User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
33 sonuçtan 20 ile 33 arası

Konu: Audi A6 Allroad C5 2.7T

  1. #20
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.882
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şlk sayfadaki fotoğraflarda sorun var

  2. #21

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.250
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Levent Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oncelikle hayırlı olsun;

    http://www.techturkey.com/forum/otom...r-project.html

    Benim arabanın linki faydalı olabilir sizin icin. Bobin olayı enteresan benim araba 700 hp de oem bobin 280 bin km de hic bir sorun yasamadım, fevzinin k04 lu s4 unun bobinleri patırdadı 150 bin civarı olmasına ragmen, belki benimkiler degismistir ondan bi sorun olmamıstır bu konuda tam bisey diyemiyorum ama oem ler 700 hp de sorunsuz calısıyo. Mesela tial in 600 luk kitini alıp diger parcaları kendiniz temin edebilirsiniz, bu sayede beklememis olursunuz. Methanol sart zaten bu arabada motor iyi hava almadıgı icin cabuk ısınıyo o yuzden yararlı oluyor. Egzozun arka kısmını tek olucaksa 80 cıft olursa 70 lık yapsanız bile yeterli olur o guclerde. Downpipelarınızın 76 olması onemli. IC olarak bende wagner var olducka guzel bi urun onu tavsiye ederim. Bir de rot kolları motor kulakları ve sensorler eski ise sırayla hepsi yuksek guc karsısında ya bozuluyo ya da zarar goruyo o yuzden onlarada dikkat etmekte fayda var. Sanzıman olarak direk rs4 manuel alıp takabilirsiniz oranları da farklı daha kısa olması lazım, s4 un manuel i sizin arac sw oldugundan yetişmez muhtemelen. eger manuel s4 uyuyorsa oldukca uzun bi sanzıman daha cok top speedlik ara hızlanmalara gore pek uygun degil. Ayrıca arabada hic yer olmadıgından genelde bence tek seferde isi bitirmeye yonelik hareket edin yoksa en ufak birseyde motorun komple akslarla inmesi gerekiyo bu da bosu bosuna masraf yapmanıza sebep olur...
    Levent subarulardaki gibi GC8 e nasıl sadece sti şanzımanı alıp takamıyorsun komple yürüyeni STI yapmak zorundasın A6larda da aynı şekilde. RS4 ve S4 yürüyen zaten kesin olarak olmuyor yürüyende taksan. Şaft boyları uymuyor. Tek çözüm yurt dışından komple manuel şanzıman getirmekte. RS6 larda otomatik mesela ve o da ZF o nedenle güç olarak 400 hplere dayanır bence ellemesine gerek yok. Valla bobinler sıkıntılı. Ben aldım yazılımı yaptığımız anda düşük basınçta bile bobinler sırasıyla gitti. Oem aldım teker teker sonra ebayden komple 6 tane getirdim. Belki yeni serileri problemsiz olabilir bilemiyorum.
    IN BOOST WE TRUST

  3. #22
    sansar34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    505
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rs6 larda zaten ıkı ceşit motor var diyebiliyorum birisi v10 lamborghini ile ortak kullanılan motor +500hp lerde olması lazım digeride v8 motor secenegi olanlar 2.7t v6 motorlar b5 kasa s4 lerdeki ile aynı haddinden fazla yük yüklemeden tadında 350hp civarinda alınır fevzini araba gibi gidermi dersen evet gider ama bir okadarda yuruyene yatırman lazım kı gittigi gibide dursun.

    onun dısında yağ pompa basıçları aynı olmayabilir s4 lerle ona gore pompa kullanmanı tavsıye ederım asırı besleme var ısın ıcerısınde turbo haddınden fazla donecektır ve yağ yetistiremeyince kesme ihtimalinden sonrasını dusunemıyorum.
    proje olarka güzel bir konu olacak takıpteyım allah sabır ve bol paralar versin kolay gelsin.
    http://www.youtube.com/watch?v=PkHp6...&feature=share
    /BMW E34 520i - 34 KHT 53 /http://i.hizliresim.com/j6Q9Mn.jpg
    /Renault Megane 3 1.5dCi - 34 FY 1679
    /Kia Cee'd 1.6 crdi - 54 PK 114

  4. #23

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.250
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motorun herşeyi RS4 ile aynı sadece üst kapak emme manifoldu gaz kelebeği egzoz manifoldu ve turbolar farklı. Diğer herşey 1 e 1 aynı. Sadece K03S ler K04 gibi yüksek basınca dayanıklı değil. O nedenle yağ pompası problemi yaşamaz.
    C5 RS6 larda kullanılan motor R8 4.2 de kullanılan blok. O bloğu zaten bi sürü arabada da kullandılar turbolu ve turbosuz olarak. RS6 da turbolu olarak 0.5 barda 400 hp olarak kullandılar. 2.7 V6 da zaten A6larda ve S4 de stock basınç 0.5 bar. RS4 de K04lerle 0.8 barda 370 hp.
    4.2 bloktan da çok iyi proje arabası olur mesela. A8 de atmosferik olarak kullanılıyor B6 S4 de de atmosferik olarak kullanılıyor. Parça kodlarındaki farklılık turbo vs atmosferik olmasından dolayı. Şanzıman gene otomatiklerde ZF ve sınırı gene 500 hp civarı.
    IN BOOST WE TRUST

  5. #24
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.040
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    142 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlk mesajdaki fotoğrafları düzelttim.
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW · AEM · K&N · EIBACH · H&R · VOGTLAND · MILLTEK · BILSTEIN · AIRTEC · TAROX · PROSPORT · POWERFLEX

  6. #25

    Üyelik
    Sep 2014
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkese Merhaba,

    Yorumlariniz icin tesekkurler. Alper' e ozellikle tesekkur ediyorum konuya sahip cikip paylasimlarindan dolayi.

    ZF firmasiyla gorusurken onlara tam olarak derdimi anlatabilmem icin soyle bir ornekte bulundum. Biz otomotiv sektorune plastik parca imalati yapiyoruz orada da 13Nm tork a parca dayanir diyoruz fakat tork testlerimiz de 19Nm yi cok rahat goruyor ve emniyetli bir sekil de kullanilir. Baglayici olmamasi icin cevaplari katalok bilgisinden oteye gitmiyor. ZF DTM yarislarinda kullanilan balata kitinden bahsetti fakat benim aractaki sanzimana uymayacagini da soyledi. (Genede kullanabilir miyim diye arastiriyorum linkte 2. sayfada mevcut) ZF otobus ve kamyon sanzimanlarinin tamirini kendisi yapiyormus otomotiv icin bayilerine yonlendiriyorlar. Maslakta Mertan otomotivi tavsiye etti henuz gorusmedim.
    Sanzimanda torque converter ve valf degisimlerini yaptiktan sonra Alper' i dinleyip 400+hp olarak kullanmayi planliyorum. Hayirlisi

    ZF 5HP19 katalok degerleri vs.. bilgiler bunlari sunum haline getirdim asagidaki linkten indirebilirsiniz.

    http://dosya.web.tr/R67nGP

  7. #26
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu motor hangi araclarda var başka peki ? manuel olanı tr de varmı ?

  8. #27

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.250
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tr de manuel olarak sadece RS4 de ve S4 de var bu motor. Volkswagen passat üzerinde kullandı yurt dışında ama türkiyede yok. Türkiye ye gelen C5A6 2.7 biturboların hepsi otomatik.
    IN BOOST WE TRUST

  9. #28
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alper mesela bir a6 2.7 t k04 otomatıkle 100-200 kac sec kosarkı ? sanzumanları dayanıklı demıssın youtube baktım ama pek rastlayamadım bıldıgın varmı otomatık yuklemıs bır a6 uzun suredır merak ettıgım bır arac gercekten mesela 100-200 12 sec kosarmıkı otomatıgı

  10. #29

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.250
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bilemiyorrum ama 400 hp civarı o süreler zor. Şanzıman oranları çok uzun. 4. vites 250 civarı bitio. sürekli 4 çeker ve araba 1800 kg. 400 hp+ ile süre 14 sn civarı olur. 500 hp olduğunda da 11 sn falan koşar diye düşünüyorum. 2.7 biturbolar 450hp civarına geldiklerinde C5 RS6 dan yavaş kalıyorlar 2-3 boy şanzıman oranlarından dolayı. Manuelleri ise RS6 dan 2-3 boy hızlı. Nedeni de devir çevirip turbo lag e düşmüyor. . Ama dediğim gibi abartmadığınız sürece 500 hp civarı şanzımanı kırmadan sorunsuz binersiniz. Anca tork konvertör dağılır belli zaman sonra tamir edip devam edersiniz. Baktığın zaman potansiyel var motor olarak ama kasa çok ağır ve şanzıman yavaş. Otomatik ile devir dönebilme şansınız yok çünkü hidrolik basıncı ile vites değiştiriyor. Manuel e alsanızda değiştiriyor.
    Yapılırsa çok konforlu çok rahat ve hızlı bir araba olur. Ama süper spor kovaliim bende 500 hpyim derseniz olmaz.
    IN BOOST WE TRUST

  11. #30
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilemiyorrum ama 400 hp civarı o süreler zor. Şanzıman oranları çok uzun. 4. vites 250 civarı bitio. sürekli 4 çeker ve araba 1800 kg. 400 hp+ ile süre 14 sn civarı olur. 500 hp olduğunda da 11 sn falan koşar diye düşünüyorum. 2.7 biturbolar 450hp civarına geldiklerinde C5 RS6 dan yavaş kalıyorlar 2-3 boy şanzıman oranlarından dolayı. Manuelleri ise RS6 dan 2-3 boy hızlı. Nedeni de devir çevirip turbo lag e düşmüyor. . Ama dediğim gibi abartmadığınız sürece 500 hp civarı şanzımanı kırmadan sorunsuz binersiniz. Anca tork konvertör dağılır belli zaman sonra tamir edip devam edersiniz. Baktığın zaman potansiyel var motor olarak ama kasa çok ağır ve şanzıman yavaş. Otomatik ile devir dönebilme şansınız yok çünkü hidrolik basıncı ile vites değiştiriyor. Manuel e alsanızda değiştiriyor.
    Yapılırsa çok konforlu çok rahat ve hızlı bir araba olur. Ama süper spor kovaliim bende 500 hpyim derseniz olmaz.
    simdi kafamda bi c70 t5 manuel porjem var aslında satmassam eger 2000 model bu belkı 7 volvo oldu benım cıtırdan oynadıgım buda suanda stok bunu satarsam bır a6 2.7 dusunuyorum ama volvodakı surelerı yakalayabılırmıyım bılmıyorum

  12. #31

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.250
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    diyorum motor içi sağlamlık olarak hiç bir motorda o güçleri yakalayamazsın. Yazılımı yapmak zor değil. Beyin vs almak zorunda değilsin. 600 hp yapmakta zor değil. Yukarıda yazdıklarımın yanına 2 tane GTX28 takarsın ya da sistemi komple değiştirip bi 35R takarsın o zaman 10 sn altını da görürsün. Ama sürekli şanzıman yüzünden diken üstünde olursun. Volvoda motor içi yapmadan 450 görmen imkansız. O zaman bile sürekli diken üstünde olucaksın ha kırdım kırıcam diye. Benim Megane ı satıp A6 ya geçme nedenim hem rahatlık hem de ha kırdım ha kırıcam korkusuydu. A6 nın kırılmayacağını bildiğim için kafam çok rahat modifiye etmeye yöneldim zaten. Leventin arabasıda 1600 kg. Ama devir döndüğü için 700 hp ile 100-200 ü 5-6 saniye arasında. Bu arabada 600 hp ile 100-200 ü 8 sn civarında koşar bence. Şanzıman uzun süre sürekli gazlamaya dayanmayabilir ama arada akşamları çıkıp gazladığın zamanda dayanır bence. Yani alkolikle sosyal içici gibi düşün.
    IN BOOST WE TRUST

  13. #32
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    diyorum motor içi sağlamlık olarak hiç bir motorda o güçleri yakalayamazsın. Yazılımı yapmak zor değil. Beyin vs almak zorunda değilsin. 600 hp yapmakta zor değil. Yukarıda yazdıklarımın yanına 2 tane GTX28 takarsın ya da sistemi komple değiştirip bi 35R takarsın o zaman 10 sn altını da görürsün. Ama sürekli şanzıman yüzünden diken üstünde olursun. Volvoda motor içi yapmadan 450 görmen imkansız. O zaman bile sürekli diken üstünde olucaksın ha kırdım kırıcam diye. Benim Megane ı satıp A6 ya geçme nedenim hem rahatlık hem de ha kırdım ha kırıcam korkusuydu. A6 nın kırılmayacağını bildiğim için kafam çok rahat modifiye etmeye yöneldim zaten. Leventin arabasıda 1600 kg. Ama devir döndüğü için 700 hp ile 100-200 ü 5-6 saniye arasında. Bu arabada 600 hp ile 100-200 ü 8 sn civarında koşar bence. Şanzıman uzun süre sürekli gazlamaya dayanmayabilir ama arada akşamları çıkıp gazladığın zamanda dayanır bence. Yani alkolikle sosyal içici gibi düşün.

    sende bilirsin volvonun motor ıcı kolay aslında sadece kol tak 500 hp lerı yakalıyorsun zaten ben stok motorla s60 tekerde 265 verıyordu oda 320 + üzeriydi oda otomatıktı ama audide güzel bir arac bence bakalım zaten suanda maddı olarak cok zor durumdayım sadece arastırma asamasındayım halı hazırda c70 manuelım var ama satabılırım

  14. #33

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.250
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    B52 güzel motor ama 2.7 biturbo sağlamlık olarak çok üst düzey bi motor. B52 de sıkıntı blok moleküler yapısı. Fakir karışımı sevmiyor. Modifiye için parça bulmak zor. Bütün basınç hortumları intercooler yapısı vs uğraştırıcı. Bi de önden çeker. A6daki sürüş zevkini yakalamana imkan yok. S70 hala duruyor bende. 180 bin km de hala memnunum ama çok farklılar. C70 de S70 den çok farklı değil. Şase vs olarak herşeyleri aynı.
    IN BOOST WE TRUST

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •