arkadaslar slm,
fiat coupe 20v turbo yu modifiye etmek istiyoruz.
aklimdan su islemler geciyor.
orjinal turbo olan garrett tb28 yerine garrett gt28rs
gtec2 chip
buyuk benzin pompasi.
bu durumda sizce motor icine girmem gerekir mi?
yoksa standart pistonlar ve yataklar kurtarir mi?
birde daha yiksek basincli enjektor gerekir mi?
yoksa standartlar kurtarir mi?
son olarak intercooler ida buyuk turboyla birlikte buyutmem
gerekir mi?
standart kurtarir mi?
ARABA STANDART 220HP.BENIM ISTEDIGIM 300HP CIVARI.ACIKCASI CHIPTEN KORKUYORUM.BEN ARABANIN 2. SAHIBIYIM.CHIP TUNING E SOKTUM ARABAYI ALIR ALMAZ.KOMPLE PISTONLARI DOKTU ASAGIDAN KARTERE.GERCI TABI MOTOR KOMPLE TEKRAR TOPLANIRKEN MEYDANA CIKTIKI DAHA ONCEDE MOTOR YAPILMIS ARABAYA BENDEN ONCE VE SAHIBI STANDART MAREA 20V / BRAVO HGT PISTONLARINI KOLLARINI KULLANMIS.YANI CHIP TEN SONRA GUC BANDINDA OLMASA BASKA BIR YERDE YOLDA ZORLARKEN FILAN ELIMIZDE KALACAKMIS.NEYSE MOTOR SU ANDA TAM ANLAMIYLA SIFIR VE ORJINAL PARCALARIYLA YAPILDI.
PISTONLAR / SUBAPLAR / PISTON KOLLARI / UST BLOK / CAMSHAFT LAR /GOMLEKLER HEPSI ORJINAL GELDI SIFIR OLARAK.
EKSOZ OLAYI SORUN DEGIL.KATALIZATOR IPTALIDE DUSUNUYORUM.BLOW OFF ZATEN VAR ARABADA.COLOMBO BARIANI DERECELIDE GETIRTEBILIRIM ITALYA DA COK TANIDIKLARIM VAR.AMA TUM BUNLARDAN VE CHIPTEN SONRA MOTOR KALDIRIRMI ISTE BU BENI COK KORKUTUYOR CIDDI ANLAMDA.
ayrica karburator uygulamasi yapilamaz mi sizce?
bir cok sorunu cozer gibi geliyor bana?
fikri olan var mi?
acil yardimlariniz.
saygilar.
tesekkurler.