User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: k04 turbo

  1. #1
    sonvedam11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    k04 turbo

    orjinal 1.8t AGU ye k04 takıp yazılım atmadan yürümeye kalkılırsa ne gibi sıkıntılar çıkabilir fikri olan varmı ? sıkıntıdan kastım araç nasıl tepki verir arıza gösterirmi motor teklermi sıkışırmı ne olabilir..

  2. #2

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Biraz daha lagli olur sadece.. Onun disinda hicbir fark olmaz turboda sorun yoksa..

  3. #3

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazılımsız o turboyu takmanın hiçbir anlamı yok
    RACE WERKS

  4. #4
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k04ten alıcaan verimi alamazsın
    aslında sıkıntıda yaratır uzun süreli kullanımda
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  5. #5
    sonvedam11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazılımsız o turboyu takmanın hiçbir anlamı yok
    yazılım yaptırıcaz zaten fakat araçta sıkıntı olup olmadığını anlamaya çalışıyoruz orjinal yazılım ile k04 koyarsan araç fuel cut yapıp 00544 (Maximum Boost Pressure Exceeded). hatası verirmi.

    ayrıca şurda benzer birşeyler yazmışlar ama ben anlamadım ilgili gibi geldi http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=28388

  6. #6

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sonvedam11 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazılım yaptırıcaz zaten fakat araçta sıkıntı olup olmadığını anlamaya çalışıyoruz orjinal yazılım ile k04 koyarsan araç fuel cut yapıp 00544 (Maximum Boost Pressure Exceeded). hatası verirmi.

    ayrıca şurda benzer birşeyler yazmışlar ama ben anlamadım ilgili gibi geldi Eesti Audi Klubi foorum - 1.8T maximum boost pressure exceeded
    basınç beyin tarafından kontrol ediliyor, eğer solenoid valfte problem yoksa bu tarz bir problem yaşamazsın.. solenoid valfte hata varsa şimdiki turbonda da yaşarsın..

    turboyu büyütmek demek motora daha fazla hava sokarım demek değil tam olarak..

    basıncın 0.5 bar ile sınırlıysa turbo ne olursa olsun girecek hava miktarı yaklaşık aynıdır..

    fark ne olur boyutu dersen küçük turbo daha hızlı döner, boyutu büyük turbo daha düşük hızda döner..

    madem öle neden büyük turboyu en baştan koyup turboyu düşük hızda döndürüp ömrünü uzatmıyorlar dersen cevabı ilk mesajımda: daha fazla lag olur!

  7. #7
    yigithan3561
    Misafir
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biraz daha lagli olur sadece.. Onun disinda hicbir fark olmaz turboda sorun yoksa..

  8. #8
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Biraz basinc ve flow okuyun bence. Volumetric basinc ayni bile olsa iceriye daha fazla cfm de hava ufluyorsun.

    O zaman neden gt30 taktim ki ben? Ayni basincla ufak turbo ile gitseydim?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •