User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
55 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Üstten egsantirik 131 turbo.. TR de ilk

  1. #20

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    2.338
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yalnış bilgi pardon...
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dün akşamki yarıştan önce start verecek olan hatun dediki elimi bı yerıne götürüp : kazansanda kaybetsende bu senın ama kazanırsan hepsi senın , iliğimi guruttu gevurun gızı yarışı kazandıktan sonra

  2. #21
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sadece trigerle birbirlerine baglılar okadar
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  3. #22
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ramcho® Nickli Üyeden Alıntı
    pistonlara hareketi veren krankla beraber egzantirik mili die biliyorum ben .....
    egzantrik zaten kranka baglıdır denildigi gibi subab aclp kapanma zamanını ayarlar.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  4. #23
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Van Der Graaf motorlarda belirli çapa kadar tek kapak bunun üzerindekiler çift kapak olarak yapılmış olup böylece bakım-onarım imkanı yaratılmıştır.Bir mekanik sistemin kalitesi ve verimliliği çalışma esnasında çıkardığı ses ve gürültü ile ters orantılıdır.

    Günümüzde kullanılmakta olan tambur motor milleri, mil çeliğinden yapılır. Sızdırmazlık elemanı doğrudan mil üzerinde döner. Bunun sonucunda bir süre sonra aşınma başlar, yağ sızmaları oluşur.
    Van Der Graaf Tambur Motorlarında mekanik aksam AISI 316 paslanmaz çelikten imal edilmiş, gerekli sertlik verilmiş ve çok hassas taşlanmıştır. Doğal olarak hiç bir şekilde yağ sızıntısı söz konusu olmaz.

  5. #24

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    2.338
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilgi için thanx.
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dün akşamki yarıştan önce start verecek olan hatun dediki elimi bı yerıne götürüp : kazansanda kaybetsende bu senın ama kazanırsan hepsi senın , iliğimi guruttu gevurun gızı yarışı kazandıktan sonra

  6. #25
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı
    Van Der Graaf motorlarda belirli çapa kadar tek kapak bunun üzerindekiler çift kapak olarak yapılmış olup böylece bakım-onarım imkanı yaratılmıştır.Bir mekanik sistemin kalitesi ve verimliliği çalışma esnasında çıkardığı ses ve gürültü ile ters orantılıdır.

    Günümüzde kullanılmakta olan tambur motor milleri, mil çeliğinden yapılır. Sızdırmazlık elemanı doğrudan mil üzerinde döner. Bunun sonucunda bir süre sonra aşınma başlar, yağ sızmaları oluşur.
    Van Der Graaf Tambur Motorlarında mekanik aksam AISI 316 paslanmaz çelikten imal edilmiş, gerekli sertlik verilmiş ve çok hassas taşlanmıştır. Doğal olarak hiç bir şekilde yağ sızıntısı söz konusu olmaz.
    Tayfun cugum bu benim sorumun cevabı deeelki

    bu senin anlattıgının zaten bir calışma prensibi var ama flash kapağı koymak farklı bişi
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  7. #26
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı
    bu motor nasıl işlio bi anlatırmısınız sadece resim koymuşsunuz ama

    çift kapak üst üste nasıl çalışıcak bu motor bana cok sacma geldi

    sanki bizlerle dalga geciomuşsunuz gibi
    hadi ustune flash kapak takildi,
    yag ve su kanallari noldu?
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  8. #27
    CanAwaR
    Misafir
    walla bnm anadıgım r 11 kapagını üstten egsantirikli oldugu için takılmış ztn belli oldugu üzere kayış üstteki kapaktan geçiyor ama egsantirigin subaplarla baglantısı nasıl yapılmış mesafe uzuyo... yapılmıycak bişi gibi gözükmüyo ama ugraşmaya gerek yok ztn arkadaşta idda üzerine yapıldı dio...

    ellerine saglık diim degişik bişi çıkartmışlar ortaya... ama egsantirikle subapları nasıl ittirdigini bende merak ettim... arkadaş bi açıklama yapsada bizde bilgilensek mümkünse resimli

    saygılar

  9. #28
    Manimillion
    Misafir
    Bu arabada 2 tane kapak yok 1 tane var.

    Bu tip ust ten egzantrik motorlarda, adinda oldugu gibi egzantrik ustte kaliyor. Egzantrik in kendi kapagi bulunuyor, vede alt kapakta ise arabanin subaplari vs.vs. bulunuyor. Bu yuzdende iki tane silindir kapagi varmis gibi gozukuyor.

  10. #29
    Manimillion
    Misafir
    Tipa tip ayni olmasada, size gorsel olarak bakabileceginiz bir resim ekliyorum.


  11. #30
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Manimillion Nickli Üyeden Alıntı
    Bu arabada 2 tane kapak yok 1 tane var.

    Bu tip ust ten egzantrik motorlarda, adinda oldugu gibi egzantrik ustte kaliyor. Egzantrik in kendi kapagi bulunuyor, vede alt kapakta ise arabanin subaplari vs.vs. bulunuyor. Bu yuzdende iki tane silindir kapagi varmis gibi gozukuyor.

    olayı anlamamısın dikkatli inceler isen murat 131 kapagının üstünde ayrıca bir flash üst kapagı oldugunu vede onun üzerinde de egzantirik kapagı oldugunu görüceksin

    ayrıca egsozt vede emme manifoldları 131 kapagının üzerinde yani bu demek oluoki bize lazım olan subaplar 131 kapagında

    yani üstteki kapagın hiç bir işlevi yok cünkü ordan giren vede cıkan gaz yok

    bende cok bilmesem bile az bişi anlıorum ki reno kapagını tanımam için yakınına gitmeme gerek yok egzantirik kapagının ne oldugunu bende biliorum

    sen fotolara dikkatli bakarsan anlıcaksın emme ve egzostun hangi kapakta oldugunu
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  12. #31
    Manimillion
    Misafir
    Ben tekrar bakiyroum vede ters olan birsey goremiyorum, eski v12 Jaguar motorlarida buna benziyordu

  13. #32
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  14. #33
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  15. #34
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ama çalışıyor denilmiş.

  16. #35
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Manimillion Nickli Üyeden Alıntı
    Ben tekrar bakiyroum vede ters olan birsey goremiyorum, eski v12 Jaguar motorlarida buna benziyordu

    bennde tekrar vede tekrar vede tekrar bakıorum ve sana yanlışları sıralıorum

    şşimdi bir motor kapagı var üzerinde tek egzantirik var altında da subaplar ve bu kapaga baglı olan bir emme manifoldu vede bir adet egzost manifoldu

    şimdi bu kapagın üzerinde egzantirik kapagı olması gerekirken bak ne var reno 11 kapagı var peki o kapakta ne takılı hiç bişi ama nedense boşa çalışan 8 subap bir adet egzantirik var.

    ayrıca bişeye daha dikkat ettim r11 kapagındaki manifold delikleri kapatılmış içi sanırsam tamamen boşaltılmış yani o kapagın içinde galia hiç subap yada egzantirik falan yok sadece süs olarak oraya konmuş yada alt kısmı yani subapların oldugu bölüm boşaltılmış sadece egzantirk duruo

    yani tekrar en başta dedigim şeye geliorum sanırsam sadece motor üzerinde bir egzantirik görmek için yapılmış bir çalışma bu

    ordaki r11 kapagı sadece 131 kapagından dışarıya yag kaçmamasına yarıo

    eger yapan usta vede fotorafları koyan arakadaş cıkıpta bize hayır bu böle deil böle böle derse vede güsel güsel acık secik resimler koyarsa cok sevinirim ayrıca motorun da nasıol işledigini vede nasıl çalıştıgını ayrıca üstteki kapagın işlevinin ne oldugunu bize anlatırsa da cok mutlu olucam


    Mani sakın yanlış anlama ama eski jaguarlarda üst üste iki kapak yok bir kapak var ama ikiye bölünmüş şekilde dir alttaki egzos üstteki de emme dir üst üste çift egzantirik vardır ama birbirleri arasında burdaki gibi 20 cm fark yoktur

    ayrıca birinin subapları yukarıya birinin kisi de aşşaya dogrudur
    bundaki gibi hepsi de aşşa dogru deildir

    selamlar sevgiler
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  17. #36
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Manimillion Nickli Üyeden Alıntı
    Tipa tip ayni olmasada, size gorsel olarak bakabileceginiz bir resim ekliyorum.


    bak şimdi mani bu zaten senin koymuş oldugun normal bir motor her motor böle işler
    bak bende kendi capımda paintte senin daha ii anlaman için senin koydugun resmi çift kapaklı yaptım bak bakalım sence mantıklımı bu böle bişi olurmu sen kara ver

    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  18. #37
    ^^ANIL^^ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.706
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cnm minikcim neyi tartışıyosunuz adam yapmış gelmiş tanıtmış sordunuz sorulara tek cvp verememiş yani işte bu kadar gelsin anlatsın nsl oldunu herkez rahatlar yani bu konuyu açan cvp ta yazmasını bilir heralde yani yazmazsada herkez kendi düşüncesi ile kalır

  19. #38
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben kaldım zaten düşüncelerimle anılcım
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •