Forumu araştırdım ama bulamadım. Eğer gözümden kaçan bir konu olduysa tekrarladığım için kusura bakmayın..
Şimdi pnömatikçiden manual boost controller tarzında bir şey aldım. Bunun kurulumu ile ilgili olarak br kaç soru sormak istiyorum.?
Edit: Şimdi bir düzeltme yapayım. Bendeki genel kullanım mantığında yaylı bir sistem değil. Bendeki bleed valve gibi düşünülecek bir sistem. Musluk tarzı bir alet..
Wastegate ile turbo arasına t koyup kontrol parçasını arabanın içine koyup,ona hortum çekip oradan ayarlamayı düşünüyorum.Bu tavsiye ettiğiniz bir yol mu?Değilse tavsiyeniz nedir?
Şimdi kontrol parçasından çıkan hortumu motorda vakum hattına bağlamak mı faydalı atmosfere bırakmak mı? Zararı yararı nedir?
Wastegate üstündeki ayarı ne yapayım? Kısabildiğim kadar kısıp ondan sonra sonuna kadar bc yi açıp istediğim değeri yakalayıncaya kadar wastegateden açıyım mı? Yoksa başka ne önerirsiniz?
Cevaplar için şimdiden teşekkürler...
EDİT: Kaçaklı sistem(bleed valve) ile ani basınçlı sistem (ball-bearing, yada yaylı) arasında çok fark var mıdır? Aşırı derecede kayıp olur mu?





Alıntı



selenoidin wg ye giden hattından yapıcaksın. Çıkışlardan birinide atmosferiğe bıraksan olur sonucta normalde tahliyeyi fabrikasyon filitre kutusuna geri yolluyor yapabilirsen oyle yap. Yani havayı tahliye bolümunu dışarı bırakabilirsin.
pnömatikçilerden yüksek basınç valfi almanız lazım yani, basınç ayar valfi değil, aşırı basıncı salan valf.. güvenlik valfi die de geçebilir..