User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
28 sonuçtan 20 ile 28 arası

Konu: C20ne

  1. #20
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Xe cevirmek icin
    Krank kol piston kapak blokta modifiye yag pompasi
    Burasi yaklaşık 5 000
    Tesisat beyin 2000
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  2. #21
    sasuta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    Ataşehir/İstanbul
    Mesaj
    549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Her şey dahil üst kapak, tesisat, işçiliği vs 5bine biter. Blok kol piston sağlamsa tabi.

  3. #22

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sasuta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her şey dahil üst kapak, tesisat, işçiliği vs 5bine biter. Blok kol piston sağlamsa tabi.
    krank, kol, piston, yağ pompası aynı mı kalıyor? c20xe ninkiler farklı, bunlarıda eklemek lazım..

    bu durumda maliyet artıyor.

    piggyback cihaz + büyük enjektör + basit bir turbo setup ıyla 170-180 çok rahat bulunur, maliyet c20xe ye çevirmekten de az olur derim.

    pompa değiştirmeye gerek yok, c20ne -c20xe - c20let pompası aynıdır, kemiksiz 200-250 hp ye kadar yeter mevcut benzin sistemi.

  4. #23
    sasuta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    Ataşehir/İstanbul
    Mesaj
    549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kol piston farklı tabi ki krank bazılarında aynı çıkıyor.

  5. #24

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    xe ye çevirmek hakikaten ufak bir işlem değil,
    komple motor parası gidiyor.

  6. #25
    sasuta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    Ataşehir/İstanbul
    Mesaj
    549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4 liraya 40hp varmı daha uygunu


  7. #26
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bedava valla
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  8. #27
    41DN370 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul&Trabzon
    Mesaj
    86
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EEE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Xe cevirmek icin
    Krank kol piston kapak blokta modifiye yag pompasi
    Burasi yaklaşık 5 000
    Tesisat beyin 2000
    ??? eminmisin xe ile ne arasında alt taraftaki tek fark grank vidasındaki sayı xe 8 ne 6 dır ve pistondur?geri kalan herşey aynıdır?eğer mümkün olmadığını idda eden varsa çevrilen ve kullanılan hazırda motor vardır...
    C 20 XE POWER...

  9. #28
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Baska farklarda var ama burda onun kavgasini edecek değilim yag restiriktoru ayni mi
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •