User Tag List

Sayfa 1/5 123 ... SonSon
92 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: :) evet turbo uygulamasında lpg olmaz dıyenlere gelsin.

  1. #1
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    :) evet turbo uygulamasında lpg olmaz dıyenlere gelsin.

    ben ılk bu arabayı yaparken v motora turbo takılmaz olmaz yapılmaz lpgde öpücüklesen olmaz dıyen arkadaslara ve kayserıdekı performans ustalarına kapak olsun onlar kendılerını bılıyo hemde karburutorsun enjeksıyonsuz motor


    video0018 - YouTube

  2. #2
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lastikler sıfırmış daha yazık oldu yandı

  3. #3
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    içim gitti zaten fazla uzun sardırmadım

  4. #4
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel olmuşa benziyor maşallah diyelim LPG yi nereden emdirdiniz motora diğer konuda karburatör kullanmadığınızı yazmışsınız kelebek olarak ne kullandınız peki ? Ve kullandığınız turbo nedir ?
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  5. #5
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lpg dırek turbonun emısıne baglı turboda 2.8 ducato turbosu

  6. #6
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sizin turbo olayına bakışınız çok enteresan.. dijital gibi 1-0
    patinaj çekebiliyormusun?= turbo olmuştur..
    blow off tan ses çıkıyormu?=turbo olmuştur..

    bana şunu söylermisin?
    araç kaç beygirdi kaç oldu?
    birde tam gaz 10dakika gidebiliyormusun?

    hayırlı olsun.


    not:
    lpg veya benzin
    adam gibi yapılırsa her iki motorda turbolanır
    sonuçta her ikiside bir tür yakıt.Bunda bir anormallik yok.

  7. #7
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tam gazda 200 300 metre kadar gıttım 2. viteste ama boruları tam anlamıyla yerlestırmedıgımız ıcın kelepceden patlattı orjınalı 112 beygır suanda 180 200 hp cıvarında tam olcumunu henuz yapmadık

    bu arada burdakı mesele turbonun verımlılıgı degıl turbonun lpg ıle verımlı calısmasıydı ve bu vıdeodada lpg ıle ne kadar verımlı calıstıgı gorulebılıyo

  8. #8
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence turbonun verimli olduğu yüksek devirde gazın yetişmesi, AFR nin zenginde kalabiliyor olması, rölantisinin düzgün olması, basıncın istenildiği gibi sağlanabilmesiyle anlaşılır...

    Ankara'da LPG li bir çok turbo araç var, kolay gelsin...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  9. #9
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kayserıde hangı ustaya sorduysam kımle konustuysam olmaz yapılmaz ımkansız v motora turbo takılmaz lpgde calısmaz hep bu sekılde konustular

  10. #10
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki kelebek olarak ne kullandınız ? Farzedelim ki araç bir iki gün hiç çalışmadı çalıştırmak istenildiğinde uzun marş gerekiyormu ?

    Şu an bow dan dışarıya havayla birlikte lpg gazınıda tahliye ediyor bu durum tehlike teşkil edebilir.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  11. #11
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yanlış konuşmuşlar ya da siz yanlış kişilere gitmişsiniz... V motor yapı itibariyle zordur, yer sıkıntısı nedeniyle turbo takmak da bilgi beceri ister, siz tek turbo yapmışsınız ama kaputu şişireceksiniz mutlaka, çift turbo daha mantıklı oluyor V motorlarda...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  12. #12
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ewet blow offdan gaz tahlıye edıyo buda bı tehlıke onada bı cozum bulacam cogu seyı bıtırdım sıra ona geldı zaten

  13. #13
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben cıft turbo neden takmadım cunku cıft turbo takıp basıncı dengelemekle ugrasmak ıstemedım ılk sebeb bu asıl sebebde motorun ıcını komple forgedlemedıgım ıcın cok asırı bı basınc almayacaktım o yuzdende 2. bı turbo olmasının bı anlamı yoktu tek taktım buyuk taktım ılerde ıhtıyac olursa basıncı acarım

  14. #14
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Normalde karışımın turbo emişinden verilen sistemlerde bow ile intercooler kullanılmaz zaten şu durumda bow her türlü yakıt tüketiminizi arttıracak.Bence çaf çuf sesinden vazgeçin bow u iptal edin yada bow un çıkışını tekrar emiş hattına verin ama bu durumda çuf sesinde azalma yada kaybolma olabilir.

    İntercoolerın kullanılmama sebebide intercooler içerisine dolan hava yakıt karışımı motorda oluşan back-fire durumunda emiş hattında patlamalara neden olmasıdır.Hatta forumda taunus turbolayan bir arkadaşımız zamanında bu sorunu çokça kez yaşamış (intercooler patlatmış) hatta bunun için konu bile açmıştı.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  15. #15
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    467
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bahsettıgın konuyu bende dusundum ama bı bakalım nolacak suanda denıyoruz


    ve soyle bı durum var bende lpg sureklı aynı oranda gırmıyo motora rolantıde dusuk gaza bastıkca gıren yakıt mıktarı yukselıyo

  16. #16
    burakcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    501
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    keyifli bir araba olmuş güle güle kullanın

  17. #17
    shkodra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    62
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sana olmaz diyen kişilerin iyi niyetli olanları akılları yetmiyor kötü niyetli olanların ise kurdukları düzen bozuluyor işlerine gelmiyor.
    Uzun yıllardır turbo lu araç kullanan biri olarak tavsiyelerim:
    1- Muhakkak AFR tak böylelikle motora giren hava ve yakıt oranını görüp kontrol edebilirsin.
    2- Egzost manifoldlarını elinde yap ve iki küçük turboyu oralara tak.
    3- Muhakkak İntercooler tak ve turbolardan intercoolera bağla ve intercoolerdan karbüratöre bağla.
    4- Muhakkak piston basıncını düşür ve şimdilik 1 bar üstünde basma.
    Motorun bütün teknik bilgilerini bana mesaj atarsan yapman gerekenlerin hesaplarını ve ölçülerini sana bildiririm.

    Ne mutlu emeğe saygı gösterenlere..

  18. #18
    s2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    49
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bencede çok güzel olmuş ...

  19. #19
    BİLAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    48
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    olmaz dıye hıcbır şey yoktur ..1 senede tc de butun araclara turbo takıp borlada calışabılır bence ..amaaaaaaa işte amasını şiz ler zaten bilıyosunuz.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •