User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
46 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: d16a9 turbo konusunda yardım...

  1. #20
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.642
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sulhi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cem abi adamı hayattan souttun he..
    aynen arkadaşın uykuları kaçar
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  2. #21
    Rockford - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Mugla
    Mesaj
    1.223
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akbaba78 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kol + piston olarak alternate secenek varmi fiyat olarak
    eagle kol ile vitara piston araştır daha ekonomik bişi düşünüosan.

  3. #22
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bitane turbo kiti var düşünürsen t3 t4 turbo dökümmanifold intercooler kit +bov yağlama boruları wastegate vs düşünürsen 05552725455 bikaç saate ilan açıcam ordanda bakabilirsn amaç 0.8 ise ideal bi kit

  4. #23
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Rockford Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eagle kol ile vitara piston araştır daha ekonomik bişi düşünüosan.
    eagle tamam 10 numara sıkıntı yokta vitara piston d16a9 da 6.5 cr yapıyo lag ne demek bayaa öretir adama üstüne ihtisas yapatırır..wiseco veya srp türündeki pistonları tavsiye ederim..onlardada d16a9 piston yok zaten d16a6 10 cr lik piston alıcak..oda bizde 8 cr yapıyo..veya oldone dan alıcak oda epey pahalı bir tek oldone yapıyo piston d16a9a...kolay gelsinn..

  5. #24
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet vitara pistonu bizde olmuyo maalesef zamanında ölçüp biçmiştik

  6. #25
    akbaba78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Adanalıyık
    Mesaj
    1.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eagle tamam 10 numara sıkıntı yokta vitara piston d16a9 da 6.5 cr yapıyo lag ne demek bayaa öretir adama üstüne ihtisas yapatırır..wiseco veya srp türündeki pistonları tavsiye ederim..onlardada d16a9 piston yok zaten d16a6 10 cr lik piston alıcak..oda bizde 8 cr yapıyo..veya oldone dan alıcak oda epey pahalı bir tek oldone yapıyo piston d16a9a...kolay gelsinn..
    ok tskr tavsiyeler icin

  7. #26
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet vitara pistonu bizde olmuyo maalesef zamanında ölçüp biçmiştik
    satılık nokia telefon var sıfır gibim alırmısın

  8. #27

    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    898
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sulhi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cem abi adamı hayattan souttun he..
    katılıyorum

  9. #28
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki 0.6 basmak için kol piston lazım mıdır?
    haftada 1 yada 2 gün binilen ve 100 km yapılan bi araba için
    kol pistona girmeden ufak basınçlar ve max. 200 bg hedef benim..

  10. #29
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DaRkNeSs- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki 0.6 basmak için kol piston lazım mıdır?
    haftada 1 yada 2 gün binilen ve 100 km yapılan bi araba için
    kol pistona girmeden ufak basınçlar ve max. 200 bg hedef benim..
    max 200 hp d serisinde max alabiliciğin sınır yani..tabi bu turbo gt30 olmadıkça
    işin aslı bütün iş ayarda biter..

  11. #30
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    max 200 hp d serisinde max alabiliciğin sınır yani..tabi bu turbo gt30 olmadıkça
    işin aslı bütün iş ayarda biter..
    max 200 hp stock internallerle 0.5 bar civarları değerlerdemi yoksa farklı parçalar gereklimi abi?

    250hp lerde bir turbo setup için orta halli maliyette gereksinimler nelerdir hangi yolları izlemeliyiz bide bişeyi merak ediyorum bu sorulmuştur ama sonradan yapılan turbo ne derece sağlıklı yani günlük kullanım vs için . aracın turbo yapıldıktan sonra kullanımda dikkat edilmesi gereken hususlar çıkıyormu ?

    daha çok sorum var ama onları msnden konuşabilirmiyiz abi ?

  12. #31
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.642
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cemtasci@hotmail.com

    şunu söyliyim sonuçta arabanın sınırlarını zorluyoruz her şey olabilir..aks kırılır şanzuman kırılır yağ hortumları patlar inanılmıycak şeyler olabilir oluyorda ne kadar kaliteli şeyler yapılsada anahtar ise bilen yerde yapmak sadece montaj değil bu işi yaparım diyen değil defalarca yapmış insanları tercih edin..
    aynen katılıyorum bende eskiden turbo kullanan birisi olarak herana herşey olabiliyor dıştan yapılan turbolarda ama şuda bi gerçek ki ciğeri çok sağlam olmalı
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  13. #32
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sana minik bir liste sunabilirim

    1-Revhard(2700$) - Fullrace(3700$) -Peakboost(3200$) turbo kitleri Peak boost Seniin işini çok görebilir
    • Turbo
    • Manifold
    • intercooler
    • intercooler Boruları
    • yağlama geri dönüşleri ıvır zıvır
    • Blowoff
    • External Wastegate
    • silikon hortumlar kelep çeker...
    • Downpipe


    2- Enjektor (Gokhandan almaya başla 200$ e tunertoys Veriyordu Gokhanoluk)
    3- Benzin Pompası Tekabilren 100-120$ Tr fiyatı
    4- egerki araban Si ise Sadece çip kiti ve Neptune yada S300 ( neptune Daha ucuz ve iyidir)
    5- map sensor Gm 3 bar (120 dolar çıvarı Ehh 100 ede bulunur )
    6- Motor Parçaları girersen tabiki
    • Piston 600civarı sanırsam senin arabana
    • Kol eagle tavsiye edebilirim sorun yaşamassın 450$~
    • Gömlek Darton ama fiyatbilmiom
    • Yataklar Orjinal kullanıcaksın
    • Yağ pompası Orjinal

    7- Kapaka beygir kovalamıcaksan sadece egzantirik alabilirsin high lifti olmayan ama olmuşken tam olsun dersen hepsini honda-techte 2.el bulabilrsin
    • Yay Sapka Combo kitleri mevcut (honda-tech) de lütfen 2.el almayın
    • Egzantirik
    • Kasnak
    • Subab (çok gerekli değil)

    8- Debriyaj (min 450$) TR fiyatı
    9- Göstergeler
    • EGT Gerekli
    • Boost Çok gerekli değil
    • AFR Gerekli

    10- Radyator
    • Vtec Radyatoru (daha büyük Si dan)
    • İntegra Radyatörü ( aldığın turbo kitine bağlı olarka bir baştan bir basa doğru)

    11- Kapak Contası (çelik cometic) + Arp kapak saplamaları
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  14. #33
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı slave Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    max 200 hp stock internallerle 0.5 bar civarları değerlerdemi yoksa farklı parçalar gereklimi abi?

    250hp lerde bir turbo setup için orta halli maliyette gereksinimler nelerdir hangi yolları izlemeliyiz bide bişeyi merak ediyorum bu sorulmuştur ama sonradan yapılan turbo ne derece sağlıklı yani günlük kullanım vs için . aracın turbo yapıldıktan sonra kullanımda dikkat edilmesi gereken hususlar çıkıyormu ?

    daha çok sorum var ama onları msnden konuşabilirmiyiz abi ?
    200 hp alabilmen güzel olur dayanır internal sadece yataklarını kontrol etttirmen sana yeterli olcaktır tabiiki ıvır zıvır yani minik bir bakım kontrol amaçlı.

    Stock internallarlada yapıcaksam sizin yerinizde olsam Kapak contasını depiştirirdim güvenlik olması için szinkiler çelik değil maliyeti 100$ contanın Cometic alin geçin

    Göstergelere baktığın sürece suğursuzca gazlamasssan odun olmassan yani.

    Takan adamda adamgibi biriyle utydurkaydır yapmadıysa Sorun yasaman çok az olur olmaz bile diyebilirsin Rutin kontroller dışında
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  15. #34
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    200 hp alabilmen güzel olur dayanır internal sadece yataklarını kontrol etttirmen sana yeterli olcaktır tabiiki ıvır zıvır yani minik bir bakım kontrol amaçlı.

    Stock internallarlada yapıcaksam sizin yerinizde olsam Kapak contasını depiştirirdim güvenlik olması için szinkiler çelik değil maliyeti 100$ contanın Cometic alin geçin

    Göstergelere baktığın sürece suğursuzca gazlamasssan odun olmassan yani.

    Takan adamda adamgibi biriyle utydurkaydır yapmadıysa Sorun yasaman çok az olur olmaz bile diyebilirsin Rutin kontroller dışında
    bu kapak contası sıkıştırmaya etki etmekte mi ?

  16. #35
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu kapak contası sıkıştırmaya etki etmekte mi ?
    conta ile isteğe göre sıkıştırmayı arttırıp azaltabilirsin kalınlık rol oynuyor

  17. #36
    KingoAtmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara/Nürburgring
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    22000 neree , 3000-4000 dolar nere.
    ben anlamadım bu turbo işini.

  18. #37
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biri 400-500hp biri 200-300hp parana göre alayına goo çekebiliyorsun

  19. #38
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    si turbolayıp şanzımanı crx final ile uzatan varmı nası sonuc veriyor.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •