User Tag List

Sayfa 11/11 İlkİlk ... 91011
209 sonuçtan 191 ile 209 arası

Konu: Megane RS Piston Çapı Büyültme

  1. #191

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Londra
    Mesaj
    3.373
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eyvallah Inanç hocam.. 4 gözle beklemedeyim..


    O değil de, çoğu RS için, hem Magic Performance hem de bu canavar, 1-2 seneye kalmaz nirengi noktası olur çıkar... Millet ne projeler yapıyor; bunun başarısız olma gibi ihtimali hiç yok kafamda...

    Sonuçta malzemesi belli, yeri belli... Yarmasyon bişey yok gördüğüm kadarıyla...

    1 - 1.5 sene sonra da benim bitim kanlanır gibi geliyor... Cephe taarruzuna hazırlayayım ben kendimi. Burda Çankaya'da her yer süpersport şerefsizim. Ayıp oluyor bana...

  2. #192
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Blok,ana ve üst kol yatakları rektifiyeye gitti.

    Muratın sihirli dokunuşlarıyla kapakta işlenicek.

    su pompası, alt conta takımı, 10 adet saplamalar alındı

    herşey yolunda gidiyor derken yağ jetlerinden 2'si stoklarda olmadığından fransadan acil çektik.

    en kötü ihtimalle 10 güne gelir-miş

  3. #193

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RedSun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Blok,ana ve üst kol yatakları rektifiyeye gitti.

    Muratın sihirli dokunuşlarıyla kapakta işlenicek.

    su pompası, alt conta takımı, 10 adet saplamalar alındı

    herşey yolunda gidiyor derken yağ jetlerinden 2'si stoklarda olmadığından fransadan acil çektik.

    en kötü ihtimalle 10 güne gelir-miş
    benimde herşeyim bitti rektifiye,kapak vs. yağ pompası,triger seti,conta takımı vs bi dünya incik boncuk parça aldım bi o yağlama jetlerinde takıldık aynı şekilde tr'ye hiç girmemiş m3rs jetleri 1 ay geçti hala gelmedi.10 günde zor gelir bence bursada yoksa eğer
    INFINITE PERFORMANCE

  4. #194
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yiğit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benimde herşeyim bitti rektifiye,kapak vs. yağ pompası,triger seti,conta takımı vs bi dünya incik boncuk parça aldım bi o yağlama jetlerinde takıldık aynı şekilde tr'ye hiç girmemiş m3rs jetleri 1 ay geçti hala gelmedi.10 günde zor gelir bence bursada yoksa eğer
    telefonun olsaydı arıcaktım nasıl hallettiniz diye

    1.9dci yağ jetleri


    bunlardan birer tane örnek olsa ölçüp biçip bakmak lazım aslında olurmu olmazmı diye.

    şekil olarak 1.9dci ile aynı gözüküyor ama illaki bir fark vardır.

    sizinkiyle benimki farklımı?

    2 adet 1 ve 3. var ama 2 adet 2 ve 4. jetler yok.

    jetleri sökmeden rektifiye yaparken uçları bükülebiliyormuş. sonra eski haline getirildiğinde sorun olmuyormuş diye duydum.

    zaman sorunu yoksa beklemek en sağlıklısı.

    1 aymı yok ya sanmam okadar geç gelsin ben arka diskleri aldım yıl başı olmasından dolayı 2 haftada gelmişti.


    listeye bi kaç parça daha girdi

    Wössner 83.50mm 9.0:1 / 9.5:1cr Piston
    PEC I-Beam Rods With ARP Bolts
    Magic Performance Head Port Polish
    OE Big End Bearing
    OE Crankshaft Thrust Washers
    OE Main Bearing
    OE Oil Pump
    OE Water Pump
    OE Timing Belt
    OE Down Gasket Set
    OE Head Bolts
    OE Oil Jets
    BERU Ignition
    NGK Platinum Spark Plugs
    Megane Sport 1.30mm Head Gasket Set
    K-Tech Lightweight Flywheel
    Forge Intercooler
    Custom Air Pipes
    HKS Mushroom Air Filter
    Forge DV Red Spring
    70mm Down Pipe
    70mm Exhaust Pipes
    Stage 1 Remap
    Varex

  5. #195

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RedSun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    telefonun olsaydı arıcaktım nasıl hallettiniz diye

    1.9dci yağ jetleri


    bunlardan birer tane örnek olsa ölçüp biçip bakmak lazım aslında olurmu olmazmı diye.

    şekil olarak 1.9dci ile aynı gözüküyor ama illaki bir fark vardır.

    sizinkiyle benimki farklımı?

    2 adet 1 ve 3. var ama 2 adet 2 ve 4. jetler yok.

    jetleri sökmeden rektifiye yaparken uçları bükülebiliyormuş. sonra eski haline getirildiğinde sorun olmuyormuş diye duydum.

    zaman sorunu yoksa beklemek en sağlıklısı.

    1 aymı yok ya sanmam okadar geç gelsin ben arka diskleri aldım yıl başı olmasından dolayı 2 haftada gelmişti.


    listeye bi kaç parça daha girdi

    Wössner 83.50mm 9.0:1 / 9.5:1cr Piston
    PEC I-Beam Rods With ARP Bolts
    Magic Performance Head Port Polish
    OE Big End Bearing
    OE Crankshaft Thrust Washers
    OE Main Bearing
    OE Oil Pump
    OE Water Pump
    OE Timing Belt
    OE Down Gasket Set
    OE Head Bolts
    OE Oil Jets
    Megane Sport 1.30mm Head Gasket Set
    K-Tech Lightweight Flywheel
    Forge Intercooler
    Custom Air Intake
    Forge DV Red Spring
    70mm Down Pipe
    70mm Exhaust Pipes
    Stage 1 Remap
    Varex
    Zaten aynı şeyi bende düşündüm benim jetlerin parça koduyla araştırdım başka modelinki uyuyomu diye ama farklıymış uymaz dediler malesef beklemek zorunda kaldım araya yılbaşı girdi bide renault'un sistem arızalanmış şansıma normalde gelmesi gereken süreyide geçti o yüzden.bursaya gelmiş bugün fransadan,bu haftada istanbula kargolanıp gelicekmiş.onlarda gelince toplamaya başlicaz artık.sizin bu listedeki parçaların hepsinden bende aldım ekstra olarak supertech valve ve oem yerine acl race series yataklar var
    INFINITE PERFORMANCE

  6. #196
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yiğit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zaten aynı şeyi bende düşündüm benim jetlerin parça koduyla araştırdım başka modelinki uyuyomu diye ama farklıymış uymaz dediler malesef beklemek zorunda kaldım araya yılbaşı girdi bide renault'un sistem arızalanmış şansıma normalde gelmesi gereken süreyide geçti o yüzden.bursaya gelmiş bugün fransadan,bu haftada istanbula kargolanıp gelicekmiş.onlarda gelince toplamaya başlicaz artık.sizin bu listedeki parçaların hepsinden bende aldım ekstra olarak supertech valve ve oem yerine acl race series yataklar var
    Sonradan ACL yatak alsam üst kapak açılmadan değişimi mümkün olurmu?

    İleride +1mm büyük valve almayı planlıyorum.
    2.0T FSI

  7. #197

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RedSun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sonradan ACL yatak alsam üst kapak açılmadan değişimi mümkün olurmu?

    İleride +1mm büyük valve almayı planlıyorum.
    Sizin zaten piston ve kolları oversize yapmışsınız yataklarında öyle olması gerekmiyormuydu ustanıza bi danışın isterseniz bence +1mm yataklar daha iyi olucaktır ama sonradan kapak açmadan olacağını sanmıyorum belki alttan açarak takılabilir emin değilim
    INFINITE PERFORMANCE

  8. #198
    onurgoyunc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tedarikte sorun varsa parça kodundan Almanya'da sordurayım. Parça varsa 2 haftaya elinizde olur, gelicek var Türkiye'ye

  9. #199

    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTAANBUL
    Mesaj
    555
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yağ jetleri nasıl bozuluyor yada neden değişiyor?

  10. #200
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Projeniz hayırlı olsun

    Alıntı yiğit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sizin zaten piston ve kolları oversize yapmışsınız yataklarında öyle olması gerekmiyormuydu ustanıza bi danışın isterseniz bence +1mm yataklar daha iyi olucaktır ama sonradan kapak açmadan olacağını sanmıyorum belki alttan açarak takılabilir emin değilim
    +1mm yatak diye bir kavram yok, daha kalın yatak kullanılır eğer krank kullanılmaz durumda ise işlemden geçirilir ona uygun yatak takılır. Bu da çok sağlıklı bir işlem değildir benim görüşüm yeni krank ve sıfır yatak takımı almak daha mantıklı eski kranka kalın yatak takmaktansa..

    Oem yatak kullanmakta yarar var, bildiğim kadarıyla renaultun ana ve kol yatakları honda gibi acayip dayanıklı.

  11. #201
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yiğit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sizin zaten piston ve kolları oversize yapmışsınız yataklarında öyle olması gerekmiyormuydu ustanıza bi danışın isterseniz bence +1mm yataklar daha iyi olucaktır ama sonradan kapak açmadan olacağını sanmıyorum belki alttan açarak takılabilir emin değilim
    +1mm yatak kullanabilmek için benim bildiğim traşlanması gerekiyor piston ana ve üst yatakları. makalede okuduğum bu ama yarın daha detaylı araştıracağım.

    teoride alttan açılıp yapılabilir gibi ama tabiki benimki cahilce bi teori olabilir

    Alıntı onurgoyunc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tedarikte sorun varsa parça kodundan Almanya'da sordurayım. Parça varsa 2 haftaya elinizde olur, gelicek var Türkiye'ye
    yarın mais'den gelicek mail'e göre dönüş yapıcam. çok teşekkürler.

    Alıntı gemsazr9 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yağ jetleri nasıl bozuluyor yada neden değişiyor?
    motor honlanırken gömleklerin içine giren silindirler aşağıya kadar indiği için yağ jetlerinin çıkartılması gerekiyor. yoksa honlanırken içine girip çıkan silindir yağ jetine değer.

    çıkarılan jetler bir daha kullanılamıyor. çünkü zarar görerek çıkartılabiliyor ancak.
    2.0T FSI

  12. #202

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    +1mm zaten yok sanırım oversized diye geçiyo oda daha kalın olmasını ifade ediyo bildiğim kadarıyla.bi standart ölçü var bide +0.25mm var linkteki gibi big end bearing.
    K-Tec Racing - Renault Tuning Styling Motorsport Specialists

    Benimkiler hangi ölçüde emin değilim savaş usta sipariş verdi hiç sormadımda ölçüsünü açıkçası.
    Ama dediğiniz gibi oversized yatak olması için krankın aşınmış ve işlemden geçicek olanlar için uygun olduğunu biliyorum o yüzden emin değilim ustaya sorun demiştim.
    INFINITE PERFORMANCE

  13. #203

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Londra
    Mesaj
    3.373
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gelişmeler nedir? Merak ediyoruz yahu..

  14. #204
    Stronger83
    Misafir
    Merak ettim şimdi

  15. #205
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  16. #206
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim sıfır sandık motor alıp komple söküp dağattığımı bilen yok sanırım
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  17. #207
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alper nereye basınç açıyorum enjektörler limitte. Avans mı vuriim abi mantığı ne. Araba geldi 110K km ye. Neden hırpaliim arabayı 5-10 hp daha almak için.
    Biraz fazla açınca ya da fazla sıkıştırıp ısınınca zaten vuruntudan araba kendini korumaya alıo. 1.1 bar da bu çıkıo sıkıntısız sorunsuz gezebiliorum . 266 hp 412 Nm tork. Aynı dynoya benden yarım saat sonra zekinin arabası çıktı. Yazılım egzost ve filtre ile 230 verebildi. .
    Ben askerdeyken boyle bir konu acilmis cokda faydali bilgiler var bu araclari alip yapmak isteyenler icin super bi kaynak.Lakin ufak bir yanlisi duzelteyim adim gectigi icin,dynodynamicste sadece egzos ve yazilimla 240 verdi o gun aracim bende filtre yoktu.Egzos filtre yazilim 230 degil.Yani egzos yazilim 264,egzos yazilim filtre 253 degil(normal dyno sonucu anlasilacak dilden).Hani yapinca ne guc cikiyor diye dusunenlere fikir olsun.Obur konuyuda hic etmeyelim diye buraya hort cekmis bulundum.

  18. #208
    boostbomb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    34
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    92
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence gömlekleriniz iyi durumdaysa oversize olayına girmeyin derim ben ierde yeniden honlayabilirsiniz sonuçta
    Bugün bizim için 11 Kasım 1938 dir

  19. #209
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Araba yapıldı bitti diye biliyorum, http://www.techturkey.com/forum/proj...oad-mrsii.html
    konunun açılma tarihi üzerinden 1 yıl geçmiş hemen hemen, post KASMA arkadaşım.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •