User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
23 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Afr nin fakire gitmesi

  1. #1
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Afr nin fakire gitmesi

    Merhabalar hep hayalim olan bir S60 T5 manuel arac aldım.Aracı aldıgımda motor kondıyonu pek iyi degildi ve obd den ızledıgım kadarı ıle afrsı cok sacma idi .Aldıktan 2 gunu ankara getırdıkten sonra araba kırıldı.Kol,krank,yataklar,sekman,vs vs aklınıza ne gelebılcekse değiştirdim.Sıfırdan motor yaptım.Arac suanda yine fakir dip gazda fakire dogru gidiyor.Yeniden sıkıntı cıkmasın diye basmıyorum aracla suanda normal kullanımda sıkıntı yok .Rolantide Afr 14.7 normal kullanımdada 15 cıvarları ama dip gazda fakıre dogru gidiyor arac.

    Denedıklerim

    Maf sensoru

    Map sensoru

    Benzın pompası

    Benzın Regulatoru

    Aracta suanda ufak bır hava kacagı var onu halledecem ama hava kacagından olmaz zengıne gider dediler .Baska nelere bakmalıyım Arac full Boost yapıyor ama afr 18 lere kadar gidiyor.Nelere bakmam gerekli

  2. #2
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araçta lpg var mı ya da herhangi bir yazılım yapılmış mı? enjektörler kontrol edildi mi?
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  3. #3
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araçta lpg var mı ya da herhangi bir yazılım yapılmış mı? enjektörler kontrol edildi mi?

    aracta lpg var evet acuyu resetleyıp de denedım yıne aynı sorun devam edıyor arac da yazılım vardı stok yazılımı denedık aynı hatta eskı arabamdakı yazılımıda yukledım cok stabıldı yıne durum aynı

  4. #4
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki bu sorunlar lpg de mi benzinde mi oluyor ?
    S60 konusunda bir bilgim yok ama en azından genel şeylerle bir sonuca varabiliriz.
    Bence orijinal yazılımı yükleyin bi. Benzinde oluyorsa zaten lpg konusunda bir şeye şimdilik bakmaya gerek yok.
    Araçta zaten basınç kaçağı falan var diyorsunuz yani havayla ilgili ya da turbonun fazla basınç vermesiyle ilgili olduğunu düşünmüyorum. Gerçi full boost görüyor diyorsunuz kaçak varsa görmesi gerektiği basıncı nasıl görüyor?
    Orijinal yazılımda benzinde aynı sorun varsa enjektörler işemesi gerektiği gibi işemiyor olabilir veya o2 sensörleri yanlış okuyup mesela aracı zengin görüp yakıtı kesiyor olabilir. Herhangi bir arıza kodu yok mu?
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  5. #5
    ozans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı eticet06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhabalar hep hayalim olan bir S60 T5 manuel arac aldım.Aracı aldıgımda motor kondıyonu pek iyi degildi ve obd den ızledıgım kadarı ıle afrsı cok sacma idi .Aldıktan 2 gunu ankara getırdıkten sonra araba kırıldı.Kol,krank,yataklar,sekman,vs vs aklınıza ne gelebılcekse değiştirdim.Sıfırdan motor yaptım.Arac suanda yine fakir dip gazda fakire dogru gidiyor.Yeniden sıkıntı cıkmasın diye basmıyorum aracla suanda normal kullanımda sıkıntı yok .Rolantide Afr 14.7 normal kullanımdada 15 cıvarları ama dip gazda fakıre dogru gidiyor arac.

    Denedıklerim

    Maf sensoru

    Map sensoru

    Benzın pompası

    Benzın Regulatoru

    Aracta suanda ufak bır hava kacagı var onu halledecem ama hava kacagından olmaz zengıne gider dediler .Baska nelere bakmalıyım Arac full Boost yapıyor ama afr 18 lere kadar gidiyor.Nelere bakmam gerekli
    Vakum kaçağı varsa fakire gider, boost kaçağın varsa zengine gider. OBD'den o2 sensörünün trimlerini görebiliyor musun? Ne kadar düzeltme yapıyor 14.7 yi rölantide ve cruise da tutturmak için?

    Yakıt ilgili diğer şeylere de bakardım ben olsam, benzin filtresi, enjektörler vs.

  6. #6
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki bu sorunlar lpg de mi benzinde mi oluyor ?
    S60 konusunda bir bilgim yok ama en azından genel şeylerle bir sonuca varabiliriz.
    Bence orijinal yazılımı yükleyin bi. Benzinde oluyorsa zaten lpg konusunda bir şeye şimdilik bakmaya gerek yok.
    Araçta zaten basınç kaçağı falan var diyorsunuz yani havayla ilgili ya da turbonun fazla basınç vermesiyle ilgili olduğunu düşünmüyorum. Gerçi full boost görüyor diyorsunuz kaçak varsa görmesi gerektiği basıncı nasıl görüyor?
    Orijinal yazılımda benzinde aynı sorun varsa enjektörler işemesi gerektiği gibi işemiyor olabilir veya o2 sensörleri yanlış okuyup mesela aracı zengin görüp yakıtı kesiyor olabilir. Herhangi bir arıza kodu yok mu?

    Arac benzindede lpg dede aynı sorunu yaşıyor full bostu anlık goruyor redline a dogru dusuyor tutmıyor basınc zaten 02 sensor voltajları dogru zaten aracta herhangi bir arıza koduda yok can sıkan konu bu zaten

  7. #7
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozans Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vakum kaçağı varsa fakire gider, boost kaçağın varsa zengine gider. OBD'den o2 sensörünün trimlerini görebiliyor musun? Ne kadar düzeltme yapıyor 14.7 yi rölantide ve cruise da tutturmak için?

    Yakıt ilgili diğer şeylere de bakardım ben olsam, benzin filtresi, enjektörler vs.

    Kacak pcv den gibi birde kelebekten once yanı kacak gozuken bır duman makınesı olsa daha net olucak aslında ama kafanızda bir fıkır olusturur belki ufak bir log aldım onu atayım bu arada calan radyodan ne kadar ıskankar oldugumu anlarsın ozan


  8. #8
    ozans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı eticet06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kacak pcv den gibi birde kelebekten once yanı kacak gozuken bır duman makınesı olsa daha net olucak aslında ama kafanızda bir fıkır olusturur belki ufak bir log aldım onu atayım bu arada calan radyodan ne kadar ıskankar oldugumu anlarsın ozan

    Efkar seviyesi baya yüksek, o zaman yak bir sigara :



    https://www.youtube.com/watch?v=zMok2y05jNE


    O2 voltajının doğru olması birşey değiştirmez. İster düzeltmesiz, ister trim ile 14.7'yi tuttur, göreceğin O2 voltajı doğru olur tuttuğu sürece. Eğer trim görebilirsen, beyin 14.7'yi tutturmak için benzin ekliyormu görürsün.

    O2 feedback ile düzeltme haritanın her yerinde işlemez, rölanti ve cruise da çalışır genellikle. Senin de rölanti ve cruise değerlerin normal, gerisi yanlış.

    Ya gelen havayı yanlış tartıyorsun ( MAF, vakum kaçağı vs ), ya da yakıt sistemi ile ilgili bir problem var, üst devirlerde yetişemiyor (pompa, filitre, enjektör vs).

  9. #9
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O2 ayrıntısını unuttum gerçi belirli devirden sonra devreden çıkıyor. Ozan abi gf8 den daha tecrübelidir turbolu araç konusunda eminim.
    Gördüğünüz bilgiler çok anlık değil ama yani aslında anlık okuyan basınç saati ve afr ile tam görebilmek lazım nasıl tepki verdiğini. Yani üst devirde o kadar fakire giden bir aracın hala yürüyebiliyor olması kırılmadan hem de turbo ? Ozan abinin de dediği gibi afr yi yanlış okuyor olabiliriz şu logda.
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  10. #10
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozans Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Efkar seviyesi baya yüksek, o zaman yak bir sigara :



    https://www.youtube.com/watch?v=zMok2y05jNE


    O2 voltajının doğru olması birşey değiştirmez. İster düzeltmesiz, ister trim ile 14.7'yi tuttur, göreceğin O2 voltajı doğru olur tuttuğu sürece. Eğer trim görebilirsen, beyin 14.7'yi tutturmak için benzin ekliyormu görürsün.

    O2 feedback ile düzeltme haritanın her yerinde işlemez, rölanti ve cruise da çalışır genellikle. Senin de rölanti ve cruise değerlerin normal, gerisi yanlış.

    Ya gelen havayı yanlış tartıyorsun ( MAF, vakum kaçağı vs ), ya da yakıt sistemi ile ilgili bir problem var, üst devirlerde yetişemiyor (pompa, filitre, enjektör vs).

    Bunu denedım ozan ama o nefes bende yok turbo arabayı spool edemedım ciger yetmedi burdaki degerler anlık olmasada birebir eski tecrubelerimden ve aynı arabadan belki 10 tane kullandıgımdan yola cıkarak dogru degerler oncekı arabamdada afr ve boost saatim vardı ve obd ıle tutuyordu benzın rayına saat baglayıp olcuk usta normal dedi benzın basıncın.ve regulatorun saglam dedi.Lpg dede denedım aracı sonuc aynı dedım yakıt hattından olsa boylelıkle ortaya cıkar dedım ama cıkmadı bobın tesısatından yaparmı dıye dusunuyorum su kacakları halledeyım bakalım ne olcak ısın kotusu hata vermıyor

  11. #11
    kadioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    Türkiye/Konya
    Mesaj
    637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir ara hava filtresi değiştirdiğim de bu kadar olmasa da benzer bir durum yaşamıştım.Ama benim rölantide 18 filan yüke bindiğinde ise 15 lerde idi. Turbo sesim bariz artmıştı. Olayı kontrol ettiğimde nasıl söyleyeyim, dump valve galiba, onun hortumunun yerine takılmadığını gördüm. Maf'ın ölçtüğü hava ile reelde manifolda giden hava birbirini tutmadığı için hata veriyordu. Sonrasında o hortumu maf'ı kandırmak için kullanmıştım. Hava kaçaklarını kapatıp bakmanızı öneririm.
    Nadide şeyler değerlidir.

  12. #12
    fms - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaşadığım ufak bir tecrübeyi aktarayım;
    bende de sabit gaz ve rölantide afr 14-15 cıvarı okuyordum, tam gaza geçtiğimde anlık 11-12 sonra yaklaşık 1 saniye sonra çok fakir gösteriyordu, aem wideband sensörü değiştirdim , şu an olması gerektiği gibi tapagazda kesiciye kadar 11 cıvarı gösteriyor. wideband sensörü kontrol etmekte fayda var.

    Onun dışında aklıma yakıt pompası ve yakıt filtresi geliyor, tapa gazda benzin yetmediğine göre.

  13. #13
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Az once 5 enjektoru enjektor kutugunu ve regulatoru degistirdim sorun halen devam ediyor hava kacaklarında hallettim baska fikri olan varmı

  14. #14
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Biraz yabanci forumlari arastirdim, hepimizin ortak fikirlerini yapip hala fakir olan t5 ler icin bir kac cozum bulan olmus. Yalniz cogu ariza koduyla p0171 hatasi almis ve cogunun gidisi sikintiliyken benim anladigim sizde bunlar yok. Yine de kaynaklariyla koyayim. Bi araba s40 t5 digeri 850 t5, motorlar biraz farklidir belki bilmiyorum ama umarim yardimci olur

    Birisi yag basincinin asiri oldugunu farketmis, yag cubugunu cikarinca hindiyi oldurur gibi ses cikardigini gormus PCV ve borusu degismis parca koduyla linki ekleyeyim, sorun cozulmus.
    http://forums.swedespeed.com/showthr...ystem-Too-Lean
    25793 REPLACE PCV OIL TRAP & VENTILATION HOSE ( bu da aslinda vakumla ilgili)

    Bu arkadas da herseye bakmis en son benzin hortumununu kontrol etmis pompanin oradan heralde emin degilim ucu ucuna bagliymis zaten dokundugu anda cikmis, duzgunce baglamis hersey normale donmus
    http://volvospeed.com/vs_forum/topic...y-lean-always/

    TCV sensorunu degistirince cozen olmus, bir de o ilk yazdigim vakumun degisimiyle alakali bir link koyayim 850 den
    http://www.matthewsvolvosite.com/for...hp?f=1&t=54895

    Gecenin bu saatinde gercekten meraklandim acikcasi
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  15. #15
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    giderken benzin basıncını ölçtünüzmü?

  16. #16
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=doush;8022108]Biraz yabanci forumlari arastirdim, hepimizin ortak fikirlerini yapip hala fakir olan t5 ler icin bir kac cozum bulan olmus. Yalniz cogu ariza koduyla p0171 hatasi almis ve cogunun gidisi sikintiliyken benim anladigim sizde bunlar yok. Yine de kaynaklariyla koyayim. Bi araba s40 t5 digeri 850 t5, motorlar biraz farklidir belki bilmiyorum ama umarim yardimci olur

    Birisi yag basincinin asiri oldugunu farketmis, yag cubugunu cikarinca hindiyi oldurur gibi ses cikardigini gormus PCV ve borusu degismis parca koduyla linki ekleyeyim, sorun cozulmus.
    P0171 System Too Lean??
    25793 REPLACE PCV OIL TRAP & VENTILATION HOSE ( bu da aslinda vakumla ilgili)

    Bu arkadas da herseye bakmis en son benzin hortumununu kontrol etmis pompanin oradan heralde emin degilim ucu ucuna bagliymis zaten dokundugu anda cikmis, duzgunce baglamis hersey normale donmus
    Volvo 850 T5 Running Very Lean - Always - FWD/AWD 1998 and Prior - Volvospeed Forums

    TCV sensorunu degistirince cozen olmus, bir de o ilk yazdigim vakumun degisimiyle alakali bir link koyayim 850 den
    DIY FPR vacuum line replacement

    Gecenin bu saatinde gercekten meraklandim acikcasi [/QUOTE geyik amaçlı @ gecenin bu saatinde;
    \quite]
    artık sana 172 veya 225 yakışır.

    düzeltme : sana selam : )
    .

  17. #17
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=Jeandan-R;8022118]
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biraz yabanci forumlari arastirdim, hepimizin ortak fikirlerini yapip hala fakir olan t5 ler icin bir kac cozum bulan olmus. Yalniz cogu ariza koduyla p0171 hatasi almis ve cogunun gidisi sikintiliyken benim anladigim sizde bunlar yok. Yine de kaynaklariyla koyayim. Bi araba s40 t5 digeri 850 t5, motorlar biraz farklidir belki bilmiyorum ama umarim yardimci olur

    Birisi yag basincinin asiri oldugunu farketmis, yag cubugunu cikarinca hindiyi oldurur gibi ses cikardigini gormus PCV ve borusu degismis parca koduyla linki ekleyeyim, sorun cozulmus.
    P0171 System Too Lean??
    25793 REPLACE PCV OIL TRAP & VENTILATION HOSE ( bu da aslinda vakumla ilgili)

    Bu arkadas da herseye bakmis en son benzin hortumununu kontrol etmis pompanin oradan heralde emin degilim ucu ucuna bagliymis zaten dokundugu anda cikmis, duzgunce baglamis hersey normale donmus
    Volvo 850 T5 Running Very Lean - Always - FWD/AWD 1998 and Prior - Volvospeed Forums

    TCV sensorunu degistirince cozen olmus, bir de o ilk yazdigim vakumun degisimiyle alakali bir link koyayim 850 den
    DIY FPR vacuum line replacement

    Gecenin bu saatinde gercekten meraklandim acikcasi [/QUOTE geyik amaçlı @ gecenin bu saatinde;
    \quite]
    artık sana 172 veya 225 yakışır.

    düzeltme : sana selam : )
    bakalım kendım bır duman makınesı yapıp bır daha bakacam kacak varmı dıye ? tcv degıstırdım denedım olmadı ondanda emmeyı sokup baktım yırtık vs varmı dıye bakalım ne olcak en son

  18. #18
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=Jeandan-R;8022118]
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biraz yabanci forumlari arastirdim, hepimizin ortak fikirlerini yapip hala fakir olan t5 ler icin bir kac cozum bulan olmus. Yalniz cogu ariza koduyla p0171 hatasi almis ve cogunun gidisi sikintiliyken benim anladigim sizde bunlar yok. Yine de kaynaklariyla koyayim. Bi araba s40 t5 digeri 850 t5, motorlar biraz farklidir belki bilmiyorum ama umarim yardimci olur

    Birisi yag basincinin asiri oldugunu farketmis, yag cubugunu cikarinca hindiyi oldurur gibi ses cikardigini gormus PCV ve borusu degismis parca koduyla linki ekleyeyim, sorun cozulmus.
    P0171 System Too Lean??
    25793 REPLACE PCV OIL TRAP & VENTILATION HOSE ( bu da aslinda vakumla ilgili)

    Bu arkadas da herseye bakmis en son benzin hortumununu kontrol etmis pompanin oradan heralde emin degilim ucu ucuna bagliymis zaten dokundugu anda cikmis, duzgunce baglamis hersey normale donmus
    Volvo 850 T5 Running Very Lean - Always - FWD/AWD 1998 and Prior - Volvospeed Forums

    TCV sensorunu degistirince cozen olmus, bir de o ilk yazdigim vakumun degisimiyle alakali bir link koyayim 850 den
    DIY FPR vacuum line replacement

    Gecenin bu saatinde gercekten meraklandim acikcasi [/QUOTE geyik amaçlı @ gecenin bu saatinde;
    \quite]
    artık sana 172 veya 225 yakışır.

    düzeltme : sana selam : )
    Candan im, 225 iyidir insallah is guc rayina oturursa

    Pcv oil traple cozen cok kisi var o parca neyse bence ona bir odaklanin.
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  19. #19
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar kafayı yemek üzereyim benzın pompasını aem taktım afr 15 lere dustu aracın gerı dosnunu sıkıyoruz araba bır degısıklık yok afrsınde usta normalde gerı donusu sıktıgında arac zengıne gıtmesı lazım dedı basınc saatı bagladık ve yolda ortalama gazlarken 4.5 bar basıyor arac pompası dıp gazda ben obd den okuyorum dıye yanlıstır dedı ustalarımız afr taktık telefonla bıre bır aynı enjektor de degıstırdık maf da denedım ama sonuc aynı arabanın orıjınal yazılımınıda bulup yukledım ama degısen bırsey olmadı.Benzın fıltresı tıkalıdır dendı servısten benzın fıltresıde aldım bugun Yazılımdan yakıtı acıp bakalım denıyor suanda afr de degısıklık olucak mı dıye

    Bır akıl verın cok zor durumdayım onu dene bunu dene cebımde para kalmadı cıdden

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •