http://www.youtube.com/watch?v=H1Mry...eature=related
linki izlediğiniz gibi araç stop ettiğinden sonra turbonuz çalışmaya devam etmektedir.Yani turbo mili gerek burcun gerek rulmanların üstünde dönsede içeride yağ yağ çıkış borusundan dışarıya çıkıyor ve turbonun içerisidne yağ kalmıyor.Bundan sonra metaller birbirlerine sürterek aşınma meydana geliyor. Fakat turbo timer taktığımızda yağlama belirli bir süre daha devam ediyor.Bu sayende aşıntılar minimuma indirilerek.Turbomuzun daha uzun ömürlü olmasına katkıda bulunuyor.![]()





Alıntı

abartmayın fazla beklersiniz biraz tt yoksa 1dk kadar devir düşer stop edersiniz, basınç olmadan(yağ basıncı) o yağ boşalmaz turbonun için öle rulmanların yağsız kalması gibi birşey olmaz







