User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
23 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: a3 1.8t downpipe catback sorunu

  1. #1
    burock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    a3 1.8t downpipe catback sorunu

    Merhaba,arkadaşlar a3 1.8t aracıma komple egzoz sistemi siparişi verecem fakat ebay de baktığım sistemler hep golf gti aracı için aşağıda linkini verdiğim sistemler benim aracıma sorunsuz olurmu ayrıca araç sadece yazılım downpipe ve düz boru sistemi ile kullanılacak araçta k03s var,boru caplari ne olmalıdır simdiden sağolun

    Vw golf gti Jetta mk4 99-04 1.8l 3" turbo geri egzoz catback 1.8t w/downpipe-Egzoz Sistemi-ürün Kimliği:1719876372-turkish.alibaba.com

    VW Golf GTI Jetta MK4 99 04 1 8L 3" Turbo Back Exhaust Catback 1 8T w Downpipe | eBay

  2. #2
    burock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Linkleri kopyalayinca dikkat ettim 1.8L yazmış a3 umu kastediyor acaba?

  3. #3
    MECOO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    TR/İST
    Mesaj
    891
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Golf GTI 1.8t ile A3 1.8t birebir uyar.

  4. #4
    burock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MECOO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Golf GTI 1.8t ile A3 1.8t birebir uyar.
    Sağol mecit,yanlız senin satiliklardaki downpipe ın şekli semali ile benim linklerdeki uyuşmuyor gibi 1.8t de turbonun konumu nasıl ki yan sa seninki gibi olmalı yani egzoz çıkışı arkaya bakacak sekildeyse linktekiler olur gibi anlayamadim tam

  5. #5
    MECOO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    TR/İST
    Mesaj
    891
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sağol mecit,yanlız senin satiliklardaki downpipe ın şekli semali ile benim linklerdeki uyuşmuyor gibi 1.8t de turbonun konumu nasıl ki yan sa seninki gibi olmalı yani egzoz çıkışı arkaya bakacak sekildeyse linktekiler olur gibi anlayamadim tam
    Benim sattığım gt28 turbo için, senin orjinal turbo çıkışın olduğundan farklıdırlar. kafan karışmasın sen k03 veya k03s olarak alacaksın

  6. #6
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    downpipe ı k03 için mi alıcaksınız ? yoksa gt serisi büyük turbo içinmi ? aracın üzerindeki turboya göre downpipe yapılır
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  7. #7
    burock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anladım mecit o zaman fotoğraflara bakarak şunu diyebilirim benim turbonun totosu arabanın arakaya bakiyor oylemi?
    Bu ürünü getirtmeye calisacam basaramazsam o zaman egzozcuda yaptiracam

  8. #8
    burock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alperkirman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    downpipe ı k03 için mi alıcaksınız ? yoksa gt serisi büyük turbo içinmi ? aracın üzerindeki turboya göre downpipe yapılır
    K03s için getirtecem

  9. #9
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    flanşları aynı diye biliyorum dikkat etmekte fayda var
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  10. #10
    MECOO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    TR/İST
    Mesaj
    891
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anladım mecit o zaman fotoğraflara bakarak şunu diyebilirim benim turbonun totosu arabanın arakaya bakiyor oylemi?
    Bu ürünü getirtmeye calisacam basaramazsam o zaman egzozcuda yaptiracam
    Durumu iyi anlamışsın aynen yazdığın gibi

    Yurtdışından getirmekle uğraşacağına Türkiyede yaptırman bence daha iyi olacaktır. Tabi karar senin

  11. #11
    burock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MECOO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Durumu iyi anlamışsın aynen yazdığın gibi

    Yurtdışından getirmekle uğraşacağına Türkiyede yaptırman bence daha iyi olacaktır. Tabi karar senin
    Neden yurtdışı borular krom bükümleri çok iyi kaynaklar güzel bide son susturucusu dahi var 150 dolar 150 shipingi 300 dolar 30 dolar vergi desek 330 dolar,egzozculara daha sormadım onlar kaca yapar boylemi bir sistemi bi goruseyim son karari veririm

  12. #12
    MECOO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    TR/İST
    Mesaj
    891
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neden yurtdışı borular krom bükümleri çok iyi kaynaklar güzel bide son susturucusu dahi var 150 dolar 150 shipingi 300 dolar 30 dolar vergi desek 330 dolar,egzozculara daha sormadım onlar kaca yapar boylemi bir sistemi bi goruseyim son karari veririm
    Şuan hesaplaması kolay ve ekonomik geliyor ama toplamda burdan yaptırmayla aynı fiyata hatta daha pahalı ve zahmetliye gelicek eminim (yurtdışından gelip gümrük işlemleri, gitmesi gelmesi, kelepçesi, montajı pulu püsürü vs) Fiyat beklentilere göre değişir, birde malzemede sıkıntı çıkarsa elinde kalır kargolayıp değişim veya onarım için gönderip alman büyük sıkıntı olur. Burda bilinen işin ehli bir ustaya yaptırman daha mantıklı bence

  13. #13
    burock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haklı olabilirsin bakacaz artık acele etmiyorum araçta halletmem gereken 1 2 sorun var onları çözeyim gerisine bakacaz artık

  14. #14
    burock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kafamda Netlestiremedigim bir sorun daha var
    Egzoz sistemi nasil olmali,
    * boru caplari 63 mü 70 lik mi
    *Sadece downpipe gerisi stock
    *Downpipe+düz boru tek susturucu+son susturucu
    *Downpipe +düz boru tek susturucu+stock son susturucu
    Yani yazılımla kullanilacak k03s turbo için en ideali nasıl olmalı

  15. #15
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben 70mm derim.zaten basınç açacaksın oem olanı 60 ise basınç yükselince kesinlikle 70 olmalı bana göre. Sonada trafikte sıkıntı yaşamaman için oem son.

  16. #16
    mad_max1978 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  17. #17
    burock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brkkksln Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 70mm derim.zaten basınç açacaksın oem olanı 60 ise basınç yükselince kesinlikle 70 olmalı bana göre. Sonada trafikte sıkıntı yaşamaman için oem son.
    Orjinalin 60 lık oldugunu sanmiyorum öyle olsa degistirmem sadece downpipe yaparım hacı bakacaz artık sagolasin senin totonda gitsem yeter bana: )

  18. #18
    burock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mad_max1978 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu iyi oldu bro gostergeler lazım onu da anladık egt sartmiki

  19. #19
    Can_R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    konya
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En ideali hangisi bilmiyorum ama ben k03s le 70 mm dp sonrasında 60 mm düz boru sondada iç borularının çapı 55-60 mm arası olan tahminimce 2500-3000 cc hacimli bir mercedes aracın oem sustrcusunu kullanıyorum hem gayet sessiz hemde performansından memnunum
    Bazı stocklar şakacı olur

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •