyüterek olay çözülür düşüncesindeyim..


    de ince intercooler hakkında bi bilgisi olan yok mu???

  4. #80
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    resul kayserıde mı? yasıyosun eger oyleyse yardımım dokunabılır

  5. #81
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ınce bı ıntercooler var ıhtıyacın varsa kayserı yenı sanayıde cıkma benım akrabamda gıder bakarız ıhtıyacın varsa

  6. #82
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pm attım..

    intercooler düşündüğümüz yere olmayacak gibi.. biz de tampondan dışarı çıkaracaz boruları.. disk havalandırmalarından.. şimdi ne çeşit bi intercooler ne kadar verimli onunla ilgili bilgiye ihtiyacım var... 5x12x50 ebatlarına yakın uzun olduğu sürece hangi arabada kulanıldığı önemli değil...


    asıl aklımdaki soru: nazı intercooler ların peteklerinin arasındaki birbirine eklenmiş Z misali giden yapılar kimisinde seyrek kimisinde sık.. hangisi daha iyi soğutma sağlıyor??? konuyu takip eden arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim..
    E30 - 3.18is supercharged...

  7. #83
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    resul blos tıpı lpg mıkserı senın ısını cozecektır dıye dusunuyorum emıse baglıyosun araca gıren hava ve yakıt karısımını bu parca duzenlıyo satılıklarda ben bı konu acmıstım bı bak ıncele sorununu okuyarak tam olarak anlamadım ama pat cat anladıgım kadarıyla bu parca lpg ısını cozecektır eger kafana yatar olabılır dersen benım arabam kaportada motoru ındırdım benım mıkserı takıp deneme sansın var dener bı bakarsın

  8. #84
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim LPG ile bi sıkıntım yok ve araçım enjeksiyonlu... ama merak ettim gene de bakacam bu lpg mikseri nasıl bişeymiş..
    E30 - 3.18is supercharged...

  9. #85
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar son gelişmeleri paylaşıyım siteme intercooler ı da entegre ettim şu an itibariyle hiç bi sıkıntı olmadan araç 0,1 bar da yürüyo... bir müddet böyle binip sonrasında basınç artıracam..
    E30 - 3.18is supercharged...

  10. #86

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    704
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    resimleri bekliyoruz
    Alıntı fastuncle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    ONLY MODS CAN JUDGE ME

  11. #87

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4bin devirden sonraki sorun için mutlaka ECU almalısınız diye bir ilişkilendirme yok. Anladığım kadarı ile aracın kendi ECU sunu zaten programlatabiliyorsunuz. Çok büyük bir ihtimaller MAF sensörünüzün üst limitini geçtiğiniz için değer okuyamıyordur. Daha büyük flow u destekleyen aynı tip MAF sensörü takıp ECU nuzun MAF ile ilgili kısmını scale ettirirseniz devir ile ilgili sıkıntınız kalmaz. Ondan olup olmadığını anlamanın en kolay yolu da MAF ın sinyal ucuna log tutabilen bir cihaz bağlayıp 4bin devirden sonraki voltajın değerini ölçmek. 5V un üstüne çıkıyorsa voltaj MAF ı büyütmeniz ya da sökülebilen bir tip ise sensörün probunu söküp daha geniş çaplı bir borunun içine monte ederek ECU nuzda MAF ı tekrar scale ettirmeniz lazım. Tabi eğer voltaj tipi MAF kullanıyorsa..
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  12. #88
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4bin devirden sonraki sorun için mutlaka ECU almalısınız diye bir ilişkilendirme yok. Anladığım kadarı ile aracın kendi ECU sunu zaten programlatabiliyorsunuz. Çok büyük bir ihtimaller MAF sensörünüzün üst limitini geçtiğiniz için değer okuyamıyordur. Daha büyük flow u destekleyen aynı tip MAF sensörü takıp ECU nuzun MAF ile ilgili kısmını scale ettirirseniz devir ile ilgili sıkıntınız kalmaz. Ondan olup olmadığını anlamanın en kolay yolu da MAF ın sinyal ucuna log tutabilen bir cihaz bağlayıp 4bin devirden sonraki voltajın değerini ölçmek. 5V un üstüne çıkıyorsa voltaj MAF ı büyütmeniz ya da sökülebilen bir tip ise sensörün probunu söküp daha geniş çaplı bir borunun içine monte ederek ECU nuzda MAF ı tekrar scale ettirmeniz lazım. Tabi eğer voltaj tipi MAF kullanıyorsa..
    ilginiz için teşekkür ederim.. biz o olayı çözdük ve sıkıntı aslında çok kolay tahmin edilemeyeceek bizden kaynaklı bi sıkıntıymış.. şimdi biz arabada 3500-4000 devirden sonra daha çok yakıta ihtiyacımız var die sadece bu devir ve üstünün yakıntını LPG de artırdık.. hal böyle olunca araba bu devirlere gelince çok fazla yakıt gönderiyo bunu oksijen sensörü yardımıyla anlayan ECU yakıtı azaltmak için enjektörleri kapatıyormuş.. LPG bitip benzinde gitmek zorunda kalınca anladık sonra LPG yi normal ayarına getirdik sorun halloldu...

    Not: bu bilgiyi birilerinin ihtiyacı olur die detaylı paylaşıyorum..
    E30 - 3.18is supercharged...

  13. #89
    evolander - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    470
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    merak ettim şimdi cooler ile nasıl durdu is
    resim paylaşırsanız sevinirim.
    /// Swap 30

  14. #90
    TaYFuN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuyu baştan beri takip ediyorum son halinden fotolar ve kamera görüntüsü paylaşırsanız memnun olurum gidişini merak ediyorum !
    SKoDA SuperABC şemsiyeli...........

  15. #91
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaYFuN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konuyu baştan beri takip ediyorum son halinden fotolar ve kamera görüntüsü paylaşırsanız memnun olurum gidişini merak ediyorum !
    ilginiz icin coook tesekkur ederim arkadaslar aracin bi stop etme sikintisivar bosa atinca stop ediyor elimdeki fotolari project cars da paylasacam yakinbi zamanda bana biraz daha musade edin su kucuk sikintilarimi halledene kadar... ama bi kac tane bonus foto cekip koyacam buraya
    E30 - 3.18is supercharged...

  16. #92
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aceleye geldi ama simdilik bi foto

    E30 - 3.18is supercharged...

  17. #93
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uzun bi aradan sonra tekrar merhaba arkadaşlar.. aracın işleri neredeyse bitti.. kasnak küçülttük 0,5 bara yükselttik regülatörü taktık yeni gelen blow off u da bugün yarın monte ettik mi hemen hemen her işimiz bitmiş oluyo.. araç gerçekten keyifli oldu..

    şimdi bilgili arkadaşlar için bi sorum var:

    aracı sabah ilk çalıştırdığımızda ya da uzun bi aradan sonra ilk kez çalıştırdığımızda AFR 22,4 de sabit kalıyor bir müddet bekleyip yaklaşık 1,5-2 dakika kadar sonra (bu süre neredeyse arabanın 30-35 dereceye kadar ısınması demek oluyo çünkü o arada LPG ye geçiyo) normal e binmeye başlıyo.. ama bu normale binme 10,5-11 AFR lerden başlayarak rölantide 14 lere doğru kademeli olarak çıkıyor..

    AFR nin 22.4 den 19-18-17 gibi değil de 10-11-12 tarafından 14.6 lara doğru gelmesi araba soğukken aşırı zenginde kaldığını gösteriyo.. çünkü daha önceki mesajlardan da hatırlanacağı üzere yakıtı aşırı artırınca enjektörleri kapatıyordu beyin.. sadece araç soğukken yaşadığımız bu sorun sanırım open loop ve close loop ile alakalı bi durum.. bu durumu ortadan kaldırmak için ben akışmetre ayarını bugün sabah ypmaya çalıştım..tabi emin olmak için bi kaç gün takip etmek ince ayarları tekrar tekrar yapmak gerekiyo ama beni konuyla ilgili daha detaylı bilgilendirecek arkadaşlara minnettar olurum..

    yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..
    E30 - 3.18is supercharged...

  18. #94
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sanırım bu sorunu akışmetre ayarı çözdüm gibi.. bi kaç gün izleyip bakmam lazım..
    E30 - 3.18is supercharged...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •