User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
53 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Colt CZT için turbo

  1. #1
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)

    Colt CZT için turbo

    Selam Arkadaşlar,

    Czt'ye özgünle chip yazacağız. Ayrıca mafı'da büyütmek istiyorum.
    Orjinal turbo ile istenilen güçlere ulaşabiliyoruz fakat EGT'den sıkıntı olabilir.

    Orjinal turbo tf035 2000 de başlıyor 2500 de spool oluyor. 6000 devirde 1 barda tutmak için biraz çaba sarfetmek gerekiyor.
    Genelde td04L koyuyorlar. Araba acaip laglı lanet bir arabaya dönüşüyor.

    Benim istediğin olabildiğince erken dolan bir turbo. Her şartta yeni bir manifold yaptıracağım. Twinscroll bir manifold yapıp bir de o tip bir turbo düşünüyorum.

    İkinci bir alternatif'de erken dolan turboyu hibridlemek....
    Yurt dışındaki forumlardan bir alıntı (out of steam denen şeyi sallamışlar o gerçek değil)

    --STOCK TF035
    Requirements: Stock Setup
    Suitabillity: MT/CVT
    Spool Start (Varies According to Transmission, Setup & Tuning): 1600-2200 RPM
    Full Spool (Varies According to Transmission, Setup & Tuning): 2800-3200RPM
    Out of Steam (According to Feedback): 3800-4000RPM
    Max Boost: 1.2 BAR
    Max BHP: 240-245

    IHI RHF5
    Requirements: DKC Turbo Header/Modified Stock Turbo Header + DKC Downpipe/Modified Stock Downpipe
    Suitabillity: MT/CVT
    Spool Start (Varies According to Transmission, Setup & Tuning): 1800-2600 RPM
    Full Spool (Varies According to Transmission, Setup & Tuning): 3200-4200RPM
    Out of Steam (According to Feedback): 4800-5000RPM
    Max Boost: 1.2 BAR
    Max BHP: 230-250

    WRX TD04L
    Requirements: DKC Turbo Header/Modified Stock Turbo Header + DKC Downpipe/Modified Stock Downpipe
    Suitabillity: MT/CVT
    Spool Start (Varies According to Transmission, Setup & Tuning): 2000-2800 RPM
    Full Spool (Varies According to Transmission, Setup & Tuning): 3400-4400 RPM
    Out of Steam (According to Feedback): 5000-5200 RPM
    Max Boost: 1.2 BAR
    Max BHP: 270-280

    IHI VF35
    Requirements: DKC Turbo Header/Modified Stock Turbo Header + DKC Downpipe/Modified Stock Downpipe
    Suitabillity: MT
    Spool Start (Varies According to Transmission, Setup & Tuning): 3200-3500 RPM
    Full Spool (Varies According to Transmission, Setup & Tuning): 4400-4700RPM
    Out of Steam (According to Feedback): REDLINE
    Max Boost: 1.5 BAR
    Max BHP: 290-350

    IHI VF28
    Requirements: DKC Turbo Header/Modified Stock Turbo Header + DKC Downpipe/Modified Stock Downpipe
    Suitabillity: MT
    Spool Start (Varies According to Transmission, Setup & Tuning): 3500-3800 RPM
    Full Spool (Varies According to Transmission, Setup & Tuning): 4800-5000RPM
    Out of Steam (According to Feedback): REDLINE
    Max Boost: 1.5 BAR
    Max BHP: 290-350

    GARRETT GT2860RS
    Requirements: DKC Turbo Header/HV Turbo Header + DKC Downpipe/HV Downpipe
    Suitabillity: MT
    Spool Start (Varies According to Transmission, Setup & Tuning): 3000-3400 RPM
    Full Spool (Varies According to Transmission, Setup & Tuning): 4300-4700RPM
    Out of Steam (According to Feedback): REDLINE
    Max Boost: 1.5 BAR
    Max BHP: 310-370
    Built to fall....

  2. #2
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim konunun benzeri olmus, cevaplari bekliyorum ben de...

  3. #3
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    28 cok büyükte abi biz gt22 bakmıştık ama ts manifold diyorsan

    http://www.turbobygarrett.com/turbob...R_471171_3.htm

  4. #4

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.515
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    boost cut yememek ıcınmı maf buyutuluyor?

  5. #5
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    demek son karar tıfıla girişmek


    hadi bakalım ozan allah yardımcınız olsun bu sefer
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  6. #6
    öskür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evo 6 tme turbosunu tavsiye ederim.titanyum shaftlı olduğu için çok erken spool karakterine sahip. madem manifold yaptırıcan,çok erken dolan bi turbo işini fazlasıyla görür...

  7. #7
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.374
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Deneme yanılma yapmak istediğin heran Evdeki Turbo emrinde Ozancım

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

  8. #8
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    evo6 tm 4g63 de kaç doluyor ki?
    benim araa 1468 cc, mivecle azıcık erken dolduruyor o kadar.
    Built to fall....

  9. #9
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o portakal kadar turbo bile 2500 devire kadar yok abi , mivec in etkinliği üst devirlerde bence..

  10. #10
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)


    Benim turbonun tam açıklaması bu, belki de hibridlemek gerek.
    Bu kadar minik bir turbo neden 2500 de doluyor onu da anlamak zor.

    soldaki benim turbo sağdaki parlak td04





    TD04



    tf035




    td04 ün emme çıkışı tf035 e göre çok çok büyük.





    konuya biraz action gelsin, barışı 5. vites 2000 devirde 2,13 boy, tayparları 2. viteste 1,18 boy geçerim, üstte basmam allta basmam uçarım kaçarım:P

    ha bir de 2.kornada basarım
    Built to fall....

  11. #11
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dünden sonra üst postta yazdığım düşüncem biraz değişti
    mivecle birşeyler değişiyormuş

  12. #12
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    td04 cok da buyuk deilmis yaw, almaaya degmez belki, ben gt2560 buldum ball bearing 1000 tl istiyor az kullanilmis, nasil fiyat?

  13. #13
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    800 liraya sıfır td04 12t var,
    twin scroll sanıyorum, onu düşünüyorum da spek bulamadım.

    garettlerden anlamıyorum ne yazık ki , onların flaşlaarı dikdörtgen, senin manifold üçgen mi dikdörtgen mi?
    Built to fall....

  14. #14
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    800 liraya sıfır td04 12t var,
    twin scroll sanıyorum, onu düşünüyorum da spek bulamadım.

    garettlerden anlamıyorum ne yazık ki , onların flaşlaarı dikdörtgen, senin manifold üçgen mi dikdörtgen mi?
    ben manifoldu alacagim turboya gore 0 danyapacagim su anki catlak ve cok verimsiz...
    400 e az kullanilmis td04 var, koray abinin turbosu cok mu buyuk ozan denemeye gerek yok mu diosun?

  15. #15
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    tdo4L benim arabada 4000 de spool ediyor, 4500 de gitmeye çalışıyor araba, devir kesici 6900'de.
    Senin şu anki turbon kaçda spool ediyor?

    Senin arabada 6750 çevirse, 4500-6750 işine yeter mi sana? vtec gibi çevirse 8200 varsın 4500 de dolsun zaten öncesi naparsan yap gitmiyor.
    Built to fall....

  16. #16
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    .......


    konuya biraz action gelsin, barışı 5. vites 2000 devirde 2,13 boy, tayparları 2. viteste 1,18 boy geçerim, üstte basmam allta basmam uçarım kaçarım:P

    ha bir de 2.kornada basarım
    hahahahahhahahahahhah
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  17. #17
    Ryhn
    Misafir
    Alıntı izo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    td04 cok da buyuk deilmis yaw, almaaya degmez belki, ben gt2560 buldum ball bearing 1000 tl istiyor az kullanilmis, nasil fiyat?
    WG i ustunde ise ve durumu iyi ise (BB turbolarda bildigin gibi yenileme yapilamiyor) bence 1000lira fena gibi durmuyor. Ama sole bir secenekte var GT2560R yerine GT2554R te isimi gorur dersen (ki bence gorur cunku benim bundan onceki 1.6 mx5 imde kullandigim turbonun BB versiyonu ve tatminkar sonuclar vermisti) SR20DET lerden cikan turbolarin bir kismi GT2554R ile ayni boyuta sahip sadece journal bearing yani BB degil biraz daha gec ve yavas dolar fakat fiyatlari cok daha uygun ve bir sorunda kople icini yenileme sansin var BB gibi degil. Yada bir diger secenegin rover turbolarda (220ti,620ti vb.) cikan T25 journal bearing olabilir fakat ondarda DV te var biraz daha zahmetli bir calisma istiyor fakat fiyatlari goz onune alininca dusunulebilir bir secenek oluyorlar. Fena durumda olmayan cikmalari iyi bir arastirma ile ingilterede 30 ile 50 pound arasina bulabilirsin. (WG ve DV haric sadece turbo fiyati vede yazmayi unuttum bu turbolarda genelde kilcal catlar gorulur benim bir oncekindede vardi ole kullandim bir dertte cikartmadi acikcasi 30pound icin super durumdaydi isimide gordu )

  18. #18
    Ryhn
    Misafir
    Alıntı ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    800 liraya sıfır td04 12t var,
    twin scroll sanıyorum, onu düşünüyorum da spek bulamadım.

    garettlerden anlamıyorum ne yazık ki , onların flaşlaarı dikdörtgen, senin manifold üçgen mi dikdörtgen mi?
    Bu Mitsubishinin dizellerinde kullandigi turbo degilmi yoksa ben mi yanlis hatirliyorum

  19. #19
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Evet,
    ford transit, fiat scudo (öyle acaip bir van işte adını tam hatırlamıyorum) gibi bir çok dizelin yanında, subaru forester'larda da kullanılan turbo. Transittekilerin bilmemne değeri az daha büyük benimkinden.
    Built to fall....

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •