Arkadaşlar merhaba,aracıma buji almak istiyorum.NGK İridyum mu tavsiye edersiniz yoksa Bosch F5 mi?
Arabada cooler yazılım filtre var. 1.5L 136Hp B38 kodlu motor
Arkadaşlar merhaba,aracıma buji almak istiyorum.NGK İridyum mu tavsiye edersiniz yoksa Bosch F5 mi?
Arabada cooler yazılım filtre var. 1.5L 136Hp B38 kodlu motor
’18 Vw Golf TDI
RaceWerks
Oem devam..
Sökün bakalım ne çıkacak üstünden
Bmw 1.5 3 silindir motorların bujileri şu an zaten ngk üretimi. Ngk ile devam edin.
Arabada her zaman değil,bazen 5000 devir civarında anlık al ver yapıtor.Devam ediyor sonra korumaya almadan.Buji sönmesi olabilir mi?
’18 Vw Golf TDI
RaceWerks
Mobilden girdiğim için yanlışlık olmuş ya kusura bakmaaraba vites attıktan sonra oluyor bu durum.Yanş vites atıyor,bir üst vitese geçince sarsıp devam ediyor.Şanzımanın sport+ modundaki yapay smg havasından olduğunu düşünmeye başladım.Çünkü manuele alıp 2. 3. 4. Vitesi bitiriyorum hiç kesme vs yok.
Bu olay bir yana,gap kısmanın faydası olur mu aracıma?Gap kısınca çakma kuvveti azalmaz mı?
’18 Vw Golf TDI
RaceWerks
Senin motorun farklı ama arkadasım f30 40.yılını 170 bg den 230 bg yaptırmış vaziyette orjinal bujilere hiç dokunmadan sıkıntısız bindi, eğer sende böyle bi sıkıntı oluyorsa biraz kısabilirsin, hala kesmiyorsa başka yerlerde sıkıntıyı aramanı tavsiye ederim. Çakma kuvveti azalsa bile missfire durumlarında gap kısma işe yarıyor. Bende aracımda farklı iridyum buji kullanıyorum ama methanol olduğu için işime geliyor, yoksa aslında en iyisi oem bence.
bujiyi söküp baktınızmı? buji erimesi yada tırnak hatası olabilir mi?
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)