User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
53 sonuçtan 39 ile 53 arası

Konu: 6psi turbo hkk...

  1. #39

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mesela kac lıtrelık?
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

  2. #40
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben olsaydım 3 - 5 litre arası bir cooler tercih ederdim
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  3. #41
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işin özü stock pistonla sanzumanla oynamadan orjınal halde 0.6 bara kadar dayanabılecegını dusundugum ıcın 0.6 bar evet beyler detaylı bır sekılde sunu sunu teker teker alacaksın dıyen bır zat-ı muhterem yok mu?

  4. #42

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bebeğim yaparız bi sistem
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

  5. #43
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yakuza Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bebeğim yaparız bi sistem
    şuayip style

  6. #44
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    düzgün yapılmış bir sistemde 0.6barla yürürken tek dikkat eme gereken kol olacak. gündelik kullanılacagı için pistondan yana sıkıntı olmaz ama kollar peak yediği değerden dolayı bir süre sonra sıkıntı yaratabilir.

    samet sen sadece afr olarak düşünüyorsun, ilk sorun artan iç basınçtan dolayı ateşlemenin zayıflaması olacak, daha sonra avansa müdahale etmen gerekli bunları safc ile yapamazsın mecburen standalone bir beyine ihtiyacın var.
    Alıntı M3yener Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    indirilen benzin litre fiyatı değil götümüzdeki don

  7. #45
    tunerviper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Karşıyaka'dan
    Mesaj
    429
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Smt yada E menage iş görür.

  8. #46
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    murat beyıne gelene kadar cok iş var olmadı lpg takar onda yuruturuz ben oncesını soruyordum... neler lazımteker teker kardesım şu lazım şu lazım dıye bırının yazmasoını beklıorum...

  9. #47
    Chn53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sizin aracınızda oluyormu bilmiyorum ama honda d ve b serisinde distribitörden avans açılıp kısılabiliyor. aracınızdada distribitörden avansa müdahale ediliyorsa sadece safc yeterli olur

  10. #48
    tunerviper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Karşıyaka'dan
    Mesaj
    429
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo manifold(External wategate olacaksa ona göre bir model)
    Turbo (Flow değerleri uygun)
    Downpipe ve downpipe uygun egzoz sistemi
    intercooler
    İnetcooler boruları - silikon hortumlar - kelepçeler
    Turbo yağ hattı
    Yakıt - avans v.s ayar yapılabilecek map - piggyback - standalone bir cihaz

    Temel olarak stock internal 6-7 psi için gerekli olanlar

    Bunun yanında olmasında yarar olabilecek;
    Egt,boost,Afr,oil press ve oil temp göstergeler
    oil catch can v.s diye uzar gider.

  11. #49

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracında SAFC vardı galiba..

    SAFC yi turbo uygulamarında kullanabiliyorsun, ama normalin dışında bir bağlantı metoduyla..

    MAP sensörü veya basınç göstergelerinin basınç sensörlerini , SAFC nin devir bağlantısı gibi bağlayıp, ayarlanarak yapılıyor..

    Bu metodun ismi: "SAFC Hack", google dan araştırabilirsin ingilizcen varsa..

    ihtiyaç duyacağın tek şey, büyük enjektörler olacak..

    180-200 hp lik , 4 silindir ve boyut olarak uygun bir enjektör bulup onları takabilirsin..

    Onun dışında mekanik şeyler belli yazılmış zaten:

    eksoz manifoldu
    turbo
    downpipe
    intercooler
    intercooler boruları
    BOV
    turbo yağ bağlantıları
    BOV vakum bağlantıları
    vs.

    SAFC ve AFR göstergesi varsa , daha hızlı ilerlersin

  12. #50
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracında SAFC vardı galiba..

    SAFC yi turbo uygulamarında kullanabiliyorsun, ama normalin dışında bir bağlantı metoduyla..

    MAP sensörü veya basınç göstergelerinin basınç sensörlerini , SAFC nin devir bağlantısı gibi bağlayıp, ayarlanarak yapılıyor..

    Bu metodun ismi: "SAFC Hack", google dan araştırabilirsin ingilizcen varsa..

    ihtiyaç duyacağın tek şey, büyük enjektörler olacak..

    180-200 hp lik , 4 silindir ve boyut olarak uygun bir enjektör bulup onları takabilirsin..

    Onun dışında mekanik şeyler belli yazılmış zaten:

    eksoz manifoldu
    turbo
    downpipe
    intercooler
    intercooler boruları
    BOV
    turbo yağ bağlantıları
    BOV vakum bağlantıları
    vs.

    SAFC ve AFR göstergesi varsa , daha hızlı ilerlersin
    safc var aem widebanda var turbo k03 sıfır olarak alınacak intercooler da 5litreye karar kıldık safc hack ısını arastırırım palıonun beyını yakıta gore avansı otomatık ayarlıyor dıye bılıorum olmazsa eproma remap yapılabılıor alfa 156 salesspeedlerın enjektorlerı cuk dıye oturuyormus ,aklıma takılan yaglama ısını nasıl halledecez downpipe baglantı vs ıslerını adanada seckın oto egzostta halederız

  13. #51

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbonun yagi gostergede isik yaktiran blok uzerinde olan switchin oldugu delikten alinacak

    Tornacinin yapacagi aparat ile hem switch calisacak hem turboya yag gidecek

    Donus icin kartere uygun bir rakor kaynatilacak ordaki delikten donus olacak

  14. #52
    tunerviper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Karşıyaka'dan
    Mesaj
    429
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbonun yagi gostergede isik yaktiran blok uzerinde olan switchin oldugu delikten alinacak

    Tornacinin yapacagi aparat ile hem switch calisacak hem turboya yag gidecek

    Donus icin kartere uygun bir rakor kaynatilacak ordaki delikten donus olacak
    Üstat ayrıca oil sandwich plate var ise buradan da yağ hattı alabiliyoruz diye biliyorum. Birde su soğutmalı turbolar da ne şekilde önerirsin?

  15. #53

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sandwich plate varsa olur tabi ayni mantik

    Su sogutmalida lpg regulatorleri gibi kalorifer peteginin hortumlarina T yapilabilir veya gaz kelebegine su giris cikisi varsa (bendeki vectra da var mesela) bu hortumlar kullanilabilir

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •