şuanda hali hazırda üzerinde gt2256 garrett turbo var yazılım var ama kendisi berbataltları öldürmüşlerde öldürmüşler az yaksın diye
neyse asıl sorum şu ; x5 ve 530d 231 hp lik modellerden çıkan garrett gt2260v hali hazırda bulunan ve turboyu sök tak şeklinde olan bi flanşa sahip eksoz kısmı bile aynı sadece turbo emmeye bir filtre ve basınç borusu ayarlıycam
bu turbo 2260v
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-e53-X5...item4d2430b904
örnek olarak paylaşıyorumm
buda benim arabanın üstünde olan parça 2256
http://www.ebay.co.uk/itm/GT2256V-BM...item3a8f51dd3c
ben gtb2260vk taksam veya gt2260v taksam alt devirlerde çok ciddi bir fark yaşarmıyım yani onu montajlamak için verilen mücadeleye değermi ?
gt2260v ürüne bu billet pali taksam artısı ne olur ?
http://www.ebay.co.uk/itm/Turbo-Bill...item1c3c46c927
arabamın map sensörü 1.55 bar diye biliyorum ben onu söküp araya debi metre koyup daha fazla bastırıcam turboya.
billetin artısı ne olur bana ? gerek varmu yokmu
gtb2260vk vs gt2260v arasında ciddi bir fark olurmu ? bunları merak ediyorum
arabamın yürüyeni kaportası şuanda bitmiş bulunmakta sırada motor varbende ilk turbodan başladım sonra cooler ve enjektör olarak devam edicek
yardımlarınızı bekliyorum teşekküler.