User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
26 sonuçtan 20 ile 26 arası

Konu: CIVIC SI Turbo Maliyet

  1. #20
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya bailıcam satışınıza susaraya gel baqim buraya gel baqim bune la bırakın hemseşrim adam yapılırmı dio gel yapim demenizi istemiyor Sorarsa sölersiniz bune ya
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  2. #21

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Yozgat / Ankara
    Mesaj
    395
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkürler arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için şu anda rover 220 coupe turbo kullanıyorum, subaru veya honda'ya geçmem çok yakın zamanda amacım ise erkenden bilgi consolide etmek

  3. #22
    gorke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ist
    Mesaj
    2.029
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence alt yapını sağlıklı ve eksiltme yapmadan yaparsan hem ömür hem bütçe olarak daha karlı çıkarsın.
    piston, kol, yataklar, bujiler, benzin regülatörü, benzin pompası, enjektörler, üst kapak contası-conta takımı, triger set, termostat, yağ pompası, benzin filtresi, yağ filtresi.. belli bir kaliteli alt yapı oluşturduktan sonra. hedeflediğin güç ile doğru orantılı turbo seçimi, intercooler, ecu, mapping, debriyaj. göstergeler. tabi parana göre feragat etçeğin şeyler olucak, hedeflediğin güçlere göre bu da. ama başta wideband, daha sonra egt alabilirsin. (oilcooler, radyatör, boost saati, oil press. temp..) bunları bütçene ve kullanışa göre değiştirebilir ve seçebilirsin. ama ana teman sağlam olduktan sonra yarın öbür gün aaa yeter sıkıldım dediğinde bi üst sınıf turboya geçtiğinde sıkıntın olmayacaktır. tabi birde rektefiye, işçilik, arada daha söylemediğim bir sürü incik boncuk çıkıyor, kelepçesi yok hortumu ıvırı zıvırı. buna göre bir fiat belirlersen daha sağlıklı olur herşey bence tabi bu benim fikrim.

  4. #23
    orhan_guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Mesaj
    6.145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben olsam iyi düşünürüm küçük bişey yaparsan tadını alıcaksın sonra tekrar buyuk bişey yapmak isticeksin turboya başlıyanalr genelde böyle oluyor maden yapıcaksın bence alt yapını saglam yap.kullanacıgın parcalar ilerde büyütdüğün zaman sana tekrar lazım olsun.
    DRİLL
    Dr.Ecu

  5. #24
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kısa ve öz başlada gör bu işler böle günden güne yetmez aldıkca alırsın harcadıkca harcarsın...

  6. #25
    Brs_eg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    3.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stock motora 0,5 turbo deilde direk b16 swap daha guzel rahat we keyifli olur gibi gelio

  7. #26

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Yozgat / Ankara
    Mesaj
    395
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet kesinlikle haklısınız, konunun ana fikrini artık çıkarmış gibiyim ister atmosferik ister turbo önemli olan alt yapı sağlam ve stable olduktan sonra istenildiği gibi (maddi imkanlar dahilinde) şekillendirilebiliyor

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •