User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
27 sonuçtan 20 ile 27 arası

Konu: Erken spool için neler yapılabilir?

  1. #20
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1.6 VTi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç CA18 ise GT2871 ufak bir turbo falan değil. Kapak flowu da tahminimce Honda'ların B ve K serisinden daha düşüktür(CFM) ve gene tahminimce çok daha az devir dönüyordur CA18(7200-7400rpm ?). Dolayısıyla, exhaust housingi küçültüp, basıncı 3-4psi açarak arkadaş istediği sonuca ulaşabilr.
    Ben ufak bir turbo demedm egzoz palleri ufak dedim.Keza turbo büyüklüğü size bana başkasına göre değişir bana göre ufak bir turbo.Motorun ca18det olduğunu bilmiyordum ama onun içinde büyük bir turbo değil neden derseniz insanlar bu turboyu drift yaparken kullanıyor.Alt devir orta devir ve üst devirlerde throttle response in içine etmiyorsa bence büyük değildir tuş gibi gelmiyor en azından.
    Egzoz housingin küçültmek bence yanlış basit ve sizi geri götürücek bir yöntem
    Turbo housingini küçültüp retard etmek zorunda kaldığınız avansınızı 3-4psi la kapatabileceğinizimi düşünüyorsunuz yani basınç açtıkda egzoz kısmının daha fazla sıkması olağan dışı bir durum mu sizce?Zaten egzoz housingi küçükmüş.
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  2. #21
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki knk twin scroll turbo ve manifolt a geçip spool valve kullanma fikrine ne dersin?

    mesela

  3. #22
    dorukky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    london
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gt2871 ve 2860 ca18 motor ıcın en ıdeallerı.Ust kapak hondalar kadar ıyı degıl. 7500dd donuyorum.Turboyu degısmek yada egzoz tarafını ufaltmak ıstemıyorum amacım bir kaç oynama yapmak nerelerden ne kazanırız onları bulmak.Bıde mesela dedıgın olay su an 3800de 14 psı goruyorum dıyelım egzozu ufaltınca 14psi ı 3500de gordugumu varsayalım gücü eşitlemek için 20psi basıcam yine 20psi ı sonucta 3500de gormucem 3700 3800 gıbı olucak yanılmıyosam

  4. #23
    dorukky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    london
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kickboxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben ufak bir turbo demedm egzoz palleri ufak dedim.Keza turbo büyüklüğü size bana başkasına göre değişir bana göre ufak bir turbo.Motorun ca18det olduğunu bilmiyordum ama onun içinde büyük bir turbo değil neden derseniz insanlar bu turboyu drift yaparken kullanıyor.Alt devir orta devir ve üst devirlerde throttle response in içine etmiyorsa bence büyük değildir tuş gibi gelmiyor en azından.
    Egzoz housingin küçültmek bence yanlış basit ve sizi geri götürücek bir yöntem
    Turbo housingini küçültüp retard etmek zorunda kaldığınız avansınızı 3-4psi la kapatabileceğinizimi düşünüyorsunuz yani basınç açtıkda egzoz kısmının daha fazla sıkması olağan dışı bir durum mu sizce?Zaten egzoz housingi küçükmüş.
    Aynen katılıyorum daha önce t28 turboda kullandım bundan önce istediğimi alamadım 2871 ca18 motor ıcın çok buyuk degıl ıdeal bence 2500gıbı hıssedılmeye baslıyo basınc 2.vıteste 3800 14psi 3.vıteste 3500 de goruyorum.

  5. #24
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki knk twin scroll turbo ve manifolt a geçip spool valve kullanma fikrine ne dersin?

    mesela
    hmm sence mantıklımı bu durumda bunamı geçmeli
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  6. #25
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla knk arkadaşın turbonun özellikler nedir ne değildir açıkçası bilmiyorum sadece gt28 olduğunu biliyoz, emmesi billetmı markası ne vs vs gibi şeylerde var turbo değişikliğiyle(büyütmek yada ufaltmak değil) belki bi nebze olsun spol olayı iyileşir gibime geliyor, spool valve denen zımbırtıyıda yüzeysel bi araştırdım fena bişeye benzemiyor hani

  7. #26
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla knk arkadaşın turbonun özellikler nedir ne değildir açıkçası bilmiyorum sadece gt28 olduğunu biliyoz, emmesi billetmı markası ne vs vs gibi şeylerde var turbo değişikliğiyle(büyütmek yada ufaltmak değil) belki bi nebze olsun spol olayı iyileşir gibime geliyor, spool valve denen zımbırtıyıda yüzeysel bi araştırdım fena bişeye benzemiyor hani
    Az çok işten anlıyan adama gt2871 64ar dediğin zaman billetme değilmi
    Ne kadar güç verir nerelerde gelir ortalam bunları anlamak için yeterli
    Spool valve bayadan beri var.
    Şöğle düşünüyorum en kaliteli wg lerin metallerinin şişip takılması sıkıntı çıkarması o sıcaklarda ne derece normalse bunun sorunsuz sıkıntısız uzun süreli çalışacağını düşünmek okadar anormal bence.Hele sen bir sok ikincide nie bozuldu diye yersin onu
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  8. #27
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kickboxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Az çok işten anlıyan adama gt2871 64ar dediğin zaman billetme değilmi
    Ne kadar güç verir nerelerde gelir ortalam bunları anlamak için yeterli
    Spool valve bayadan beri var.
    Şöğle düşünüyorum en kaliteli wg lerin metallerinin şişip takılması sıkıntı çıkarması o sıcaklarda ne derece normalse bunun sorunsuz sıkıntısız uzun süreli çalışacağını düşünmek okadar anormal bence.Hele sen bir sok ikincide nie bozuldu diye yersin onu
    hahaha doğrudur knk kullanmadığım etmedğim şey sonuçta spool valve

    turbo olayını tabiki sen kadar anlamam knk markadan markaya illa bi fark oluyordur die düiünüom, 64ar iyimi kötümü vs vs vs tabiki sen kadar bilemem bn knkacım, senden öğrendiklerimde fikir yürütüom sadece

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •