bitane turbo kiti var düşünürsen t3 t4 turbo dökümmanifold intercooler kit +bov yağlama boruları wastegate vs düşünürsen 05552725455 bikaç saate ilan açıcam ordanda bakabilirsn amaç 0.8 ise ideal bi kit
eagle tamam 10 numara sıkıntı yokta vitara piston d16a9 da 6.5 cr yapıyo lag ne demek bayaa öretir adama üstüne ihtisas yapatırır..wiseco veya srp türündeki pistonları tavsiye ederim..onlardada d16a9 piston yok zaten d16a6 10 cr lik piston alıcak..oda bizde 8 cr yapıyo..veya oldone dan alıcak oda epey pahalı bir tek oldone yapıyo piston d16a9a...kolay gelsinn..
peki 0.6 basmak için kol piston lazım mıdır?
haftada 1 yada 2 gün binilen ve 100 km yapılan bi araba için
kol pistona girmeden ufak basınçlar ve max. 200 bg hedef benim..
max 200 hp stock internallerle 0.5 bar civarları değerlerdemi yoksa farklı parçalar gereklimi abi?
250hp lerde bir turbo setup için orta halli maliyette gereksinimler nelerdir hangi yolları izlemeliyiz bide bişeyi merak ediyorum bu sorulmuştur ama sonradan yapılan turbo ne derece sağlıklı yani günlük kullanım vs için . aracın turbo yapıldıktan sonra kullanımda dikkat edilmesi gereken hususlar çıkıyormu ?
daha çok sorum var ama onları msnden konuşabilirmiyiz abi ?
sana minik bir liste sunabilirim
1-Revhard(2700$) - Fullrace(3700$) -Peakboost(3200$) turbo kitleri Peak boost Seniin işini çok görebilir
- Turbo
- Manifold
- intercooler
- intercooler Boruları
- yağlama geri dönüşleri ıvır zıvır
- Blowoff
- External Wastegate
- silikon hortumlar kelep çeker...
- Downpipe
2- Enjektor (Gokhandan almaya başla 200$ e tunertoys Veriyordu Gokhanoluk)
3- Benzin Pompası Tekabilren 100-120$ Tr fiyatı
4- egerki araban Si ise Sadece çip kiti ve Neptune yada S300 ( neptune Daha ucuz ve iyidir)
5- map sensor Gm 3 bar (120 dolar çıvarı Ehh 100 ede bulunur)
6- Motor Parçaları girersen tabiki
- Piston 600civarı sanırsam senin arabana
- Kol eagle tavsiye edebilirim sorun yaşamassın 450$~
- Gömlek Darton ama fiyatbilmiom
- Yataklar Orjinal kullanıcaksın
- Yağ pompası Orjinal
7- Kapaka beygir kovalamıcaksan sadece egzantirik alabilirsin high lifti olmayan ama olmuşken tam olsun dersen hepsini honda-techte 2.el bulabilrsin
- Yay Sapka Combo kitleri mevcut (honda-tech) de lütfen 2.el almayın
- Egzantirik
- Kasnak
- Subab (çok gerekli değil)
8- Debriyaj (min 450$) TR fiyatı
9- Göstergeler
- EGT Gerekli
- Boost Çok gerekli değil
- AFR Gerekli
10- Radyator
- Vtec Radyatoru (daha büyük Si dan)
- İntegra Radyatörü ( aldığın turbo kitine bağlı olarka bir baştan bir basa doğru)
11- Kapak Contası (çelik cometic) + Arp kapak saplamaları
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
200 hp alabilmen güzel olurdayanır internal sadece yataklarını kontrol etttirmen sana yeterli olcaktır tabiiki ıvır zıvır yani minik bir bakım kontrol amaçlı.
Stock internallarlada yapıcaksam sizin yerinizde olsam Kapak contasını depiştirirdim güvenlik olması için szinkiler çelik değil maliyeti 100$ contanın Cometic alin geçin
Göstergelere baktığın sürece suğursuzca gazlamasssan odun olmassan yani.
Takan adamda adamgibi biriyle utydurkaydır yapmadıysa Sorun yasaman çok az olur olmaz bile diyebilirsin Rutin kontroller dışında
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)