1.2 TSi Dump Valve Problemi

Thread: 1.2 TSi Dump Valve Problemi

  1. ekoman245's Avatar

    ekoman245 said:

    Question 1.2 TSi Dump Valve Problemi

    Selamlar. Yakın zamana kadar 2-3 ay boyunca 1.2 TSi Polo'mda (Dr.ecu yazılım + filtre + dp) yan sanayi forge DV kullanıyordum. Basınca ciddi şekilde kaçırıyordu. Stok Polo ile denediğimizde ben yüksek devirlere geldiğimde stok Polo benim önüme geçiyordu. 3.vitesi bile bitiremiyordu. Hadi dedik bu yan sanayi olabilir. Şimdi orjinal ürünlere bakıyorum ama kaçırma olur mu olmaz mı karar veremedim. 1.2 veya 1.4 motorda her koşulda deneyip de tecrübe eden var mı? 1 boy bile kaçırması benim için almama sebebidir. Görüntü, ses vs umrumda değil. Sadece power shifting yapmamak için bu ürünü istiyorum. Teşekkürler.

    Yan sanayi ürün böyleydi:

    YouTube
    Last edited by ekoman245; 09-05-2018 at 23:21. Reason: Karakter sorunu.
     
  2. MCN21's Avatar

    MCN21 said:
    Mantığı basit aslında kötü bir yan sanayi ürün değilse bir sorun olmaması lazım. Bu modeli bilmiyorum ama içi açılabiliyorsa daha sert bir yay alıp deneyebilirsiniz. Hala istediğiniz gibi değilse söküp deneyin. Belki başka bir problem vardır.
     
  3. MeRtCaN's Avatar

    MeRtCaN said:
    1.2 Tsi leon da kullandık
    urunu taktık araç dırek 2 boy gerıye dustu
    orjınale donduk kendıne geldı
    ust devırlerde fazlası ıle basınc kacırıyor
    onermem ses den baska hıc bır işe yaramıyor
     
  4. makturan's Avatar

    makturan said:
    Quote Originally Posted by ekoman245 View Post
    Selamlar. Yakın zamana kadar 2-3 ay boyunca 1.2 TSi Polo'mda (Dr.ecu yazılım + filtre + dp) yan sanayi forge DV kullanıyordum. Basınca ciddi şekilde kaçırıyordu. Stok Polo ile denediğimizde ben yüksek devirlere geldiğimde stok Polo benim önüme geçiyordu. 3.vitesi bile bitiremiyordu. Hadi dedik bu yan sanayi olabilir. Şimdi orjinal ürünlere bakıyorum ama kaçırma olur mu olmaz mı karar veremedim. 1.2 veya 1.4 motorda her koşulda deneyip de tecrübe eden var mı? 1 boy bile kaçırması benim için almama sebebidir. Görüntü, ses vs umrumda değil. Sadece power shifting yapmamak için bu ürünü istiyorum. Teşekkürler.

    Yan sanayi ürün böyleydi:

    YouTube
    merhaba

    birçok kez denedik.

    1- Yan sanayi olan ; gazladığınızda ( 4-5-6bin devirlerde) silikon kapanıyor. Dolayısıyla araç düşüyor.
    2- Orjinal olan ; gazlamada kapama yapmıyor. Sağlıklı şekilde kullanılıyor. Ama rolling vs gazlamalarda bir yararı var mıdır direkt net birşey yazamıyorum (kendim de 1.4tsi fr 'da kullanmıştım)

    iyi günler
    B E Ş İ K T A Ş
     
  5. ekoman245's Avatar

    ekoman245 said:
    Quote Originally Posted by MeRtCaN View Post
    1.2 Tsi leon da kullandık
    urunu taktık araç dırek 2 boy gerıye dustu
    orjınale donduk kendıne geldı
    ust devırlerde fazlası ıle basınc kacırıyor
    onermem ses den baska hıc bır işe yaramıyor

    Kesinlikle orjinal Forge FMDV1 ürünü mü kullandınız, bu benim için çok önemli?
     
  6. ekoman245's Avatar

    ekoman245 said:
    Quote Originally Posted by makturan View Post
    merhaba

    birçok kez denedik.

    1- Yan sanayi olan ; gazladığınızda ( 4-5-6bin devirlerde) silikon kapanıyor. Dolayısıyla araç düşüyor.
    2- Orjinal olan ; gazlamada kapama yapmıyor. Sağlıklı şekilde kullanılıyor. Ama rolling vs gazlamalarda bir yararı var mıdır direkt net birşey yazamıyorum (kendim de 1.4tsi fr 'da kullanmıştım)

    iyi günler
    Orjinalde en ufak bir kaçırma yok yani doğru mu anladım hocam? Sürekli denediğiniz bir araçla taktıktan sonra denediğinizde yine aynı mı yürüdü araç?
     
  7. MeRtCaN's Avatar

    MeRtCaN said:
    Quote Originally Posted by ekoman245 View Post
    Orjinalde en ufak bir kaçırma yok yani doğru mu anladım hocam? Sürekli denediğiniz bir araçla taktıktan sonra denediğinizde yine aynı mı yürüdü araç?
    Kendı yazılım bayılıyım var yaklasık 10-12 tane 1.2 tsi arac yaptım herhangı bır kacırma gıbı sorun yasamadık ne zaman bu valfı taksak problem yaşadık
     
  8. erh's Avatar

    erh said:
    Orjinalinde dump valve yokki o araclarin ? Yasadiginiz sey aslinda kacirma degil lagdan dolayi aracin vites atislarinda geri dusmesi bence
     
  9. makturan's Avatar

    makturan said:
    Quote Originally Posted by ekoman245 View Post
    Orjinalde en ufak bir kaçırma yok yani doğru mu anladım hocam? Sürekli denediğiniz bir araçla taktıktan sonra denediğinizde yine aynı mı yürüdü araç?
    merhaba

    bir kaçırma olmuyor fakat bu araçların orjinalinde dv zaten yok.. bunu da unutmayınız
    B E Ş İ K T A Ş
     
  10. ekoman245's Avatar

    ekoman245 said:
    Quote Originally Posted by erh View Post
    Orjinalinde dump valve yokki o araclarin ? Yasadiginiz sey aslinda kacirma degil lagdan dolayi aracin vites atislarinda geri dusmesi bence
    Hayır bariz şekilde kaçırma. Bildiğiniz turbonun bastığı havayı valften dışarıya veriyor. Hele üst devirlerde gaz kelebeğine basılan hava, turbonun verdiğinin yarısı kadar.

    Quote Originally Posted by MeRtCaN View Post
    Kendı yazılım bayılıyım var yaklasık 10-12 tane 1.2 tsi arac yaptım herhangı bır kacırma gıbı sorun yasamadık ne zaman bu valfı taksak problem yaşadık
    Kesinlikle takmamı önermiyorsunuz yani? Teşekkürler.
     
  11. 1.2 TSi Dump Valve Problemi

    pasha34 said:
    bahsettiğiniz yan sanayi çin malı forge marka olanlar mı ?

    orjinal forge olanın kaçıracağını düşünmüyorum. ayrıca ben kendi ürünlerimden 2-3 adet taktım bugune kadar kaçırma vs olmadığı gibi gaz tepkisi vs daha iyi oluyordu.. turbo zaten küçük, düşük basınç basıyor stock olarak da yüzden koymadılar dv diye düşünmüştüm, gerçek manada saglam çalışan dv/bov her halukarda özellikle yazılımlı araçta fayda sağlayacaktır.
    çin çakmalarından doğru dürüst çalışan şey nadiren çıkıyor .
     
  12. ekoman245's Avatar

    ekoman245 said:
    Quote Originally Posted by pasha34 View Post
    bahsettiğiniz yan sanayi çin malı forge marka olanlar mı ?

    orjinal forge olanın kaçıracağını düşünmüyorum. ayrıca ben kendi ürünlerimden 2-3 adet taktım bugune kadar kaçırma vs olmadığı gibi gaz tepkisi vs daha iyi oluyordu.. turbo zaten küçük, düşük basınç basıyor stock olarak da yüzden koymadılar dv diye düşünmüştüm, gerçek manada saglam çalışan dv/bov her halukarda özellikle yazılımlı araçta fayda sağlayacaktır.
    çin çakmalarından doğru dürüst çalışan şey nadiren çıkıyor .
    Yukarıda Mertcan isimli üyemiz orjinal Forge'nin bile kaçırdığını söylüyor, tecrübe etmiş şekilde. Siz de başka söylüyorsunuz aklım karıştı gerçekten.
     
  13. 1.2 TSi Dump Valve Problemi

    pasha34 said:
    Quote Originally Posted by ekoman245 View Post
    Yukarıda Mertcan isimli üyemiz orjinal Forge'nin bile kaçırdığını söylüyor, tecrübe etmiş şekilde. Siz de başka söylüyorsunuz aklım karıştı gerçekten.

    orda bahsettiği ürünü ben yan sanayi olan ürün olarak anladım orjinal forge olarak düşünmüyorum..
     
  14. MeRtCaN's Avatar

    MeRtCaN said:
    Orjinal takmadım ben yan sanayi çin malı

    Aracın orjınalınde herhangı bır kaçak kaçırma gıbı bır sıkıntı yoktu

    bu çin malı forge yı taktık
    aslında musterı ses ıcın ıstedı

    cıddı sekılde guzel gıden araba forge den sonra gerı dustu
    soktuk orjınalıne donduk araba kendıne geldı

    1.2 tsı dakı alt devırdekı dusukluk normal hacım olmadıgı ıcın araba 2000 devırlerden sonra gelıyor.

    ama valf ıle alakası olan bır sey degıl valf de sorun olsa ust devırde basınç duser alt devırde degıl
     
  15. utkunoa's Avatar

    utkunoa said:
    yan sanayide olsa orjinalde olsa çıkardığınız orjinal hava borusunun yeşil O Ringini DV nin kine takmanız gerekiyor. Yoksa basınç kaybıda yaşarsınız turboyuda kırarsınız
     
  16. ekoman245's Avatar

    ekoman245 said:
    Quote Originally Posted by utkunoa View Post
    yan sanayide olsa orjinalde olsa çıkardığınız orjinal hava borusunun yeşil O Ringini DV nin kine takmanız gerekiyor. Yoksa basınç kaybıda yaşarsınız turboyuda kırarsınız
    Tabii ki takıyorum sorun yok. Orjinal Forge kaçırmıyor diyor herkes hemfikir bu konuda sanırım.