User Tag List

Sayfa 5/6 İlkİlk ... 3456 SonSon
97 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: saxo vts de turbo upgrade

  1. #77
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yahu okuyorum okuyorum ama burası gibi teknik bir forumda konusulan bazı konulara ağzım açık kalıyor.

    Impreza'nın kapağının flow'u belli, o flow ile tdo4'ün üfleyeceği cfm belli, o halde bile 281 hp vermez gc8lerde.

    Yani sen deliler gibi lifte sahip eksantrik taksan , inanılmaz agresif ateşleme ayarı yapsan, içeriye de ethanol yada methanol bassan tamam anlarım 1.6 makineden tdo4 ile 250+ güç almanı. Haa bak tekrar söylüyorum, agresif bir şekilde güç alırsın, ne olacak sök wg'in vakum hortumunu, oooh Allah ne verdiyse bas, güç sahibi olursun, üstüne de nurtopu gibi 4 tane piston kolu ve piston alırsın ellerine

    Boosted arkadaşım, çok ilginç arabalardan çok ilginç güçler almak mümkün. Herkesin sana tepki göstermesini haklı gör, çünkü senin verdiğin bilgiler ile başkalarının bildikleri çelişiyor. Daha detaylı cevaplar ver bence. Mesela şu load'da şu kadar boost görüyorum, ateşleme derecem şu , AFR bu desen kimse sana gıkını çıkarmayacak.

    Haa, stock debriyaj kaldırmaz dedim , evet totalde kaldırmaz. Her hafta başı biten debriyajını değiştiriyorsan bişey demiyorum

  2. #78

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bustut pug ...ınamayanlar ıcın vıdeo cekecem demıssın...bı cekeremısın sana zahmet sole yo flfn da bellı olsun....

  3. #79
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı izo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    meksikada external westegateli çata pata giden, draglara giren bir 4 kapı hb megane var, k4m mi motoru bilmiorm. bi de polonyada cok daha amator, reg pompa takıp 148hp alınan bi araba var..clionet e de üyeyim, ingiliz forumu, km e ye turbo takana rastlamadım, k4m yi 2.0 e cevirmişler sadece...benim bildiklerim bunlar..neyse ileride bism de araba secimimz parcası bulunması kolay arabalrdan olur. ancak biz de emek sarfediyoruz ve uyarladık diye verim alamıcas diye bir şey yoktur bence...
    arkadasim uyarladik diyorsun ama ateslemen hala bagli degilmis, kotu uyarlamadan verim nasil olcak..
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  4. #80

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadasim uyarladik diyorsun ama ateslemen hala bagli degilmis, kotu uyarlamadan verim nasil olcak..
    atesleme fln onemlı seyler deıl abı onemlı olan ınsanın ıcındekı atesyanlıs mıyım?

  5. #81
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben teşekkürederim haklı olduğun konular haliyle war ben arabayı daha ilk aldığımdada sana sormuştum bazı şeyleri ama sende biliyosunki bazı şeylerin hemen olması tamamen maddi imkanlara ve tecrubeye bakıyo sende arabanı ilk yaptığında ortadan yamalı intercoolerla 5. enjektörle yada safc ile yürütmüştün ben zaten konunun başından beri yaptığım şeyi savunmuyorum kol piston beyin enjektör alan boşu boşuna para veriyo orj piston kol ile arabalar sağlam şekilde yürüyo felan demiyorum zaten ilk baştaki mesajlarımda yazıyo kol piston debriyaj beyin enjektör çoğu hazır bir kaçıda kargoda turbo olarak ne önerirsiniz dedim ama arkadaşların takıldığı nokta farklı bi yere kaydı ...............

    neyse isteyen inansın isteyen sallıyo atıyo desin isteyen o turbo o değerleri vermiyo desin bla bla bla ben tamamen stock olarak düşük sıkıştırma ile 11 psi de 240 hp aldım hala inanmıyan arkadaşlar olursa bi kadran videosu koyarım buraya

    inş. turbomuda bulduktan sonra arabam bitinceye kadar turbo yaparkende kaporta boya weight reduction yaparkende fotolarını videolarını koyucam buraya herkese ii forumlar
    Boosted pug, konuyu birkaç gündür takip ediyorum, konuyu açmışsın amacın bilgi toplamak, öneri almak vs. Birkaçta öneri aldın sanırım. Sana verilen tepkiyi anlayamadın ama. Burda arabanın gitmediğini kimse söylemiyor. Sadece dediğin güçleri o turboyla ve 1.6lt bir arabayla arabayla alamayacağın söyleniyor. Ama sen dyno çıktısı gösteriyorsun. Mesela ben dynoya hiç çıkarmadım arabamı neden biliyormusun. Çünkü doğru verileri verdiğini düşünmüyorum Ankaradaki dynoların. Bence aldığın güçler pek doğru değil. Ben s2000'e taksam o turboyu 300hp alırım belki ama senin flow'un az olduğu için 250hp de takılıp kalırsın, o gücüde mesela 20psi da alırsın ancak.

    Herkes alamayacağını söylemiş ama kimse o dyno yanlıştır dememiş. Onun içinde hala arabanın o güçleri alabileceğini düşünüyorsun. Neyse önemli olan öğrenmektir.

    Biz ilk turbo arabamızı yaptığımız zaman çok şey biliyormuyduk. 2003-2004 senesinde parça satışı yoktu doğru dürüst, böyle parçalar rahat gelmiyordu. Ama rover 1.6 motordan kkk16 turboyla 0.7 barda 188hp almayı başarmıştık. O zaman s2000 i aldığımda s2000le yürüyordu arabamız, o zamanlarda s2000le yürümek 1.6 bir araba için başarıydı. Öyle herkes s2000'le denedim geçtim diyemezdi. O zaman imprezalar max vf34 takıp gazlarlardı, bizde amma hızlı gidiyorlar derdik. Yani bizde çok bilmeden bazı şeylere başladık, çok değil 5 sene önce. O zaman sonradan turbo takılan arabalar, Ankarada şahinler, kendi ustamın yaptığı, kırmızı turbo bravo, citroen saxo vtr ve rover 25 ti. Ayrıcana bildiğin Gökhan kardeşimin clio turbosu vardı, o da fena giderdi

    Yani herkes geçmişi iyi hatırlasın. Herkes bu yollardan geçti onun için aşağılamak, hor görmek değil olabildiğince yardım etmek önemlidir.

    Bence malzemelerin çok kötü değil, sadece elden geçmesi lazım. Mesela bir enjektör takımı al, 440rc olabilir. kaliteli bir turbo, garrett,precision,aps vs olabilir. Bu liste birkaç şey içinde devam edebilir.

    İzzet parça sıkıntısı fln diyorsun ya çok iyi anlıyorum senide. Bu işi custom ürünler yaptırarak çözeceksin, başka yolu yok. Ama kaliteli yaptır her işini.

    Herkese iyi günler dilerim.

  6. #82

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    olum sinan iki duble icesim geldi ne bicim nostaljik yazmissin

  7. #83
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    olum sinan iki duble icesim geldi ne bicim nostaljik yazmissin
    ahahah gaza geldim, eskiye dönmek istiyorum benn nerde eski günlerr...

  8. #84
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya arkadaşlar lütfen sıkıldım artık gerçekten milet colt czt ile 210 220 hp alıyo tdo3 ile üstelik 1.5 araba neyse önemli değil onların arabalarının flowu iidir büyük ihtimalle gökhanda (VIN) aynı dyno ya çıktı arabası 400+ beygir geldi oda yanlıştır 200hp felandır herhalde. zaten hergün araba alıp satmaya gelenlerde boşu boşuna baktırıyolar arabalarının güçlerine, hiç yoktan veriyolar 20 ytl arkadaşlar isterseniz yanlış deyin isterseniz hayal kuruyo diyin, yanlış ölçsün yüzde 5 ölçsün 10 hp az çok olsun ben arabamı ilk aldığım gün de dynoya çıkarttım 103 hp aldım daha sonra yağ su buji açık hava filtresi taktım klimayı iptal ettim 118hp aldım ama yanlışmış bak bilsem almazdım arabayı neyse bişi demicem

    demekki bu işler öğle parayı basarak arabayı tork garaja bırakarak olmuyo benim dediğim bilgiler ile senin öğrendikleriniz nereleri çakışıyosa ozaman konuşalım tartışalım herkes öğrensin teorik olarak konuşmak çok basit ama pratikde aynı olmadığı aşikar arkadaşlar bunu son kez sölücem lütfen sizde aklınıza takılan başka şeyleri sorun tartışalım........

    arabamın bütün parçaları orjinal stock parçalar ( piston kol debriyaj ) arabamın turbosu tdo4 wrx turbosu hatta turboyu mrt99 just nin sahibi murat beyden aldım 11psi basınç basıyorum dip gaz yaptığımda 12 - 12.5 arası yürüyo arabam ama ilk baştaki mesajlarımdada dediğim gibi arabam smt ve 6. enjektörle yürüyo o yüzden şukadar cycle ateşeleme derecem şu felan diyemicem 4000 devirde 11 psi yi alıyorum ve yanlış ölçen dynoda 240 hp verdi arabamda yüksek liftli dereceli egzantrik agresif ateşleme değerleri ethanol methanol drag fuel gibisinden bişilerde YOK ve bugüne kadar internallardan ve debriyajımdan bi sorunla karşılaşmadım nurtopu gibi bişilerimde olmadı inş. olmazda bide 23000 km dir aynı debriyajı kullanıyorum

    birde unutmadan yazıyım wg in hortumunu sökerek çakma işler yapma allah neverdi güç almak istiyosan evc denen malzemeler war (benim arabadadaki gibi basit bişide olsa olur) gerektiğinde 15 psi de basıyorum ama ozaman dynoya sokmadım nekadar güç verir bilemicem

    önce sen bi kadran videosu koy arkadaşım arabanın nekadar güçlü olduğunu göremedik hala..........

    ilk mesajlarımda yazmıştım zaten ama atlamışsınız sanırım arkadaşlar gerekli parçalr ewde yatıyo helix single plate , 600cc deka injectors high empedance, foget kol, forget piston, megasquirt, msd coil pack, hks mantar filtre, competition kol ve krank yatakları vs vs vs arkadaşlar bu malzemelerim ewde yatıyo zaten bana lazım olan birtek bi turbo tavsiyesiydi ama neyse konu nerden nereye geldi...........

    yardımcı olan olmayan herkese teşekkürler

  9. #85
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kötü niyetle yazmadım hiçbir mesajımı.konuya yorum yapan herkezde kötü niyetle yazmamıştır eminim.zaten aracı niye yapıyoruz tatmin etmesi için aracından memnusan problem yok zaten daha iyide olacak diyosun.HER ELEŞTİRİ BİR ARMAGANDI-R kazasız belasız boll boostlu

  10. #86
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Biraz sakin ol ilk önce.

    Bir kere arabayı Tork Garaj'a bırakmakla olmuyor lafına üzüldüm. Çünkü arabam benim orada. Ne yani biz işten anlamıyoruz, parayı basarak araba mı yapıyoruz? Arabayı yürütmek için para mı basmak gerekiyor? Ben sadece japon arabalarımı Tork'a götürürüm, gereksiz reklam olmasın diye link vermeyeceğim ama 2006 yılından beri 4 tane alfa topladım. Hiçbirini Tork Garaj yapmadı, herşeyini kendim yaptım.

    Gelelim 2. paragrafa, ben seninle dalga geçmiyorum, düzgün konuşuyorum ve görüyorum ki önceki mesajlarımda anlattığım ver boostu olayına yakınsın. Neden mi? 6 enjektör ile 12 -12.5 afr'de yürüyorsan düzgün ayar ve parça seçimi yapılmadığı içindir. Boost altında afrnin 11-11.5 olması gerekiyor, fakat sen kırıma oldukça yaklaşmışsın.

    Ha kadran videosu koy lafın da bana ise ben başkasını tatmin etmek için değil, kendimi rahatlatmak , kafamı dağıtmak için araba yapıyorum, o yüzden kadran videomu görmek gibi bir şansın maalesef olmayacak.

    Şimdi gelelim ilk paragrafa. cardanadam forumunda buradaki ile aynı nicki kullanıyorum. Cztnin üzerindeki tf35 turbonun (mitsubishi l200 diesel turbosu) czt üzerinde o kadar güç vermesinin zor olduğunu orada defalarca yazdık çizdik, git oku orayı. Haa unutmadan şunu söyleyim, czt'nin kapağında mivec var, böylelikle alt ve üst devri senin mevcut kapağından iyi, flow'u da ona göre.

    Debriyaj olayına gelirsek. tdo4 kullanırken oem exedy debriyajım vardı, 1.2 bar cont yürüdüm ve yetmedi, tdo5 18g taktım, centreforce debriyaj seti aldım (greddy ulf ile) ve şimdi gt30 ile twin plate'e geçiyorum. Centreforce debriyajın gt30 ile yürürken doğranacağı ampul gibi aşikar. Şimdi twin plate takıyoruz ki sorun olmasın. Haa normal debriyaj ile gt30 kullanılır mı? Evet kullanılır ama ne kadar kullanılır olacağı maalesef ortada.

    Bir konuda haklı olabilirsin, bir konuyu az bilirsin çok bilirsin ama halka açık bir ortamda bir muhabbet başlatıyorsan olumlu ve olumsuz tepkiler alabilirsin. Yukarıdaki mesajında yazdığın gibi topu taca atar şekilde laf sokarsan (arabayı torka bırakmak, nerede videon vb.) alacağın tepkinin dozu da ona göre artar.

    O yüzden sana söylenenleri iyi oku. Kabul ediyorum sert tepki gösteren de var ama benim gibi teknik soru sorup senden cevap bekleyen de var. (örn senna)

    Ha bak son paragrafta ne güzel şeyler yazmışsın, megasquirt bende yapıyorum bu aralar bırak debriyajı onu bunu da onlardan konuş.

    Arabanla mutlu ,mesut ve bol güçlü günler geçirmeni dilerim.

  11. #87
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biraz sakin ol ilk önce.

    Bir kere arabayı Tork Garaj'a bırakmakla olmuyor lafına üzüldüm. Çünkü arabam benim orada. Ne yani biz işten anlamıyoruz, parayı basarak araba mı yapıyoruz? Arabayı yürütmek için para mı basmak gerekiyor? Ben sadece japon arabalarımı Tork'a götürürüm, gereksiz reklam olmasın diye link vermeyeceğim ama 2006 yılından beri 4 tane alfa topladım. Hiçbirini Tork Garaj yapmadı, herşeyini kendim yaptım.

    Gelelim 2. paragrafa, ben seninle dalga geçmiyorum, düzgün konuşuyorum ve görüyorum ki önceki mesajlarımda anlattığım ver boostu olayına yakınsın. Neden mi? 6 enjektör ile 12 -12.5 afr'de yürüyorsan düzgün ayar ve parça seçimi yapılmadığı içindir. Boost altında afrnin 11-11.5 olması gerekiyor, fakat sen kırıma oldukça yaklaşmışsın.

    Ha kadran videosu koy lafın da bana ise ben başkasını tatmin etmek için değil, kendimi rahatlatmak , kafamı dağıtmak için araba yapıyorum, o yüzden kadran videomu görmek gibi bir şansın maalesef olmayacak.

    Şimdi gelelim ilk paragrafa. cardanadam forumunda buradaki ile aynı nicki kullanıyorum. Cztnin üzerindeki tf35 turbonun (mitsubishi l200 diesel turbosu) czt üzerinde o kadar güç vermesinin zor olduğunu orada defalarca yazdık çizdik, git oku orayı. Haa unutmadan şunu söyleyim, czt'nin kapağında mivec var, böylelikle alt ve üst devri senin mevcut kapağından iyi, flow'u da ona göre.

    Debriyaj olayına gelirsek. tdo4 kullanırken oem exedy debriyajım vardı, 1.2 bar cont yürüdüm ve yetmedi, tdo5 18g taktım, centreforce debriyaj seti aldım (greddy ulf ile) ve şimdi gt30 ile twin plate'e geçiyorum. Centreforce debriyajın gt30 ile yürürken doğranacağı ampul gibi aşikar. Şimdi twin plate takıyoruz ki sorun olmasın. Haa normal debriyaj ile gt30 kullanılır mı? Evet kullanılır ama ne kadar kullanılır olacağı maalesef ortada.

    Bir konuda haklı olabilirsin, bir konuyu az bilirsin çok bilirsin ama halka açık bir ortamda bir muhabbet başlatıyorsan olumlu ve olumsuz tepkiler alabilirsin. Yukarıdaki mesajında yazdığın gibi topu taca atar şekilde laf sokarsan (arabayı torka bırakmak, nerede videon vb.) alacağın tepkinin dozu da ona göre artar.

    O yüzden sana söylenenleri iyi oku. Kabul ediyorum sert tepki gösteren de var ama benim gibi teknik soru sorup senden cevap bekleyen de var. (örn senna)

    Ha bak son paragrafta ne güzel şeyler yazmışsın, megasquirt bende yapıyorum bu aralar bırak debriyajı onu bunu da onlardan konuş.

    Arabanla mutlu ,mesut ve bol güçlü günler geçirmeni dilerim.
    kırıcı olduysam kusura bakma tork konusundada yanlış anlama hakan abide orhan abide çok sewdiğim insanlardır ve nekadar bilgili tecrubeli oldukları aşikar ama takdir edersinki bazı arkadaşlar nedendir bilmiyorum bi küçümseme bi hakir görme çabası içindeler ben sadece turbo tavsiyesi almak için bu topiği açtım ama tartışılan konu stock internallarla nasıl oluyo 240 hp alıyorum ve stock debriyajla nasıl iletiyorum açık açık sölüyorum zaten yalan dolanla atmasyon bilgilerde wermiyorum neyse onu sölüyorum sonuçta bende bu konularda 3-4 yıldır iç içeyim ve bu araba benim ilk turbo arabam tdo4 ve orjinal debriyaj konusuna gelince bilemicem benim arabanın flowu nekadardır subaru wrx in flowu nekadardır hiç bilmiyorum yurtdışı yurtiçi foumları takipederken bu turbonun en güzel verimi verdiğini duyduk ve denedik gerçektende çok güzel güçler elde ettik ki benim ve diğer benimle aynı setup da arabalarını yürüten arkadaşlarımında arabaları bilinen arabalar sitedede metenin arabasıyla arabasını denemiş 250 - 350hp arabası olan arkadaşlar war birtek ben olsam tamam haklısınız diyim ama 6 araba aynı setup da aynı debriyajla farklı basınçlarda arabalarımızı yürütüyoruz son olarak zaten şuan arabamın üzerindeki setup ın çok ii olduğunu herkesin custom turbo arabalarını benim gibi yapsın orj debriyaj 500hp ye kadar destekler gibi bi söylemde bulunmuyorum ama diyorumki benim arabamdaki parçalar bunlar ve durum bu bukadar öğle bişi düşünsem büyük bi iş makinasının dizel turbosunu alırdım 7. belkide 8. enjektörü takar devam ederdim bende biliyorum orj debriyajla kolla pistonla bu işlerin sağlıklı olmıyacağını.........

    kadran videosunu sana demedim

  12. #88

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tork icin soylenen bir laf yok zaten biz tanisiriz severiz birbirimizi, kisisel tartisma arasinda konuda adi geciyor sadece. bence biraz daha olumlu yapici olmak lazim herkez icin soylemim.

    awd ile rwf ve fwdlarin yuruyen ve balata uzerindeki tansiyonu ayni degil. 500 hp bir 4 ceker organic veya single plate bir balata ile yuruyemezken rwd/fwd rahat yuyruyor.

    beynir gibi dislilerle ctr/vtec/s2k 400 500 hp lere dayanirken, begenmedigimiz wrx dislisi onlarinkinin iki kati olmasina ragmen dayanmiyor. neden? cunku awd.

    yani 200 lu hp lere bence pug balatasi dayanir ama nerde dayanir sararsa dayanir, yolda yol lastigi ile dayanir. slick ile vs dayanmaz, dragda dayanmaz. olay o.

    turbo tavsiyem ise eger cok saglam bir motor ve kapak setubi yapilmayacaksa evo9 turbosu olur. titanyum/magnezyum alasimli hafif palli yani daha kolay spool eden bir td05 16G.

  13. #89
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herkese teşekkürler arkadaşlar

  14. #90
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadasim uyarladik diyorsun ama ateslemen hala bagli degilmis, kotu uyarlamadan verim nasil olcak..
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atesleme fln onemlı seyler deıl abı onemlı olan ınsanın ıcındekı atesyanlıs mıyım?
    walla benim aldıgım gucler ortada, verim ortada, 13 psiyle +100 hp +125nm, 15 psi'yla +120 hp + 150nm aldım, hem de ekonomi için tasarlanmış bir motordan, 300 ytllık cıkma turbo, cok dolasan borular ve "atesleme" bağlanmadan... ateslemeyi bağlatmayı şu an dusunmuorm ama istesem bağlanmıcak bir şey değil ha, tabii ki yararı olacaktır bağlatmanın...bi de dynoya inannmıyoruz etmiyoruz falan yazmışsınız, st nin mustafanın arabasının sonucları ortada, cok gercekcş olctugunu soluyor cogu kimse...

  15. #91
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    salak salak gider yapmayın ya birbirinize bi konuyuda piç etmeyin ya !

    hangi gynoda ölçtün ?

    şimdi 106 gti Gt22 gibi minik bir turbo ile 0.45 barda Stock internal Stock exhaust sizing le 189 gibi bir beygir almiştim DYNODYNAMiCS te %8 -9 gibi az ölçüğünü düşünürsek beygir ortada olur

    Top mount manifold iskenderimin manifoldu vardı debriyaj kaçırmamıştı it gibi gidiyordu minik resim koymak isterim debriyajı stocktu ama üstünde napar bilmiyorum 30 a yakın ölçüm yapmıştım üstünde tune etmiştim yüke bindirmiştim minik minik lasitikleri bile parçalamıştım hala kaçıtrmmıyıotrdu araba45 bindeydi yanılmıyorsam

    sadece paylaşmak istedim lütfen ... anlamayın iddda etmiyorum başıma geleni söylüyorum

    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  16. #92
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben arabamı 11psi de kullanıyorum 8.5 sıkıştırma ile 38c derece sıcaklıkta dynoda 241 hp vermekte tdo4 1.2 bara kadar desteklemekte siteye üye bigboss un ve orçun_vts nin arabaları 1 - 1.1 barda yürüyo ama bugüne kadar hiç dnoya çıkmadılar tam 300 demedim zaten 250 - 300 arası dedim NOS suz ama şundanda eminim 1 barda kesinlikle 270+ güç vermekte

    hepsine okey herşeyin okey 11 psi .8 bar dyelim ona manifoldunun resmini koyarmısın egsozt u pls ne gibi bir işletim sistemi kullanıyorsun ? .8 basıyorsun 10.5 olan sıkıtşırma ile ben .5 barla senin kadar basıyorum ancak sizin dynolarda 210 lara yaklaşıyorumda sen niye aldın 240 beygir öle yahu kaç enjektorun var senin ?
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  17. #93
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    VAlla ben orjinalinde 162 hp 248 nm veren czt ile 220 hp 350 nm aldim.
    300 km de debriyaj deli gibi kacirmaya basladi, oyle boyle degil. 3000 devir filan atiyordu yukari...

    Sonra soktuk, esasinda tertemiz, sadece ustu traslanmis, guclu arabada hic ise yaramayacak durumda... Yani balatan kaciriyor ama farkinda olmayabilirsin. Ilk basta anlamak cok zor.

  18. #94
    _OrçuN_
    Misafir
    Yeni gördüm konuyu..Neden bu kadar tepki verildi bu kadar anlayamadım!!! Kimse çıkıpda belli bir seviyede olan bu forumda artistlik yapmak yada ne bileyim gövde gösterisi için yalan söyleyip yada abartıp birşeyler yazmaz!!! Boosted-pug da böyle birşey yapacak biri hiç degildir!!! Yerine göre bende son derece komik şeyler okudugum oluyor fakat hiçbir zaman aşırı bir tepki veripde cart curt cevaplar yazmıyorum!!! Lütfen sorgulamak yerine yardım isteyenin yardım istedigi konuda elden gelen yapılsın..Eger garibe gidilen bir durum olursa fevri bir şekilde tepki verilmesin..
    Aynı şekilde benzer parçalardan yapılmış,aynı turboya sahip bir saxo turboda bende var. Boosted-pug un bahsettigi şeyler dogrudur. Ben dynoya çıkmadım hiç turbo yaptıktan sonra, kaç hplerde oldugunu net olarak bilmiyorum fakat herhangi bir uydurma yada çok çok abartma mevzuları söz konusu degildir..

  19. #95
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)



    manifoldun resmi sonradan filtre çok sıcak hava çektiğinden yerini değiştirdim




    işletim sistemi olarak smt6 yı turbo fueller olarak kullanıyorum extra 2 enjektörüm war
    dyno hangi model bilmiyorum ama 4 çeker ölçebiliyodu erkayalar bosch cr service

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •