User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
38 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: BMW M3 E46 - Turbo projesi

  1. #20
    ferdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    Polonya-Varşova
    Mesaj
    126
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OMTechJr. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Polonyanın ustaları biz burda kumdan kale yaparken stock internalle neler neler yapıyordu İşi bilen averaj bir polak ustadan daha fazla bilmeniz, daha önce hiç bmw ile alakalı iş yapmadıysanız çokta mümkün değil Ama şuda gerçek çoğu tuning yerine swap tercih ediyor. Çünkü işçilik çok pahallı. Ama yapan yapar hiçte başınız ağrımaz.

    M makina her zaman farklıdır. Proje yapılacaksa ve 2. araç olacaksa E46 m3 yapılır çokta güzel olur. Ama ben şahsen M motorların atmosferik kalması gerek diyenlerdenim. Turbolayacaksanız başka motorlarda düşünebilirsiniz. Bu durumda 335i yatkınlık olarak daha önde. Buda bir gerçek.
    E92 kasaya aslinda bayiliyorum acikcasi ama M versiyonu cok pahali. ozet olarak E46 M3 un 3 kati diyebiliriz. Ayrica 335 turbo haliyle 306 HP (M3 E46 atmosferik 343 HP) ve bu gucu ne kadar artirabilirim ?

    Isin dahaonemli kismi M3 te tek fark motor değil, cogu aksam performans için tasarlanmis. normal bir BMW ye ayni parcalari takmaya kalksam sanirim 3-4 araba parasi harcamam gerekir. M3 içinse tek ihtiyacim olan motoru güçlendirmek, gerisi sadece görseller.

  2. #21
    ferdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    Polonya-Varşova
    Mesaj
    126
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sadece fiyatlari karsilastirmaniz için ornek vermek istiyorum:

    M3 E92 - 118.500 PLN
    http://allegro.pl/bmw-m3-e92-ac-schn...782281762.html

    M3 E46 - 59.900 PLN
    http://allegro.pl/bmw-m3-e46-2005-eu...760181683.html

    335i - 64.000 PLN
    http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3...-ID6ycsCN.html

    Fiyatlar ortalamadır ve 1 PLN = 0,74 TL

  3. #22
    ferdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    Polonya-Varşova
    Mesaj
    126
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yanlis mesaj.

  4. #23
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    335i ye cooler, dp, egzoz, suction kit, methanol ve yazilim ile 450hp aldik orjinal turbolar ile bosuna macera arama m3 turbolayacam diye

  5. #24
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    koyulan ilanların içinden eli yüzü düzgün duranı 335 geldi gözüme donanım falan da gayet yerindeymiş
    1881 - 193

  6. #25

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    335 in tek kötü tarafı arkada kilit olmaması. Kilitten sonra dünyası değişiyor o arabanın.
    IN BOOST WE TRUST

  7. #26
    aramulusoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Yaş
    37
    Şehir
    London
    Mesaj
    259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende bir dönem 1.5 yıl e46 m3 kullandım. ess tuning supercharger ile hem sağlıklı hemde çok çılgın güçler alınabiliyor. bence turbo'danda daha sağlıklı hatta. ama maliyet 10 bin dolar gibi çıkar buna nedersiniz onu bilemem. markayi sitesinden bi araştırın isterseniz net bilgi ve fiyatı var orda.

  8. #27
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    335 in tek kötü tarafı arkada kilit olmaması. Kilitten sonra dünyası değişiyor o arabanın.
    Vardi bizdekinde, cok eglenceliydi quaife

  9. #28

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vardi bizdekinde, cok eglenceliydi quaife
    Kilit o arabanın ilacı. Hiç bişey takma sadece kilit al yeter.
    IN BOOST WE TRUST

  10. #29
    Eray35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    460
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kilit o arabanın ilacı. Hiç bişey takma sadece kilit al yeter.
    Abi yanlama için mi ? Yoksa yol tutuşa çok büyük bir etkisi mi var ? e46 3.30 araştırıyorum tek eksiği kilit yerine m3 al falan yazmışlar eski konularda o dönem yakındı sanırım fiyatları ama orjinal otomatik vitesli bi 3.30ci de acaba kilide gerek var mı ?

  11. #30

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence arkadan iter 200 hp üstü her arabaya lazım. Sadece yanlama için değil kontrol için. Kilidi taktıktan sonra güçte varsa arkasını kontrol etmek çok daha rahatlıyor.
    IN BOOST WE TRUST

  12. #31
    OMTechJr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ferdi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    E92 kasaya aslinda bayiliyorum acikcasi ama M versiyonu cok pahali. ozet olarak E46 M3 un 3 kati diyebiliriz. Ayrica 335 turbo haliyle 306 HP (M3 E46 atmosferik 343 HP) ve bu gucu ne kadar artirabilirim ?

    Isin dahaonemli kismi M3 te tek fark motor değil, cogu aksam performans için tasarlanmis. normal bir BMW ye ayni parcalari takmaya kalksam sanirim 3-4 araba parasi harcamam gerekir. M3 içinse tek ihtiyacim olan motoru güçlendirmek, gerisi sadece görseller.
    Abimde polonyada yaşıyordu geçen ay geldi daha. tekrar gitme durumu var, sonrasında benimde gitme durumum var hala o yüzden piyasaya hakimim diyebilirim usta konusunda yönlendirmiş olmayayım ama K64 Tuning'in işleri bence başarılı. 7200zl ye komple s54 için malzeme fiyatı diyorlardı bir zamanlar. Stock Motor ile kompressor uygulanan S54 343lükten 500+hp aldılar. Bende alınabileceği fikrindeyim. 335i için konuşursak jb4 kitli hybrid turbo cooler ve komple egsozlu 335i 520hp ve 500nm torka sahip. 343lüktende aynı güçler alınabilir. sizin isteğinize ve bütçenizle alakalı haliyle. uğraşmadan alayım kısa sürede gazlayım için 335i bulunmaz nimet. yürür bakımından çok extra maliyetlere girmenize de gerek kalmaz.

    Aceleniz yok gördüğüm kadarıyla. Güzel bir araştırma sonucu güzel sonuçlar çıkar. charger'da düşünülebilir bence. al tak kit sonuçta. işçiliğiniz de daha ucuza mal olur nispeden. Siz tabi işçilik fiyatlarına daha hakimsiniz. Burda her projenin olmazsa olmazı manifoldu orda yaptırayım deseniz ne paralar ne paralar Yukarıdaki fiyatta kompressor için.

    Türk mü değil mi bilmiyorum ama Kamil diye birisinin iletişimi var. Şöyle paylaşayım ; http://garage.k64.pl/kontaktk64.html

  13. #32
    Diyadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    41
    Mesaj
    4.751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence e36 e46 e92 m3 atmosferik olarak tadı çıkarılması gereken arabalar sesleri harika turbo güçlü yapabilir ama ruhu gidiyor şahsi görüşüm

    Diğer arkadaşların dediği gibi 3,35i güncel kasa olması alternatif parça bolluğu orjinalinden turbolu olması kolay ve ekonomik olacaktır.

  14. #33
    ferdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    Polonya-Varşova
    Mesaj
    126
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OMTechJr. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abimde polonyada yaşıyordu geçen ay geldi daha. tekrar gitme durumu var, sonrasında benimde gitme durumum var hala o yüzden piyasaya hakimim diyebilirim usta konusunda yönlendirmiş olmayayım ama K64 Tuning'in işleri bence başarılı. 7200zl ye komple s54 için malzeme fiyatı diyorlardı bir zamanlar. Stock Motor ile kompressor uygulanan S54 343lükten 500+hp aldılar. Bende alınabileceği fikrindeyim. 335i için konuşursak jb4 kitli hybrid turbo cooler ve komple egsozlu 335i 520hp ve 500nm torka sahip. 343lüktende aynı güçler alınabilir. sizin isteğinize ve bütçenizle alakalı haliyle. uğraşmadan alayım kısa sürede gazlayım için 335i bulunmaz nimet. yürür bakımından çok extra maliyetlere girmenize de gerek kalmaz.

    Aceleniz yok gördüğüm kadarıyla. Güzel bir araştırma sonucu güzel sonuçlar çıkar. charger'da düşünülebilir bence. al tak kit sonuçta. işçiliğiniz de daha ucuza mal olur nispeden. Siz tabi işçilik fiyatlarına daha hakimsiniz. Burda her projenin olmazsa olmazı manifoldu orda yaptırayım deseniz ne paralar ne paralar Yukarıdaki fiyatta kompressor için.

    Türk mü değil mi bilmiyorum ama Kamil diye birisinin iletişimi var. Şöyle paylaşayım ; http://garage.k64.pl/kontaktk64.html
    Bilgiler icin cok tesekkurler. Son bir kac gundur 335i kafama yatmaya basladi. Kasasi bu kadar guzel olmasa M3 ten vazgecmem ama cidden guzel yapmislar. Peki Turkiye fiyatiyla bir 335 ten 500hp civari guc alabilmek icin yaklasik ne kadar harcamak lazim ve hangi parcalari takmak lazim.

    Burada iscilik cok pahali o yuzden elimden geldigince manifold gibi yapilmasi gereken parcalari Turkiye'den temin etmeye calisicam.

    3 haftada bir 4 gunlugune Istanbula geliyorum zaten, hatta Pazartesi aksami ordayim. Gelip yuzyuze gorusup bilgi alabilecegim birileri olsa cok guzel olurdu aslinda.

  15. #34
    OMTechJr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ferdi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilgiler icin cok tesekkurler. Son bir kac gundur 335i kafama yatmaya basladi. Kasasi bu kadar guzel olmasa M3 ten vazgecmem ama cidden guzel yapmislar. Peki Turkiye fiyatiyla bir 335 ten 500hp civari guc alabilmek icin yaklasik ne kadar harcamak lazim ve hangi parcalari takmak lazim.

    Burada iscilik cok pahali o yuzden elimden geldigince manifold gibi yapilmasi gereken parcalari Turkiye'den temin etmeye calisicam.

    3 haftada bir 4 gunlugune Istanbula geliyorum zaten, hatta Pazartesi aksami ordayim. Gelip yuzyuze gorusup bilgi alabilecegim birileri olsa cok guzel olurdu aslinda.
    335i'den bu güçleri almak için ne fiyat olur net bir bilgim yok açıkcası ilgimin dışındaki otomobiller. Parça olarak dinan marka intercooler çok revaşta. ara boruları ile birlikte alınca al tak şeklinde uyar. Egsoz olarak SS'in son susturucusu ile kaliteli bir usta yapımı ara borular uygun olur. Vargas marka VTR28RS turbo 600 üstü güçlere bile taşıyabilir. Bununla ilgili çok uğraşıyorlar ve gerçekten aynı boyuttaki diğer turbolara nazaran daha stabil güç veriyor ve erken spool ediyor. Daily drive da zevkli olur. İnternal wastegate ile gelmeside bence ayrı bir avantaj. ama fiyatları 8000 dolar civarlarında. velhasıl kelam seçenek çok sizin bütçenizle alakalı haliyle.

    Dediğim gibi çok hakim değilim N54 lere. İstanbula geldiğinizde birileriyle yüzyüze görüşnemizde fayda var.

  16. #35
    lowfamilia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Muğla/Turkey
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi günlük kullanım diyorsun turbo diyorsun bence günlük
    Kullanımlar için alt devirleri öldürmemek lazım güzel bi sc ile 450+ güç alabilirsin ve alt devirlerinde iyileşmiş olur çok zevkli bi araç elde edersin bence turbo düşünme derim.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0.5 ne arkadaş benim aspiratör okadar üflüyo ya sc yerine onu verirdim üfletirdin motora serdar
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    malı arapfaikten alıyoruz mersine kadar göki kullanıyo

  17. #36
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    https://www.horsepowerfreaks.com/ kit için bu firmayla görüşebilirsin

  18. #37
    ferdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    Polonya-Varşova
    Mesaj
    126
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OMTechJr. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    335i'den bu güçleri almak için ne fiyat olur net bir bilgim yok açıkcası ilgimin dışındaki otomobiller. Parça olarak dinan marka intercooler çok revaşta. ara boruları ile birlikte alınca al tak şeklinde uyar. Egsoz olarak SS'in son susturucusu ile kaliteli bir usta yapımı ara borular uygun olur. Vargas marka VTR28RS turbo 600 üstü güçlere bile taşıyabilir. Bununla ilgili çok uğraşıyorlar ve gerçekten aynı boyuttaki diğer turbolara nazaran daha stabil güç veriyor ve erken spool ediyor. Daily drive da zevkli olur. İnternal wastegate ile gelmeside bence ayrı bir avantaj. ama fiyatları 8000 dolar civarlarında. velhasıl kelam seçenek çok sizin bütçenizle alakalı haliyle.

    Dediğim gibi çok hakim değilim N54 lere. İstanbula geldiğinizde birileriyle yüzyüze görüşnemizde fayda var.
    Bilgiler icin cok tesekkurler, 335i sanirim derdimin dermani olacak. fakat su an motor icine girmeden ucuz yoldan alabildigim kadar guc almaya calisicam. Bir sure kullandiktan sonar asil projeye baslamayi dusunuyorum ki bunun icinde m3 e92 motor swap bile dahil olabilir. burada motor fiyatlari gayet uygun.

  19. #38
    ferdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    46
    Şehir
    Polonya-Varşova
    Mesaj
    126
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lowfamilia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi günlük kullanım diyorsun turbo diyorsun bence günlük
    Kullanımlar için alt devirleri öldürmemek lazım güzel bi sc ile 450+ güç alabilirsin ve alt devirlerinde iyileşmiş olur çok zevkli bi araç elde edersin bence turbo düşünme derim.
    SC sesini sevmedigim icin turbodan vazgecmeyi dusunmuyorum.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •