User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: Linea T-Jet 200-220 HP

  1. #1
    Backstage - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    26
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    325
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Linea T-Jet 200-220 HP

    Kafamızda bi linea t jet toplama fikri var.Araç günlük kullanilacak birazcıkta şaka makinası benzeri olması hedefleniyor

    Stock veriler 120 hp 206 nm 1200 kg civarları araç lpg mevcut suan.Hedeflenen güc benzinde 200 220 hp civarları

    Kafamızda Gt 1446 + Yazılım + Cooler + Düz boru ve sona son susturucu + Custom Filtre Kiti

    Ancak biraz araştırma yaptigimda 1446 yı bulmanin cok kolay olmadigini anladim baska alternatifler varmidir? 150 lik bravolardaki Vl36 lardan kullansak hedeflenen güclere ulaşabilirmiyiz ? Son olarak genel anlamda turbo uygulaması gerekenler nelerdir flanş vb. Kısacası recete nedir ?

  2. #2
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selam yaptır yazılımını 150 hp civarı gezin, şahsen ben olsam sorduğun soruya bakarak bununla yetinirdim, daha tecrübelenince üstüne koyarak giderdim

    yapacam dersende yazarız zaten

  3. #3

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    48
    Şehir
    türkiye-kocaeli
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vl 36 da zor, bulursan 190- 200 hp. alırsın, bizde td04 lü punto var, yurt dışında araştırırsanız td04 çok tercih ediliyor.

  4. #4

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    48
    Şehir
    türkiye-kocaeli
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gt 1446 almak istersen bizim aldığımız bir turbocu var onda bulabilirsin, ikinci el, revizyonlu.

  5. #5
    Backstage - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    26
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    325
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LnchCntrl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam yaptır yazılımını 150 hp civarı gezin, şahsen ben olsam sorduğun soruya bakarak bununla yetinirdim, daha tecrübelenince üstüne koyarak giderdim

    yapacam dersende yazarız zaten
    Kendi aracımız icin planım yazılımla 150 beygir gazda gezmek bu proje bi yakınım icin turbo revizyon görecegi icin yerine daha buyuk bisey koymak var dusuncede

  6. #6
    Backstage - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    26
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    325
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı t-jet ali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vl 36 da zor, bulursan 190- 200 hp. alırsın, bizde td04 lü punto var, yurt dışında araştırırsanız td04 çok tercih ediliyor.
    Şuan sahibindende 1 tane vl36 mevcut.Td04 te arastirdıgımda denk gelmiştim ancak gündelik şehir ici kullanımını merak ediyorum.Basınç tam olarak kaç devirde geliyor ? Gt 1446 icinde bahsettiginiz turbocu hakkında bilgi almak isterim

  7. #7

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    48
    Şehir
    türkiye-kocaeli
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vl36 max. 200 hp. alırsın ve 2000d/d civarları gelir, vl 37 1750 de geliyor, bu turboların üstleri çok boş ama fazla uğraşmadan zahmetsiz 190-200 leri alırsın.

    gt 1446 3000-3100 de geliyor, td04 3300-3400 de geliyor, üstleri en canlı td04, ama altlarda gt 1446 gibi toparlamıyor, düz yolda sabit hızla ekonomi kazandırıyor ama ani hızlanma , yokuş çıkarken vites düşürme ihtiyacı hissediyorsun.

    beklentine göre, vl 36 işini görür gibi hazır bir tane bulmuşsun. turbocunun bilgilerini ö.m atıyorum.

  8. #8
    Backstage - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    26
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    325
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet dediginiz gibi vl37 1750 de basınc veriyor ancak üstler cok etkisiz kalıyor Td04 gazlamak icin suan en ideali gibi duruyor ancak sehir ici gunluk kullanim icin 3000 3500 devirler ciddi gec olucak gibi duruyor uyum konusu nasıldır acaba konu olan 3 turbonun ?

  9. #9
    Vtec_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Isvec
    Mesaj
    2.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence cok fazla maceraya gerek yok. Yazilimini yaptir 25 - 30 hp arasi gucunu al yola devam. 200 220 hp lere piston kol vs dayanabilecekmi.

  10. #10
    Backstage - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    26
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    325
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vtec_2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence cok fazla maceraya gerek yok. Yazilimini yaptir 25 - 30 hp arasi gucunu al yola devam. 200 220 hp lere piston kol vs dayanabilecekmi.
    Yurt dışı - Yurt içi bir çok örnekler var 200+ hplerde. Daha önce yazdığım gibi stock turbosu Vl37 üstlerde çok yetersiz kalıyor. Turbo revizyonuna girmişken üstler daha dolu bir turbo daha iyi olabilecegini dusunuyoruz

  11. #11

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    48
    Şehir
    türkiye-kocaeli
    Mesaj
    366
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vl 36 direk oluyor, gt 1446 manifolt uygun, egzoz kısmı flanş istiyor, td04 biraz sıkıntı iki tarafıda flanş istiyor .

    oem motorla 270- 280 hp. sıkıntısız,Yunanlılar ve İtalyanlar da çok örnek var.biz de onlardan yardım alıp çözdük çoğu şeyi.motor gerçekten çok iyi.
    bize de 180 hp. den üstü dayanmaz dediler ama şu anda td04 le 1.5 barda 250 hp. üstü sıkıntısız geziyoruz ve aynı gezen arkadaşlar var. yazılım çok önemli, 5 ayrı kişiye yazılım yaptırıp uğraşan biri olarak söylüyorum.

    gt 1446 yada td04 takarsan sensörleri, dv. yi değişmen gerekecek, biz değişince araç ancak yürüdü, yoksa 200 hp üstü boşuna uğraşma.

  12. #12
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Yunanlar özellikle Puntolarda gayet güzel kullanıyorlar stok motor ile.

    WRX çıkması TD04-13T + manifold , insignia 1.6t enjektörü, egzoz, yazılım ile hedeflenen güçler rahatlıkla ve sorunsuz şekilde gelir bilinçli ellerde şekillendiği sürece.

    http://www.revlimit.gr/index.php?opt...=en&Itemid=175

    gibi ..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •