User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: karburatörde turbo

  1. #1
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    karburatörde turbo

    2 litre Ford pinto bloğuna motosiklet karburatörü takıyorum, ITB olacak , egzantrik vs. aldım , Turboşarj eklendiğinde vakum hali ile basınç altında ateşlemesini/avansını ve benzin olayını nasıl çözebilirim?
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

  2. #2
    TechTurkey
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Almanya/Münih
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    erkan sana agır kufur ederimde neyse..
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com

  3. #3
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla hocam karbüratör ile turbo zor iş be
    gel sen bu sevdadan vazgeç ve bir beyin tak araca enjektör ile yoluna devam et

  4. #4
    kkursat01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    415
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuyu bende zamanında açmıştım honda için ama herkes yapma deyince vazgeçmiştim

  5. #5

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bursada olsan turbocu cem çözer senin işini yedi bitirdi turbo karbüratör işini
    İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL

  6. #6
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    enjeksiyona geçme imkanım yok , turbo yapacaksam karburatörle çözeceğim işi, Gökhancım küfürlerinin başımın üstünde yeri var
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

  7. #7
    131mirafiori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    2.890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi bende hep aynı şeyi düşündüm ama en sonunda 4 nokta enjeksiyon + beyin olayının çok mantıklı olduğunu anladım...

    Aracın dediğin şekilde hem çok yakacak hemde sürekli ayar değişecek yapma etme

    Ama yinede yaptıracaksan Ford motoru konusunda maslak oktaykan power diyorum ben....
    Alıntı Evrenoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    itin köpeğin maskarası değil, Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu Türkiye Cumhuriyeti'nin bekçisi, askeriyim.

  8. #8
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sağlıklı bir turbo için enjeksiyon+edis 4 ateşleme sistemi kurmanız gerekiyor.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  9. #9
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar, hepinize hak veriyorum ; turboşarja sahip enjeksiyonlu aracım eskiden vardı, şimdi başka turbolu aracımda var, önemli olan karburatörlü arabalarda ateşleme ve benzin değişiklikleri nasıl yapılıyor. bir sürü turbolu şahinciler var, ne yapıyorlar mesela enjeksiyonlu olmayanlar?
    Avansı rötarı nasıl ayarlıyorlar?
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

  10. #10
    cXe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Burdur-Kütahya
    Mesaj
    657
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arabayi sadece tuple kullanip gerekli parametreleri tup beyninden alinip yine tup beyninden ayar yapiyorlar sanirim ama ateslemeye bu sekilde de cozum bulunmaz sanirim.
    Alıntı mehmet767 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim bence maf sensörü yada westgate.
    Alıntı capri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracta ikiside yok ama

  11. #11
    streetdevil
    Misafir
    Allah kolaylık versin zor iş....

  12. #12
    turboman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    2.110
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eski bi tofaşçı olarak derimki benim araçta turbo vardı piston kol falan forget di en basit lpg ile besliyodum karbüratörlü vaziyette hemde 2 bara kadar basıyordum araba resmen çıldırıyordu tam 8 ay boyunca kullandım sadece 2 defa jonta yaktım onlarda hortum patlaması yüzünden motoru açıp baktığımda pistonlar tertemiz vede sıkıntısız duruyordu ama gazın anasını belliyodu ***** 2 bar için çift çıkışlı lpg beyni vardı 600 tl ye almıştım vede km ye 1 milyon yakıyodu ama hakkını veriyodu ama şimdi olsa lpg de binmezdim
    kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •