User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
32 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: fiat coupe turbo 20v modifiye

  1. #1
    irmak
    Misafir

    fiat coupe turbo 20v modifiye

    arkadaslar slm,

    fiat coupe 20v turbo yu modifiye etmek istiyoruz.
    aklimdan su islemler geciyor.

    orjinal turbo olan garrett tb28 yerine garrett gt28rs
    gtec2 chip
    buyuk benzin pompasi.

    bu durumda sizce motor icine girmem gerekir mi?
    yoksa standart pistonlar ve yataklar kurtarir mi?
    birde daha yiksek basincli enjektor gerekir mi?
    yoksa standartlar kurtarir mi?
    son olarak intercooler ida buyuk turboyla birlikte buyutmem
    gerekir mi?
    standart kurtarir mi?

    ARABA STANDART 220HP.BENIM ISTEDIGIM 300HP CIVARI.ACIKCASI CHIPTEN KORKUYORUM.BEN ARABANIN 2. SAHIBIYIM.CHIP TUNING E SOKTUM ARABAYI ALIR ALMAZ.KOMPLE PISTONLARI DOKTU ASAGIDAN KARTERE.GERCI TABI MOTOR KOMPLE TEKRAR TOPLANIRKEN MEYDANA CIKTIKI DAHA ONCEDE MOTOR YAPILMIS ARABAYA BENDEN ONCE VE SAHIBI STANDART MAREA 20V / BRAVO HGT PISTONLARINI KOLLARINI KULLANMIS.YANI CHIP TEN SONRA GUC BANDINDA OLMASA BASKA BIR YERDE YOLDA ZORLARKEN FILAN ELIMIZDE KALACAKMIS.NEYSE MOTOR SU ANDA TAM ANLAMIYLA SIFIR VE ORJINAL PARCALARIYLA YAPILDI.
    PISTONLAR / SUBAPLAR / PISTON KOLLARI / UST BLOK / CAMSHAFT LAR /GOMLEKLER HEPSI ORJINAL GELDI SIFIR OLARAK.

    EKSOZ OLAYI SORUN DEGIL.KATALIZATOR IPTALIDE DUSUNUYORUM.BLOW OFF ZATEN VAR ARABADA.COLOMBO BARIANI DERECELIDE GETIRTEBILIRIM ITALYA DA COK TANIDIKLARIM VAR.AMA TUM BUNLARDAN VE CHIPTEN SONRA MOTOR KALDIRIRMI ISTE BU BENI COK KORKUTUYOR CIDDI ANLAMDA.

    ayrica karburator uygulamasi yapilamaz mi sizce?
    bir cok sorunu cozer gibi geliyor bana?
    fikri olan var mi?

    acil yardimlariniz.

    saygilar.
    tesekkurler.

  2. #2
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    2 farklı yere konu açmadan önce kendinizi tanıtsaydınız..

  3. #3
    irmak
    Misafir
    acikcasi nereye acacagimi tam kestiremedim.
    isim Irmak.
    Aracim 2001 Fiat coupe turbo 20v.
    Ukrayna donetsk teyim su an.arac Turk plakali.
    300 hp lere cekmek istiyorum.
    fikirlerinize cok ihtiyacim var acil olarak.

    saygilar.

  4. #4
    tipo16v - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    497
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İngilizceye hakimsen bu forumu tavsiye ederim...
    www.fccuk.org/forum/
    http://img17.imageshack.us/img17/2066/tipoctbr.jpg
    __________İŞTE SAPIK MANİSALI!__________

  5. #5
    irmak
    Misafir
    bu sitede bir sorun var.bende 1 haftadir deniorum
    ya da benim internet cok yavas.giremiorum.
    Bu arada zamaninda tipo 2.0 16v action kullanmistim.
    guzel makinaydi.gule gule kullan.ama sebebini bilmiyorum
    ayni motorlu(20 16v)coupe kullandim 96 model.tipo dan
    cok daha seriydi.belki sanzimandandir.

  6. #6
    irmak
    Misafir
    arkadaslar tekrar selam,

    bilgisi olan arkadaslar yazabilirse cok sevinirim

    saygilar

  7. #7
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gt28rs takınca güzel bir ems takman daha iyi olur...
    motor içine girmenede gerek yok bence ama enjektörlerini daha büyük olanlarıyla degiştirirsen verim artar.turboyu büyütürsende daha büyük coolera ihtiyacın olucaktır.komple 76lık düz boru çekmeni öneririm güzel bir son susturucu ile gayet iyi olur.bu işlemlerden ziyade güzel bir ems alman lazım

  8. #8
    irmak
    Misafir
    tesekkurler.
    Fakat EMS nedir?

  9. #9
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.techturkey.com/forum/isletim_sistemleri/

    gerekli bilgilere burdan ulaşabilrsiniz ems ile ilgili

  10. #10
    tipo16v - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    497
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı irmak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu sitede bir sorun var.bende 1 haftadir deniorum
    ya da benim internet cok yavas.giremiorum.
    Bu arada zamaninda tipo 2.0 16v action kullanmistim.
    guzel makinaydi.gule gule kullan.ama sebebini bilmiyorum
    ayni motorlu(20 16v)coupe kullandim 96 model.tipo dan
    cok daha seriydi.belki sanzimandandir.
    Evet coupe ağır olmasına rağmen daha seri kısa sayesinde Bizim son dişli 3.56 coupelerin 3.73.
    Site bende de açılmıyor sorun sitede sanırsam.

    İşine yarayabilecek farklı bir iki link...

    http://www.polak.ch/coupemanual/index.html
    http://www.redline.lt/magazine/featu.../article/12/1/
    http://img17.imageshack.us/img17/2066/tipoctbr.jpg
    __________İŞTE SAPIK MANİSALI!__________

  11. #11
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tipo16v Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet coupe ağır olmasına rağmen daha seri kısa sayesinde Bizim son dişli 3.56 coupelerin 3.73.
    Site bende de açılmıyor sorun sitede sanırsam.

    İşine yarayabilecek farklı bir iki link...

    http://www.polak.ch/coupemanual/index.html
    http://www.redline.lt/magazine/featu.../article/12/1/
    sadece 0.17lik fark ile daha seri olamaz coupe, tork daha cok etkiler...
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  12. #12
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuya söyle baslamak istiyorum simdi bendede Q4 motorlu bi 145 var ve cogu kişinin ortak gorusu lancia integrale,Q4,tempra tipo 2.0 ve fiat coupe turbonun motorlarının neredeyse aynı olmalarıdır ve cogu kişinin yani ustanın diyim;ortak gorusude bu motorlara stock haldeyken sadece turbo takıp basınc yükselterek yükleme yapmanın cok kotu ihtimalleri beraberinde getirebilecegidir.

    Bende kısmetse yarın sabahtan ise baslayıp GT2560 ar takmayı planlıorum ve almayı planladıgım güc max 250 hp falan,cunku bırakın bunun ustunu bu gucu bile motora girmeden problemsiz alacagımı kimse dusunmuyo.Ama ben sansımı denemeye kararlıyım..

    Yani diyecegim oki bence bu işlemi yaptıktan sonra biraz problem yasıyabilirsin..bilindigi uzere bu araclar yaglama konusunda biraz zayıf oda basına buyuk sorunlar acabilir..Ama illa sende benim gibi sansımı denemek istiyorum diosan sana basarılar diliorum umarım kırmadan uzun sureler bınmek nasip olur..

  13. #13
    tipo16v - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    497
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sadece 0.17lik fark ile daha seri olamaz coupe, tork daha cok etkiler...
    Motorumuz aynı 2.0 16v 139hp stock hali hatta ölçümde 138 hp çıkmıştı coupe. Benimse 150+ hp ve torkum daha fazla olmasına rağmen benimle bir yürüyordu. Tek fark onun vitesleri çabuk bitiyor oranları kısa bariz şekilde. 17 lerin ve sisteminde etkisi var tabiki...
    http://img17.imageshack.us/img17/2066/tipoctbr.jpg
    __________İŞTE SAPIK MANİSALI!__________

  14. #14
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tipo16v Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motorumuz aynı 2.0 16v 139hp stock hali hatta ölçümde 138 hp çıkmıştı coupe. Benimse 150+ hp ve torkum daha fazla olmasına rağmen benimle bir yürüyordu. Tek fark onun vitesleri çabuk bitiyor oranları kısa bariz şekilde. 17 lerin ve sisteminde etkisi var tabiki...
    ben basliktaki arabadan bahsediyorum ama
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  15. #15
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.142
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orjinal parçalar ile motoru ne kadar yaptırdın. Madem yüklemek gibi düşünceniz vardı hazır motor yapılıyorken iç internalleri forged yapsaydınız keşke.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  16. #16
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    colombo eks
    enjektör
    işletim sistemi(motec)
    kopmle 76lık eksoz
    intercooler
    gt28rs turbo
    ile iyi güçler alınır

  17. #17
    tipo16v - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    497
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben basliktaki arabadan bahsediyorum ama
    Başlıktaki 20v turbo yaw


    Arkadaş 16v atmosferik coupe ile tipo 2.0 16v actionlar arasındaki farkı kastetmiş. Bende farkı belirtmek için 16v atmosferiklerin son dişli oranlarını yazmıştım.

    Alıntı irmak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ...Bu arada zamaninda tipo 2.0 16v action kullanmistim.
    guzel makinaydi.gule gule kullan.ama sebebini bilmiyorum
    ayni motorlu(20 16v)coupe kullandim 96 model.tipo dan
    cok daha seriydi.belki sanzimandandir.
    Tekrar okuyunca aklıma geldi yerli tipoların egzoz sistemide matay tarafından üretiliyor ve extradan bi orta susturuya daha sahip yaklaşık 2-3 hp daha zayıf olabilir. Bununda etkisi vardır eğer stock kullandıysanız.
    http://img131.imageshack.us/img131/8241/dsc00689.jpg fotoda sonda üstü yazılı olan susturucu kastettiğim.
    http://img17.imageshack.us/img17/2066/tipoctbr.jpg
    __________İŞTE SAPIK MANİSALI!__________

  18. #18
    tipo16v - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Manisa
    Mesaj
    497
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orjinal parçalar ile motoru ne kadar yaptırdın. Madem yüklemek gibi düşünceniz vardı hazır motor yapılıyorken iç internalleri forged yapsaydınız keşke.
    Katılmamak elde değil keşke ona göre toplama imkanınız olsaydı... Yinede stock 20v turbo ile sadece chip ile 260 hp alınabiliyor. Squadra-tuning sadece italyan araçlarına yönelik modifikasyonla uğraşan bir firma. Şu anda sitelerinde güncel olarak fiat görünmüyor. Bi ara mevcuttu...
    http://www.fiatcoupe.net/articles.php?ID=10
    http://www.squadra-tuning.com/

    Buda http://www.tipo16v.co.uk/ sitesini yapan kişinin 20v coupe turbosu
    http://members.shaw.ca/coupeboy/coupe/coupe.html
    Motor içine epey girilmiş durumda tabiki... Ama sonuç bu...
    http://img17.imageshack.us/img17/2066/tipoctbr.jpg
    __________İŞTE SAPIK MANİSALI!__________

  19. #19
    34GUN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    858
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vay be herşeyde hayır vardır bu araba için 4.levent e kadar gittim ve pazarlık yaptım 25 e bırakmıştı siz almadan öncede beni tekrar aradı ve bi arkadaş var (heralde yurt dışında bi işteymişsiniz hatta arabayı aldı garaja çekti ve yurt dışına gitti dedi daha öncede 16 v varmış onu satmış ilanı kaldırmasına rağmen siz telini daha önce kaydetmişsiniz ilan olmadığı halde arayıp almıştınız bu arada yarın gelecek size sormadan satmıyım dedi telefon açtı arkadaş iyi ki nasip olmadı bende o zaman bravo hgt vardı aracımı satamamıştım onun için nasip olmamıştı . içim gitmişti acayip temizdi aynı servise götürüyoduk zaten arabaları maslak AKPINAR birol usta iyi bilir o arabayı. bu arada 2. sahibi değil 3. sahibisiniz ilk bu araba fiatın müdürlerinden birisinin hanımının aracıydı sonra sizin aldığınız arkadaşa geçti ama üzüldüm geçmiş olsun.
    Mustafa GüNeŞ
    BZ S3UPERMAN

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •