orjinal 1.8t AGU ye k04 takıp yazılım atmadan yürümeye kalkılırsa ne gibi sıkıntılar çıkabilir fikri olan varmı ? sıkıntıdan kastım araç nasıl tepki verir arıza gösterirmi motor teklermi sıkışırmı ne olabilir..
orjinal 1.8t AGU ye k04 takıp yazılım atmadan yürümeye kalkılırsa ne gibi sıkıntılar çıkabilir fikri olan varmı ? sıkıntıdan kastım araç nasıl tepki verir arıza gösterirmi motor teklermi sıkışırmı ne olabilir..
Biraz daha lagli olur sadece.. Onun disinda hicbir fark olmaz turboda sorun yoksa..
yazılımsız o turboyu takmanın hiçbir anlamı yok
RACE WERKS
k04ten alıcaan verimi alamazsın
aslında sıkıntıda yaratır uzun süreli kullanımda
Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.
yazılım yaptırıcaz zaten fakat araçta sıkıntı olup olmadığını anlamaya çalışıyoruz orjinal yazılım ile k04 koyarsan araç fuel cut yapıp 00544 (Maximum Boost Pressure Exceeded). hatası verirmi.
ayrıca şurda benzer birşeyler yazmışlar ama ben anlamadım ilgili gibi geldi http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=28388
basınç beyin tarafından kontrol ediliyor, eğer solenoid valfte problem yoksa bu tarz bir problem yaşamazsın.. solenoid valfte hata varsa şimdiki turbonda da yaşarsın..
turboyu büyütmek demek motora daha fazla hava sokarım demek değil tam olarak..
basıncın 0.5 bar ile sınırlıysa turbo ne olursa olsun girecek hava miktarı yaklaşık aynıdır..
fark ne olur boyutu dersen küçük turbo daha hızlı döner, boyutu büyük turbo daha düşük hızda döner..
madem öle neden büyük turboyu en baştan koyup turboyu düşük hızda döndürüp ömrünü uzatmıyorlar dersen cevabı ilk mesajımda: daha fazla lag olur!
Biraz basinc ve flow okuyun bence. Volumetric basinc ayni bile olsa iceriye daha fazla cfm de hava ufluyorsun.
O zaman neden gt30 taktim ki ben? Ayni basincla ufak turbo ile gitseydim?
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)