User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: boost sorunu

  1. #1
    H10DA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    KOCAELİ
    Mesaj
    243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    boost sorunu

    arkadaslar 1.4 tsi 170 gt aracım var aracta butun hortumlar kontrol edildi ayrıca n75 ve n249sensorleride kontrol edildi beyinden baglandıgın zaman hic bir arıza vermiyor fakat boost dusuyor bunu bide ilk gazladıgım zaman değilde arac biraz daha ısındı zaman boost da dusme oluyor aracta yazılım yok neden kaynaklanabilir acaba ?

  2. #2
    H10DA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    KOCAELİ
    Mesaj
    243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok mu gt kullanan

  3. #3
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hortumlara bakin. Benim benzeri basima geldi. 0.4 bara kadar hortum dayaniyor sonra kaciriyordu ve korumaya aliyirdu turboyu... Bu tabi bir ihtimal... Olmayabilirde... Map sensorunun bir karislik hortumuydu bendeki sebep... Tabi ustalar basladilar turbo, piston kol yatak diye... ))
    Biraz saygı... Dünya herkesin...
    youtube.com/c/KadirZora
    www.zoramotors.com
    https://www.facebook.com/ZoraMotorHouston

  4. #4
    H10DA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    KOCAELİ
    Mesaj
    243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işte nereye gitsem herkez farklı bisey soliyo anlamadım en sonunda istanbula goturcem arabayı ya turbo hortumlarına baktım bi kacak gozukmuo bende intercoler dan supheleniyorum bakıcaz artık

  5. #5

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    basıncın belli bir devirden sonra düşmesi gayet normal. Sonuna kadar aynı basınçta gidemezsin stock turbo ile. Eğer basınç normalden fazla yani 0.5 barlara falan düşüyorsa o zaman kelepçeleri kontrol edin. Sıcaklıkla gevşiyor olabilir.
    IN BOOST WE TRUST

  6. #6
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    boost düşüyor?
    boostta düşme oluyor

    bunlar ucu açık konuşmalar
    net yazın

    peak boost kaç?
    ne kadar düşüyor?
    hangi devirden sonra düşüyor?

  7. #7
    Z20LET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanırım golf gt lerdeki boost gostergesinden anliyorsunuz. Cevrenizde vagcomu olan varsa requested boost ile actual boosta bakabilirseniz daha net cevaplar bulabilirsiniz. Arac dsg mi manuel mi ?
    Vmax Performance
    Ümit H. Doğan

  8. #8

    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    TheCityofGreenCrocodiles
    Mesaj
    240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3500d den sonra özellikle motor çok sıcakken ise
    Yurtdışı forumları kontrol ettiğiniz sensörler ve ecu reflashını öneriyor fakat kesin bir çözüm yazmamışlar

    Golf GT Tsi - Loss of boost above 3500rpm - VW GTI Forum / VW Rabbit Forum / VW R32 Forum / VW Golf Forum - Golfmkv.com

  9. #9
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo ustundeki dumpvalve eski tiptir. S3 unku ile degistirin, derdiniz biter

  10. #10
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.vag com ile actual requested değerlerine bak
    2.gt ler de emme manifoldu kelebekleri açma kapama sensorü var n75 e çok benzer onu kontrol et
    3.gt lerde map sensorleri zamanla gidiyor , 3 tane onları kontol et hava girişin ne kadar ona bakman lazım
    4.n249 valfin diyaframı yırtılmış yada artık çok yumuşamıştır.
    5.bu ların hiçbiri değilse wastegate 1-2 diş sıkarak boost artıp artmadığa bakabilirsin o zamanda wastegate ve turbo da sıkıntı olabilir
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  11. #11
    H10DA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    KOCAELİ
    Mesaj
    243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bi arkadasimda da gt var boost hangi viteste olursa olsun hep sona vuruyor bnde ilk basta peak verip daha sonra boost gostergesi ortaya kadar geliyor heralde vagcomla baglanio basinc nereye kadar dusuo diye bakmak lazim

  12. #12
    H10DA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    KOCAELİ
    Mesaj
    243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    boost düşüyor?
    boostta düşme oluyor

    bunlar ucu açık konuşmalar
    net yazın

    peak boost kaç?
    ne kadar düşüyor?
    hangi devirden sonra düşüyor?
    onu tam olarak bilmiyorum basinc 5 bin devirden sonra dusuo ama arac sogukken tam peak verio isininca 0,5 lere kadar dusuo

  13. #13
    H10DA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    KOCAELİ
    Mesaj
    243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Z20LET Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanırım golf gt lerdeki boost gostergesinden anliyorsunuz. Cevrenizde vagcomu olan varsa requested boost ile actual boosta bakabilirseniz daha net cevaplar bulabilirsiniz. Arac dsg mi manuel mi ?
    Ahnn boost gostergesinden anliyorum 5 bn devirden sonra dusuyor genelde arac manuel bu arada

  14. #14
    H10DA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    KOCAELİ
    Mesaj
    243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo ustundeki dumpvalve eski tiptir. S3 unku ile degistirin, derdiniz biter
    Tam olarak neyden kaynakligindan bilsem simdi s3 dumpvalvesini takariz yine ayni sikintiyi yasamaktan korkuyom

  15. #15
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kesin olarak sıcakken mi yapıyor ?
    O zaman şunu kontrol edeceksin , turbo emme tarafından intercoolore giden hortuma bakacan.
    O hortum deformo olup çok fazla yumuşamış olabilir , ısınında şişiyordur ve basıncı basmıyordur.
    O hortumun soğukken elinde basarak sertliğini , bir de sorun olduğu zaman sertliğine bak eğer çok fazla yumuşamışsa oda yapabilir.
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  16. #16
    H10DA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    KOCAELİ
    Mesaj
    243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaslar merhaba bu sorun uzerine bugun maslak sanayi ecufast a gittim sağolsunlar çok ilgilendiler sorunun basıncla alakalı olmayıp vuruntu sebebiyle arac kendine korumaya aldını soylediler bende bunun uzeride bujıleri ve bobinleri orjınelleriyle değiştim teste cıktıgımızda sorun yoktu daha sonra bu sorun tekrarlandı daha onceden aracta zincir değiştiğinden dolayı sente ayarına ve zincirine bak dediler acaba bunun haricinde vuruntu neyden kaynaklanabilir böyle bir sorun yasayan var mı ?

  17. #17

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı H10DA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar merhaba bu sorun uzerine bugun maslak sanayi ecufast a gittim sağolsunlar çok ilgilendiler sorunun basıncla alakalı olmayıp vuruntu sebebiyle arac kendine korumaya aldını soylediler bende bunun uzeride bujıleri ve bobinleri orjınelleriyle değiştim teste cıktıgımızda sorun yoktu daha sonra bu sorun tekrarlandı daha onceden aracta zincir değiştiğinden dolayı sente ayarına ve zincirine bak dediler acaba bunun haricinde vuruntu neyden kaynaklanabilir böyle bir sorun yasayan var mı ?
    diğer konunuzu da okudum sıkıntı bu
    google a yazınca direkt çıkıyor arıza kodunu vermişsiniz zaten.

    Possible Symptoms
    Erratic Idle
    Possible Causes
    Wiring and/or Connections from/to Manifold/Barometric Pressure Sensor (G71)/(F96) faulty
    Leak in Air Intake and/or Exhaust
    Manifold/Barometric Pressure Sensor (G71)/(F96) faulty
    Engine Control Module faulty

  18. #18
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anlatayım araba sıkıntısız yürüken 1anda boostu indiriyor Requesti de indiriyor ondan dolayı basıncta düşüyor haddinden fazla knock retartd var bunun da iiki nedeni olabilir ya sentesi atlak yada vanosu çalışmıyor vanos arızası vermediğine göere sentesinin atlak olma olasığı yüksek
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  19. #19
    H10DA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    KOCAELİ
    Mesaj
    243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Emme monifoltu havq basinci arizasi veriyor-g71/-f96 diye n75 de degistim sokulup takildigindan bu ariza vermis olabilir mi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •