bana kalırsa 10 civarı afr de motorunuz için zengin olabilir, hazır map yerine tuner tarafından ayar yapılması çok daha uygun olacaktır, hatırladığım kadarıyla motor yapıldı yeni, o motora yeni bir o motorun özelliklerine iklime şartlarına yakıt şarltarına uygun özellikte ayar yapılması daha uygun olacaktır hatta gerekiyosa stand alonea geçmek mantıklı olacaktır
başkasının başka bir otomobil için yaptığı mapi uygulamak bence biraz riskli ve anlamsız
10 civarı afr diyorsunuz eğer gerçekten zengin bir karışım olursa buda motorunuza ister istemez zarar verecektir herşeyin uygun olan değeri makbul, detanasyonu azaltıp motoru soğutayım derken fazla benzinle gömlekleri yıkayıp segmanların gömlekleri çizmesine de neden olabilirsiniz
yeni nesil motorlar direk enjeksiyonlu olanlar daha farklı çalışma stratejilerine sahip olabilir bu yüzden kendi motorunuzla karşılaştırmak çok uygun olmaz kanımca