User Tag List

Sayfa 4/6 İlkİlk ... 23456 SonSon
97 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: saxo vts de turbo upgrade

  1. #58

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    boosted_pug

    ya vallahi yazmıyım yazmıyım dedim de dayanamadım,
    herşeyi geç araban saxo yürüyodur yürümüyodur şöyledir böyledir dynosu doğrudur değildir,,
    çok basit birşey var burda ısrarla kabül etmediğin şey :
    tdo4 le 1barda 270+ beygir alman veya 0.8barda 240hp alman (gürcellde yazmış sennada cvp vermemişsin) imkansız gibi birşey , hadi aldığını kabül ettim
    oem debriyaj balatasıyla 22.000 km bunu sıkıntı çıkmadan kullandığını söylemen ise bana aşırı derecede saçma geliyor.

    Bak şunada emin ol, bana göre herkesin arabası gitsin yürüsün sıkıntı yaşamasın kimse, ztn öle düşünmesem şu turboyu al o çakmalardan uzak dur demem, linkteki güzel kesin al derim. Ama söylediğin şey 6*7 = 50 gibi birşey, ya arabanda daha önceden bronz gibi bir balata var senin haberin yok, yada bazı şeylerde yanlışlık var.

    Hepsini geçtim, ya biraz rahat olun arkadaşlar komplekslerinizi bi kenara bırakıp şuraya yazı yazın,, ben ilk mesajımda şunu nasıl yaptın, bence şunu yapmalısım dediğimde sen bana direk sen turboyu çok mu biliyon sen saxoyu benden iyi mi biliyon yazıyosun, biraz rahat olun ya burda felsefe yapmıyoruz konuştuğumuz şey gayet teknik ve belli mantıkları kuralları olan bir konu, emin ol senin arabanla kafa yapmak için yazıyo olsam yazdıklarım böyle olmaz, ztn bilen bilir.

  2. #59
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güç sadece turbodan alınmazZZZz atmo olarakta güçlü olmalı makinastock olu stock 106,saxo vs baskı balata parçalarken 250 hp lik bir makina balayayı böleRRR.çakma balata bronz balata denirse tmm eyvallah ama oem balata ile imkansız hayalden öteye geçemez birbirimizi yemeden adam akıllı tartışalım bikerelikte olsa...

  3. #60
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Istilldo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    boosted_pug

    ya vallahi yazmıyım yazmıyım dedim de dayanamadım,
    herşeyi geç araban saxo yürüyodur yürümüyodur şöyledir böyledir dynosu doğrudur değildir,,
    çok basit birşey var burda ısrarla kabül etmediğin şey :
    tdo4 le 1barda 270+ beygir alman veya 0.8barda 240hp alman (gürcellde yazmış sennada cvp vermemişsin) imkansız gibi birşey , hadi aldığını kabül ettim
    oem debriyaj balatasıyla 22.000 km bunu sıkıntı çıkmadan kullandığını söylemen ise bana aşırı derecede saçma geliyor.

    Bak şunada emin ol, bana göre herkesin arabası gitsin yürüsün sıkıntı yaşamasın kimse, ztn öle düşünmesem şu turboyu al o çakmalardan uzak dur demem, linkteki güzel kesin al derim. Ama söylediğin şey 6*7 = 50 gibi birşey, ya arabanda daha önceden bronz gibi bir balata var senin haberin yok, yada bazı şeylerde yanlışlık var.

    Hepsini geçtim, ya biraz rahat olun arkadaşlar komplekslerinizi bi kenara bırakıp şuraya yazı yazın,, ben ilk mesajımda şunu nasıl yaptın, bence şunu yapmalısım dediğimde sen bana direk sen turboyu çok mu biliyon sen saxoyu benden iyi mi biliyon yazıyosun, biraz rahat olun ya burda felsefe yapmıyoruz konuştuğumuz şey gayet teknik ve belli mantıkları kuralları olan bir konu, emin ol senin arabanla kafa yapmak için yazıyo olsam yazdıklarım böyle olmaz, ztn bilen bilir.

    keşke ilk yazdığın mesajdada böle bi yaklaşımla yazsaydın ozaman bende o cvp ları yazmazdım benim burda kimse ile bi alıp veremediğim olmadığı gibi kimse ilede kişisel bi problemim yada GICIK KAPMA gibi bi olayım yok nedendir anlamadım ama bazı arkadaşlar başta tünayk oluyor neden her açılan konulara sewimsiz şekilde yaklaşmaktan hoşlanıyolar hiç bilmiyorum neyse tatsız şeyler yazmış olabilirim kusura bakmayın

    başka bi konuya gelirsek kimsenin neyi nekadar bildiği beni hiç ilgilendirmez benim nekadar bilip bilmediğimde kimseyi ilgilendirmiyo ama neyin ne olduğunu az çok biliyorum siz diyosunuz ki tdo4 le 240 hp alamazsın hele hele stock debriyaj ile bunu yere iletemezsin ama ben bu değeri dynodan aldım ewde yazıcımdan çıkarmadım hala bunu neden anlamak istemiyosunuz bi anlam veremiyorum buyrun buluşalım arabaya bakın hatta diğer arabalarada bakın inanmayan arkadaşlar hala inanmıyosanız size diybileceğim başka bişi kalmıyo açıkcası

  4. #61
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güç sadece turbodan alınmazZZZz atmo olarakta güçlü olmalı makinastock olu stock 106,saxo vs baskı balata parçalarken 250 hp lik bir makina balayayı böleRRR.çakma balata bronz balata denirse tmm eyvallah ama oem balata ile imkansız hayalden öteye geçemez birbirimizi yemeden adam akıllı tartışalım bikerelikte olsa...

    arkadaşım gel önce seni arabamla bi gezdireyim ondan sonra şanzımanımı indirelim çıkan balata orjinal çıkarsa neyapacaksın ozamanda böleRRRRR diyebilcekmisin çok merak ediyorum

  5. #62
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben hatri sayilir sure 106gti kullandim, benim standart debriyajim okadar verimli degildi..
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  6. #63

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bustut pug

    benım dılım bıraz sert ondan san aole gelmıstır benım amacım bılgı paylasmak ama senın gıbı bazı arkadaslarla aynı frekansta olmadıgımız ıcın anlasamıyoruz...daha oncede solemıstım korler ve sagırlar bırbırını agırlasın...benım yerım ayrı olayım ayrı...

  7. #64
    trequal
    Misafir
    aslında güzel bi yol var standart bi arabayı çıkartın aynı dynoya bakalım ne vercek.Hani turboda atmosferikte farklı durumlar oluyorsada turbo bir araba çıkartıp bakın burayada koyun sonuçları

  8. #65
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı izo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    her sey marka değildir, seleflerinden cok daha ucuza yapılmış ama dogru duzgun yapılmış makinalar 2 katı fazla para harcanandan daha verimli olabilir, bunun da örnekleri mevcut piysada.
    selefleri sefil edecek güzel sürprizlerim var şakacı çocuk ucuzcular kol çıkarır bizden çıkan artıkları kullanır metreyle gelir bizim turboyu ölçer aynısını yapmaya kalkar bak güzelim 19 una güzel sürprizlerim var sen ve senin gibi düşünenler için ha yine motor kırıp gelemezlerse hodri meydan bi roll night düzenleyelim halef selef görelim

    boosted pug teşekkürler dileklerin için ancak ucuz malzeme ile güç alamazsın bi yere gidemezsin. düzgün kol piston enjektör debriyaj almadan yürümez arabanı yaparken ilk baştada söyledim yine söylüyorum.

    arkadaşların tepkiside çoğu 106 saxo binmiş adamlar tünay ve çağlarda benim arabamın her aşamasında vardı biz bronzla bile yürütemiyorduk bal1ata parçalanmasada baskı mutlaka kaçırır. pejo yürütmek hondadan her zaman daha pahalıdır bunu unutmayın. ben saxo kol forget aldım 1600ytl para verdm. izzetin selefci adamı kol çıakrdı honda forget kol taktı (500ytl ye alındı) ama tutmadı strok pistonların tepesinden aldı nooldu kırdı pistonu demekki neymiş çakma işle olmuomuş.çekirge 1 sıçrar 2 sıçrar bu çekirge acık fazla oldu ama pili bitti

    sana başarılar yanlız konu açıosun ne alayım die birileri bişeyler dio yine tam tersini yapıosun bence bundan tepkiler.
    iyi geceler
    RACE WERKS

  9. #66
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sana taş atmıorm alınma, her sey paramıdır yani abi? biz ogrenci butcesıyle turbo yaptığımız ıcın yurumicek mi araba? bana obur turlusu, yani alternatif cozumler aramak tuning mantıgına daha yakın gelıyor, niye zaten tuning: uyarlama demek bi bakıma...

  10. #67
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı izo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    her sey marka değildir, seleflerinden cok daha ucuza yapılmış ama dogru duzgun yapılmış makinalar 2 katı fazla para harcanandan daha verimli olabilir, bunun da örnekleri mevcut piysada.
    Alıntı izo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sana taş atmıorm alınma, her sey paramıdır yani abi? biz ogrenci butcesıyle turbo yaptığımız ıcın yurumicek mi araba? bana obur turlusu, yani alternatif cozumler aramak tuning mantıgına daha yakın gelıyor, niye zaten tuning: uyarlama demek bi bakıma...
    kıvırma izzet sen önce avansı ateşlemeyi öğren sonra fikir yürüt.
    RACE WERKS

  11. #68
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ateslemeyi bağlamadık hala evet dogrudur ama dyno cıktılarımız gayet tatmınkar, alt devrımız ust devrımız fabrıka çıkışı değerlere yakın... ben çok bldiğimi idda etmıorm zaten onur yapıyo map i onun tercih meselesi...

  12. #69
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı izo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sana taş atmıorm alınma, her sey paramıdır yani abi? biz ogrenci butcesıyle turbo yaptığımız ıcın yurumicek mi araba? bana obur turlusu, yani alternatif cozumler aramak tuning mantıgına daha yakın gelıyor, niye zaten tuning: uyarlama demek bi bakıma...
    ogrenci butcenle alakasi yok bu isin . malesef bu is paraya bakar dunyanin neresinde olursan ol . para da yetmiyo zaten belirli bir seviyeden sonra . nekadar ucuza kacarsan okadar kirma riskin var .sence cok basit bir ornek verim ebaydeki 250 dolarlik cooler kitleri ile aps nin 1200 dolarlik cooler kiti arasindaki tek fark markasimi ? binlerce ornek var bu konuya . bu is para ve bilgi ile yapilir .alternatif cozumler uretirsin ama saglam seyler denersin yinede orjinal malzeme kadar dayanikli olmayacaktir .
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  13. #70
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M_PROJECT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ogrenci butcenle alakasi yok bu isin . malesef bu is paraya bakar dunyanin neresinde olursan ol . para da yetmiyo zaten belirli bir seviyeden sonra . nekadar ucuza kacarsan okadar kirma riskin var .sence cok basit bir ornek verim ebaydeki 250 dolarlik cooler kitleri ile aps nin 1200 dolarlik cooler kiti arasindaki tek fark markasimi ? binlerce ornek var bu konuya . bu is para ve bilgi ile yapilir .alternatif cozumler uretirsin ama saglam seyler denersin yinede orjinal malzeme kadar dayanikli olmayacaktir .
    benım arabama uyacak marka nerdeyse hiç bir şey olmadığı için modifieyi bu mantıktan yapıorm. alternatif ve uzun omurlu ve surdurulebilir birşeyler ortaya cıkarmaya calısıorm...hondam olsa uyarlama ihtiyacım olmayacak. yalnız dunyaları yeniden keşfetmek ne kdr zor olsa da sonucları alındıgında cok daha tatmin ediyor insanı...

  14. #71
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dunyada tek degildir sanirim aracin fransiz forumlarindan illaki birseyler cikar ama onada dil problem olur .
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  15. #72
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı izo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ateslemeyi bağlamadık hala evet dogrudur ama dyno cıktılarımız gayet tatmınkar, alt devrımız ust devrımız fabrıka çıkışı değerlere yakın... ben çok bldiğimi idda etmıorm zaten onur yapıyo map i onun tercih meselesi...
    öğrenci bütçesi diosun orjinal kol pistona ayar olmadan bastınız kolların hali perişandı kaça yaptırdın motoru onun yerine paranı biriktirip malzemelerini alıp başlayabilirdin.astarı yüzünden pahalıya gelmiş gördünmü o greddy blue arabana olmayacağı aşikardı ama ayarcın taktı onu aem alsan sıkıntı yaşamayacaktın.demekki neymiş bilgi eksikliğide varmış. daha az para harcayıp aem fic alabiliodun ki sana blue nun kaça satıldını biliorum
    RACE WERKS

  16. #73
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    meksikada external westegateli çata pata giden, draglara giren bir 4 kapı hb megane var, k4m mi motoru bilmiorm. bi de polonyada cok daha amator, reg pompa takıp 148hp alınan bi araba var..clionet e de üyeyim, ingiliz forumu, km e ye turbo takana rastlamadım, k4m yi 2.0 e cevirmişler sadece...benim bildiklerim bunlar..neyse ileride bism de araba secimimz parcası bulunması kolay arabalrdan olur. ancak biz de emek sarfediyoruz ve uyarladık diye verim alamıcas diye bir şey yoktur bence...

  17. #74
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ahmet abi dogrudur, para biriktirseydim kolları egmecektm belki. kimseye lafım yok, yalnnız kimse de kucumsemesin harcanılan emekleri...benim mesajım anlasılmıstır umarım, "uyarlamayla da" birşeyler olabileceği...saygılar

  18. #75
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vts_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selefleri sefil edecek güzel sürprizlerim var şakacı çocuk ucuzcular kol çıkarır bizden çıkan artıkları kullanır metreyle gelir bizim turboyu ölçer aynısını yapmaya kalkar bak güzelim 19 una güzel sürprizlerim var sen ve senin gibi düşünenler için ha yine motor kırıp gelemezlerse hodri meydan bi roll night düzenleyelim halef selef görelim

    boosted pug teşekkürler dileklerin için ancak ucuz malzeme ile güç alamazsın bi yere gidemezsin. düzgün kol piston enjektör debriyaj almadan yürümez arabanı yaparken ilk baştada söyledim yine söylüyorum.

    arkadaşların tepkiside çoğu 106 saxo binmiş adamlar tünay ve çağlarda benim arabamın her aşamasında vardı biz bronzla bile yürütemiyorduk bal1ata parçalanmasada baskı mutlaka kaçırır. pejo yürütmek hondadan her zaman daha pahalıdır bunu unutmayın. ben saxo kol forget aldım 1600ytl para verdm. izzetin selefci adamı kol çıakrdı honda forget kol taktı (500ytl ye alındı) ama tutmadı strok pistonların tepesinden aldı nooldu kırdı pistonu demekki neymiş çakma işle olmuomuş.çekirge 1 sıçrar 2 sıçrar bu çekirge acık fazla oldu ama pili bitti

    sana başarılar yanlız konu açıosun ne alayım die birileri bişeyler dio yine tam tersini yapıosun bence bundan tepkiler.
    iyi geceler

    ben teşekkürederim haklı olduğun konular haliyle war ben arabayı daha ilk aldığımdada sana sormuştum bazı şeyleri ama sende biliyosunki bazı şeylerin hemen olması tamamen maddi imkanlara ve tecrubeye bakıyo sende arabanı ilk yaptığında ortadan yamalı intercoolerla 5. enjektörle yada safc ile yürütmüştün ben zaten konunun başından beri yaptığım şeyi savunmuyorum kol piston beyin enjektör alan boşu boşuna para veriyo orj piston kol ile arabalar sağlam şekilde yürüyo felan demiyorum zaten ilk baştaki mesajlarımda yazıyo kol piston debriyaj beyin enjektör çoğu hazır bir kaçıda kargoda turbo olarak ne önerirsiniz dedim ama arkadaşların takıldığı nokta farklı bi yere kaydı ...............

    neyse isteyen inansın isteyen sallıyo atıyo desin isteyen o turbo o değerleri vermiyo desin bla bla bla ben tamamen stock olarak düşük sıkıştırma ile 11 psi de 240 hp aldım hala inanmıyan arkadaşlar olursa bi kadran videosu koyarım buraya

    inş. turbomuda bulduktan sonra arabam bitinceye kadar turbo yaparkende kaporta boya weight reduction yaparkende fotolarını videolarını koyucam buraya herkese ii forumlar

  19. #76
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence bu işin sırrı tamamen düzgün,kaliteli malzeme seçmek. şu ana kadar elimden geldiğince en iyi parçaları aldım. termostat kütüğüne kadar getirdim. manifolda, downpipe'a verdiğim parayla turbo yapanları biliyorum ama noldu kol-piston almadım. Araba 2 hafta önce bitti ve kol-piston arıyorum. önceden 3 ay bekler sonra yaparım diyordum, şimdi neden bir ay daha beklemeyip bu şekilde yaptım diyorum. yani sonuç olarak düzgün birşey yapılacaksa hiçbirşeyden maddi-manevi hiçbirşyden kaçınmamak gerekiyor. başta hesaplanandan çok fazla para harcadım, arabamın yapılması düşündüğümden daha da uzun sürdü. keşke biraz daha harcayıp bekleseydim de benim de forged internallerim olsaydı
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •