User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
42 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Grande Punto t-jet--Abarth Bonalume power pop elektroselenoid valve

  1. #1

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    64
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    94
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Grande Punto t-jet--Abarth Bonalume power pop elektroselenoid valve

    Merhaba arkadaşlar, orijinal elektroselenoid dump valve'in basınç tutamaması nedeniyle uyguladığımız 3 bar turbo boost ve 270°C ısıya mukavim Grande Punto t-jet--Abarth için özel üretim olan Bonalume power pop electroselenoid dump valve fotoğraf ve videosunu beğeninize sunuyorum.



    Bonalume power pop elektro selenoid dump valve GP t-jet--Abarth - YouTube

  2. #2
    güneşbalkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Perfomans etkisi illa ki olmuştur ama ne kadar fark etti.birde yazılım güncellemesi düşünüyormusunuz ?
    El yumruğu yemeyen kendi yumruğunu balyoz sanırmış

  3. #3

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    64
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    94
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı güneşbalkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Perfomans etkisi illa ki olmuştur ama ne kadar fark etti.birde yazılım güncellemesi düşünüyormusunuz ?
    Sevgili Güneş, orijinal valve basınç tutamadığı için oluşan güç kaybını, bu valve ile tekrar geri kazandık ve de ortaya çıkan sonuç son derece çarpıcı oldu. Tabiki sonrasında da yazılım güncellendi ve şu anda 1,6 bar peak, 1,3 bar continuous turbo boost değerleri ile 220-230HP, 330-350Nm. performans değerlerine sahip olması gerekiyor, tabiki güvenilir bir dyno ölçümü yaptıracağım.

  4. #4
    güneşbalkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok iyiymiş ağzım sulandı resmen yazılımlı pololarla denemek lazım aslında.bir de güzel bir kadran videosu isteriz artık yürüyen punto görsün millet
    El yumruğu yemeyen kendi yumruğunu balyoz sanırmış

  5. #5

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    64
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    94
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı güneşbalkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok iyiymiş ağzım sulandı resmen yazılımlı pololarla denemek lazım aslında.bir de güzel bir kadran videosu isteriz artık yürüyen punto görsün millet
    Teşekkürler sevgili Güneş, gerçekten çok iyi durumda, önce bir dyno ölçümü yapalım ve paylaşalım, sonra da bir araç kamerası ile kadran videosu çekeriz.

  6. #6

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    turkıye /eskışehir
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhaba..bende de 1.4 turbo jet linea var..hocam..sen nelerle basladin nasil devam ettin..bana yol gosterirsen cok sevinirim.kimlerle calistin..isimmler onemli..tecrubelerinden yararlanmak isterim..***** 1.4 olunca tork dusus devirinden sonra yuksek hizlara cikarken olan cansizligi asmak istiyorum..simdiden sagol
    AFR si fakir e ceken adam.....

  7. #7
    speed_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu konuya en iyi ertuğ yazar kollar pistonlara dikkat 220 230 ustu egzantrikte istiyor diye biliyorum. 220 bg cıvarları dayanmıyor diye barbaros abi söylemişti.
    doğuştan araba manyağı

  8. #8

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    turkıye /eskışehir
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sagolasin ertug arkadasin konularina baktim guzel isler basarmis fakat hazirandan beri cvp lamadigi sorular var..artik girmiyor galiba...
    AFR si fakir e ceken adam.....

  9. #9

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    64
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    94
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dnr1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba..bende de 1.4 turbo jet linea var..hocam..sen nelerle basladin nasil devam ettin..bana yol gosterirsen cok sevinirim.kimlerle calistin..isimmler onemli..tecrubelerinden yararlanmak isterim..***** 1.4 olunca tork dusus devirinden sonra yuksek hizlara cikarken olan cansizligi asmak istiyorum..simdiden sagol
    Merhaba değerli kardeşim, ilk uygulama olarak filtre, egzoz ve yazılım ile 150HP-240Nm. değerlere ulaşabilirsiniz. 2. ve 3. stage olarak IHI vl36 ve Garrett gt 1446 turbo uygulamaları ile 170HP-260Nm. ve 235HP-350Nm. değerlere ulaşılabilir.

    Alıntı speed_emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu konuya en iyi ertuğ yazar kollar pistonlara dikkat 220 230 ustu egzantrikte istiyor diye biliyorum. 220 bg cıvarları dayanmıyor diye barbaros abi söylemişti.
    Değerli kardeşim, 235HP-350Nm. lik değerlere motor içine dokunulmaksızın ve de egzantrikler değiştirilmeksizin, Abarth firmasının da yapmakta olduğu gibi ulaşılabilmektedir.

  10. #10
    speed_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maliyetler hakkındada bilgi alabilirmiyiz? eğer sorunsuz kullanılabiliyorsa şayet çok iyi güçler. Videoları varmı hızlanma olarak
    doğuştan araba manyağı

  11. #11

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    64
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    94
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı speed_emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maliyetler hakkındada bilgi alabilirmiyiz? eğer sorunsuz kullanılabiliyorsa şayet çok iyi güçler. Videoları varmı hızlanma olarak
    Tabiki uygulanacak modifikasyon seviyesine göre farklı maliyetler söz konusudur. Bahsetmiş olduğum modifikasyonlar, orijinal olarak (özellikle de Abarth Esseesse modified set-up) t-jet'e uygulanan modifikasyon seçenekleridir ve tabiki günlük kullanımda sorunsuzdur. Bu uygulamaları ve videolarını net'de de (revlimit) görebilirsiniz. Bu arada benim arabamdaki mekanik uygulamaları da burada paylaşacağım, 220HP-330Nm. lik set-up ile Türkiye'de ''eşsiz'' olduğunu söyleyebileceğim arabamı, günlük olarak ve ilk günkü gibi büyük bir keyifle kullanmaktayım.

  12. #12
    speed_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Videolar olursa harika olur gerçektende kadran videosuda çekip atarsaniz çok iyi olur. Sureleri merak ediyorum acikcasi
    doğuştan araba manyağı

  13. #13

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    64
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    94
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı speed_emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Videolar olursa harika olur gerçektende kadran videosuda çekip atarsaniz çok iyi olur. Sureleri merak ediyorum acikcasi
    Öncelikle burada arabamdaki mekanik uygulamaları paylaşacağım değerli kardeşim.

  14. #14
    speed_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamamdır abi bekliyorum sonuçları işlemleri çünkü yapan firma pistonların kenarlarından pul pul döküldüğünü söylemişti dayanmıyor diye. poloyla denesen abi sonuç nasıl olur acaba
    doğuştan araba manyağı

  15. #15
    güneşbalkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orkun abi aslında otomobilleriniz kısmında güzel anlatımınızla aracınızı ve yapılan uygulamalarınızı anlatsanız tek başlık altında çok daha iyi olabilir.Dump valve sonrası görüntülerini bende merak etmiyor değilim
    El yumruğu yemeyen kendi yumruğunu balyoz sanırmış

  16. #16
    fussy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul - Beylikdüzü
    Mesaj
    1.102
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orkun abinin deneme, Ya da şu arabadan iyi, bu arabadan iyi gibi dertleri yoktur. Yıllardır tanırım roll videosu beklemeyin

  17. #17

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    turkıye /eskışehir
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hay yasa be..orkun hocam..eline cebine saglik..paylas paylasabildigin ne varsa...takipteyiz heyecanla..
    AFR si fakir e ceken adam.....

  18. #18

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    turkıye /eskışehir
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    T-Jet - GT2554R with external wastegate, by Revli…: T-Jet - GT2554R with external wastegate, by Revlimit (2) - YouTube su cok fena....
    AFR si fakir e ceken adam.....

  19. #19

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    64
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    94
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı speed_emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamamdır abi bekliyorum sonuçları işlemleri çünkü yapan firma pistonların kenarlarından pul pul döküldüğünü söylemişti dayanmıyor diye. poloyla denesen abi sonuç nasıl olur acaba
    Emre kardeşim, bu konudaki olumsuz söylemlerin hepsi, doğru bir mekanik ve software uygulaması yapılamamış olmasından kaynaklanmaktadır. Normal şartlarda mevcut değerlerine bakıldığında, arabamın Polo'yu geçmesi gerekir fakat, tabiki denemeksizin fikir beyan etmek pek de doğru olmaz.

    Alıntı güneşbalkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orkun abi aslında otomobilleriniz kısmında güzel anlatımınızla aracınızı ve yapılan uygulamalarınızı anlatsanız tek başlık altında çok daha iyi olabilir.Dump valve sonrası görüntülerini bende merak etmiyor değilim
    Çok doğru sevgili Güneş, ben de aynı düşünce ile mekanik uygulamaları paylaşacağım.

    Alıntı fussy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orkun abinin deneme, Ya da şu arabadan iyi, bu arabadan iyi gibi dertleri yoktur. Yıllardır tanırım roll videosu beklemeyin
    Çok doğru sevgili Şenol, önce bir mekanik uygulamaları paylaşayım, sonrası kısmet diyelim.

    Alıntı dnr1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hay yasa be..orkun hocam..eline cebine saglik..paylas paylasabildigin ne varsa...takipteyiz heyecanla..
    Çok teşekkürler değerli kardeşim, sağolun, varolun.

    Alıntı dnr1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    T-Jet - GT2554R with external wastegate, by Revli…: T-Jet - GT2554R with external wastegate, by Revlimit (2) - YouTube su cok fena....
    Gerçekten de çok iyi bir video, tabiki Garrett gt 1446 ile çekilen videolar da müthiş.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •