User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
41 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Hondaya T28 turbonun montajı.

  1. #20
    T-MIVEC
    Misafir
    çok benzer bi kit buldum Edelbrockta bu da T28 6-7 psi da 176 whp vermiş ve $ 3500


  2. #21
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu dağılmasın Lütfen

  3. #22

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı T-MIVEC Nickli Üyeden Alıntı
    çok benzer bi kit buldum Edelbrockta bu da T28 6-7 psi da 176 whp vermiş ve $ 3500


    resimler edelbrock un kiti zaten.. kit çok kaliteli türkiyede böle şeler üretilcekmi bakalım..

  4. #23
    emreekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.315
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı
    kitin fiyatı sanırım aşa yukarı $4000 amerikada bunun buraya gelmesi $5000 i bulur tabiki ben getirim sena




    biliyorsunki Turboların yağlaması Motor yağından geldiği için üstten yağ gelip alttan kartere dönüyor ona karder yağ geri dönüşü diyoruz

    bak bisey daha ögrendik.......çok güzel bi kittt valla.....fiyatida aslinda çok uygun...

  5. #24
    RAMAZAN
    Misafir
    Harika!!!!!!!

  6. #25
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı
    resimler edelbrock un kiti zaten.. kit çok kaliteli türkiyede böle şeler üretilcekmi bakalım..
    Esasında süper birkit değil illaki Bolt onda bişiler yapmak gerekiyor olmadığı parçalar oluyor başıma çok geldi üzülüyorsun hani bolt on du diğe

  7. #26
    93SI
    Misafir
    yaw insanı turbo takası geliyo.
    Arkadaşlar emme manifoldunun nası bi +sı var olaya??
    Bilen varsa açıklayabilirmi yani demek istediim standart emme manifoldu ile performans için üretileni arasında ne fark var?

  8. #27
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi bizim d16 civic 1.6ies lere bu kiti takmaya kalksak....montajda çıkabilecek sorunları falanda aştığımızı farzedelim....olayın elektronik kısmı nasıl hallediliyor? ....yanılmıyor isem beyin de değişiyor galiba.....özgün bey bizi aydınlatsanız....

  9. #28
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    özgün beyyyyyy....hani aydınlık ))))))))))))))))))

  10. #29

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı speed Nickli Üyeden Alıntı
    şimdi bizim d16 civic 1.6ies lere bu kiti takmaya kalksak....montajda çıkabilecek sorunları falanda aştığımızı farzedelim....olayın elektronik kısmı nasıl hallediliyor? ....yanılmıyor isem beyin de değişiyor galiba.....özgün bey bizi aydınlatsanız....
    1.6 ies lere "d-series" turbo kitlerin hepsi uyar, daha doğrusu kitlerin mekanik kısımları uyar (manifold, turbo, downpipe, intercooler, borular, blow off valve vs.).. elektronik olarak piggyback bi cihazla (apexi safc, greddy e manage, vs.) ve daha büyük enjektörler ile gerekli benzin ve ateşleme ayarlarını yapman gerekli..

  11. #30
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşekkürler....o halde geriye sadece motorun içinde bazı güçlendirme işlemleri kalıyor.....

  12. #31

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı speed Nickli Üyeden Alıntı
    teşekkürler....o halde geriye sadece motorun içinde bazı güçlendirme işlemleri kalıyor.....
    ne demek forumların amacı bu zaten, bilgi paylaşımı %50 civarı bi güç artışı standart motorla sağlanabiliyor, ondan sonrası için dediğin gibi motorda, ve yürüyen aksamda (debriyaj, şanzıman, akslar vs.) güçlendirmeler lazım

  13. #32
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işte olayın bu ikinci kısmında türkiyedeki d16y4 kodlu motor işleri biraz zorlaştırıyor.....yani daha önce bu motor için yapılmış güçlendirilmiş piston ve piston kolları araştırdığımda; bırak piston ve koluna motor koduna bile ulaşamadım doğru dürüst....dünyada çok az ülkeye satmış honda bu d16y4 kodlu motoru....şimdi bizdeki d16y4 kodlu motorun iç yapısının; hondanın diğer d16 kodlu motorlarının hangisi ile aynı olduğunu bulmak gerekiyor....bu konuda bilgisi olan arkadaşlar paylaşırlarsa sevinirim....

  14. #33

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı speed Nickli Üyeden Alıntı
    işte olayın bu ikinci kısmında türkiyedeki d16y4 kodlu motor işleri biraz zorlaştırıyor.....yani daha önce bu motor için yapılmış güçlendirilmiş piston ve piston kolları araştırdığımda; bırak piston ve koluna motor koduna bile ulaşamadım doğru dürüst....dünyada çok az ülkeye satmış honda bu d16y4 kodlu motoru....şimdi bizdeki d16y4 kodlu motorun iç yapısının; hondanın diğer d16 kodlu motorlarının hangisi ile aynı olduğunu bulmak gerekiyor....bu konuda bilgisi olan arkadaşlar paylaşırlarsa sevinirim....
    işler o noktaya geldikten sonra, biraz araştırma yaparak sonuca ulaşabilirsin..

    d16 serisi motorlar için biyel (piston) kolları ortak oluyor, farkeden piston olur, onuda kendi motorunun yanma odası hacmini ve alacağın pistonun ölçülerini göz önünde bulundurarak seçim yapabilirsin sanırım..

    bu arada d16y4 ler "dohc" mu "sohc" mu?

  15. #34
    Jehuty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    35/Alsancak
    Mesaj
    946
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    D sınıfı için piston ve kol efenim buyrun fiyatlarda umarım uygundur..
    http://www.honda-performance.com/pistons.asp
    standart motora düşük basınç turbo uygulayacaksanız burada bulunan blockguard'ın yararı dokunacaktır..

  16. #35
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    d16 y4 ler sohc motora sahipler...sözde 120 hp ''ama ben inanmıyorum''...hondanın tüm sattığı d16 sohc motorlar 106 / 107 hp görünürken ...honda 120 hp güç ürettiği motoru avrupaya satmasında türkiye,rusya gibi ülkelere satsın....bence bu bizim honda türkiyenin türk tüketicilerine küçük bir kazığı
    tekrar konumuza dönelim.... d16 sınıfı için piston ve kollar olduğunu zaten biliyorum...baya bir araştırmıştım....ancak bu piston ve kolların kullanıldığı d16 grupları içinde y4 kodlu motorun adının hiç geçmiyor olması beni diğer d16 lar için yapılmış piston ve kolların d16 y4 kodlu motora uyumu konusunda şüpheye düşürdü.........
    '''''d16 serisi motorlar için biyel (piston) kolları ortak oluyor, farkeden piston olur, onuda kendi motorunun yanma odası hacmini ve alacağın pistonun ölçülerini göz önünde bulundurarak seçim yapabilirsin sanırım..'''''
    ama bu önemli bir bilgi.....

  17. #36
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Blockguard en can alıcı noktadır beyler pahalı değil amaalınması gereken en önemli şeylerden biri

  18. #37
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı speed Nickli Üyeden Alıntı
    d16 y4 ler sohc motora sahipler...sözde 120 hp ''ama ben inanmıyorum''...hondanın tüm sattığı d16 sohc motorlar 106 / 107 hp görünürken ...honda 120 hp güç ürettiği motoru avrupaya satmasında türkiye,rusya gibi ülkelere satsın....bence bu bizim honda türkiyenin türk tüketicilerine küçük bir kazığı
    tekrar konumuza dönelim.... d16 sınıfı için piston ve kollar olduğunu zaten biliyorum...baya bir araştırmıştım....ancak bu piston ve kolların kullanıldığı d16 grupları içinde y4 kodlu motorun adının hiç geçmiyor olması beni diğer d16 lar için yapılmış piston ve kolların d16 y4 kodlu motora uyumu konusunda şüpheye düşürdü.........
    '''''d16 serisi motorlar için biyel (piston) kolları ortak oluyor, farkeden piston olur, onuda kendi motorunun yanma odası hacmini ve alacağın pistonun ölçülerini göz önünde bulundurarak seçim yapabilirsin sanırım..'''''
    ama bu önemli bir bilgi.....

    Sanırsam senin araban zc motor kodlu olarak ta geçebilir

  19. #38
    Jehuty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    35/Alsancak
    Mesaj
    946
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    "Genelde" ZC olarak geçen D16A9 oluyor (crx motoru)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •