Aracın Dump valve takılmadan önceki hali videodakine benzer bir gidişi vardı. Belki videodakinden daha iyi durumdaydı. Dump Valveten sonra bilemiyorum ne durumda. Binmişliğim vardır Orkun abinin t-jet eAbicim selamlar bu arada.
Aracın Dump valve takılmadan önceki hali videodakine benzer bir gidişi vardı. Belki videodakinden daha iyi durumdaydı. Dump Valveten sonra bilemiyorum ne durumda. Binmişliğim vardır Orkun abinin t-jet eAbicim selamlar bu arada.
Gott weiss ich will kein engel sein...
Daha etkin bir hava besleme için, BMC CDA (accdasp-44) Grande Punto t-jet--Abarth air induction kit gündemde arkadaşlar.![]()
Arkadaslar bir sorum olucak..t jette vites degistirip gaza yuklemlemle bir bosluk olusuyor..sanirim westgage Manifoldtaki havayi tahliye ediyor ve turbo doldurana kadar olusan surecteki zaman ...bu olayin olmamasini atmosferik gibi dolu kalmasin nasil saglayabilirim..ayagimi hic gazdan cekmeyip hemen vites atarakmi yada baska tecrubeleriniz varsa merak ediyorum
AFR si fakir e ceken adam.....
Waste gate'in manifolddaki hava ile bir ilgisi yoktur. Aslında, stock t-jet'de de IHI vl37 turbo küçük olduğundan, turbo lag denen boşluk pek olmaz. Ancak, turbonun küçük olmasına bağlı olarak, üst vites ve devirlerde basınçlı havanın akımı düşer ve araba sanki atmosferikmiş gibi gider. Öncelikle arabanızı bir test cihazına bağlatıp sistemin düzgün olduğundan emin olmanızı, eğer sorun yok ise, yeni bir modifiye yazılım yükleterek istediğiniz performans seviyesine çıkartmanızı önerebilirim. Bu arada da, kutu içi, iyi kalite bir performans filtresi ile cat. back (cat. sonrası) 60mm. lik, orta ve son susturucuları da serbest geçişli olan bir egzoz sistemi yaptırmayı ihmal etmemelisiniz.
Arabanin gidisi cok iyi..sadece ust devirlerde 1den 2ye 2den 3e atip gaza yuklenince yarim sn gecikme olup daha sonra tekrar yapistiriyor..galiba ust devirlerde turbo bosaldigi icin bu sekilde anca bu kadar yuruyor..
AFR si fakir e ceken adam.....
Gecen triger degismisti.. ariza kodu yok demislerdi..ama bir ara bakayim..cvplar icin sagol ...
AFR si fakir e ceken adam.....
www.youtube.com/watch?v=cK5N09uuTG0 abi sizin araçtanda bu performansı bekliyorum
Yunanistan'dan ,tdo4 turbo setuplı, stock motor, td04 turbo,63mm. dp ve egzoz, 380 cc. enj.
Eğer veriler doğruysa motor içine girilmeden boyle sağlıklı binilirse çokcçok iyi olur. Motorun durumu nasıl olur acaba ne kadar dayanır.brakeboost yapsa daha iyi olur bence![]()
doğuştan araba manyağı
örnekleri çok ama bilemiycem. sonuçta 2008 den beri adamlar yapıyorlar.
t-jet revlimit remap diye aratırsan örnekleri çıkıyor, hatta motor içi yapılı 420 whp. lik örnek bile var.
adamlar bu işte aşmışlar , çok iyiler,
www.youtube.com/watch?v=xDUGS6CX2Ig
buda t-jet in içinden
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)