User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
23 sonuçtan 20 ile 23 arası

Konu: turbo için yardım ...

  1. #20
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merruse aracı çok iyi tanımadığı halde bi motora ne kadar güzel şeyler yapılabileceği konusunda çok güzel açıklamalar yapmış ben bazılarını azcık değiştirerek öneride bulunucam çünkü motoru azcık daha iyi tanıyorum

    1.4 dual carb motorun var
    d serisi eski tip kapaklı bu kapağa öncelikle crx/si emme manifoldu uyar aynı kapağın dereceli egzantiriği ayarlı kasnağı yayı şakası da mevcut bu yüzden seni yarı yolda bırakmaz eğer crx emme manifoldu gaz kelebeği alırsan sensorleriyle birlikte yakıt kısmı neredeyse çözülmüş olur
    5 voltluk tps den 5000ohmluk iatına üzerinde olacak 4 tane enjektör yuvası da yakıt rayı geri dönüşü falan da eklersen bitek mercedes tipi yakıt pompasına ihtiyacın olur bir de geri dönüş hortumunu büyütmen gerekir bunun yanında egzantirik arkasına yine obd1 /2a /2b gibi honda distribitörleri uyum sağlar ateşleme kısmıyla ilgili ilk adımın da bu olmalı
    şimdi eskiden olsa derdim ki si elektrik tesisatı döşe obd1 p28 tipi ecu al falan filan sonra s300 diye giderdi
    ama bu sefer megasquirt önericem
    trde monte halde satan arkadaşlarımız mevcut tolga gökhan gibi
    honda uyumlu bi ecu alırsan direk distribitörle ateşlemeyi üzerindeki map sensoruyle enjektörleri i at ı bağlar blok yakınına da ect girersin flr yi de kullanır yakıt rolesini de yaparsın kafana göre istersen boost controller bilmem ne bi sürü seçeneğin olur
    standalone eculu bir ef yaratmış olursun
    elektronik kısımlar bitti sayılır tabii bu isteğine göre değişir artar ya da eksilir baştan en iyisini yapman önerilir bu konuda
    gelelim mekanik kısımlara
    stock motoruna d16 için olan manifoldlardan alırsan turbonu da takarsın gerisini kit halinde almanı değil kendin yapmanı öneririm diğer parçaları az çok biliyosundur zaten borular egsoz westegate cooler şu bu kısmını da halledersen güzel bişey çıkar ortaya
    forged piston mevcut kol ise crowerda var ama çok pahalı adı gibi fiyatı var onun yerine ilerde tavsiye edebileceğim 1.5 stroker düşünebilirsin aynı paraya gleir ama hacim de getirir yine forged kol piston kullanma olanağın olur
    Gerçekten MAŞALLAH okurken yazını zevk aldım hem öğretiyosun hemde keyiflendiriyosun peki benim bu önceki yıllarda uyguladığım sistem için ne dersin weber 40 yukarda yazdım okursan...buda bi düşünce değilmi trde yok sanırım böle bi araç
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  2. #21
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gerçekten MAŞALLAH okurken yazını zevk aldım hem öğretiyosun hemde keyiflendiriyosun peki benim bu önceki yıllarda uyguladığım sistem için ne dersin weber 40 yukarda yazdım okursan...buda bi düşünce değilmi trde yok sanırım böle bi araç
    teşekkür ederim aslında mükemmel bi setup olabilir ama elektronik yakıt sistemi ve ateşlemenin daha iyi olduğunu düşünüyorum weber yerine ITB gibi ama webwerle 13 seclerde gezen ef leri düşünürsek çok keyifli olacağı da ayrı mesele
    bu arada ben olsam turbo değil ef ye sc düşünürdüm emme kısmına stock motora uyumlu ve ms ecu daha keyifli olabilir
    ECUTECH İstanbul

  3. #22

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merruse aracı çok iyi tanımadığı halde
    Çok değilde hiç tanımadığı halde diyelim.. Hondalardan hiç anlamam.. Bana çok karışık geliyor..

    Yazdıklarım zaten üç aşağı beş yukarı tüm arabalarda yapılması gerekenlerin kısacık bir özeti.. Araca özel yazmamıştım onları..
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  4. #23
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim aslında mükemmel bi setup olabilir ama elektronik yakıt sistemi ve ateşlemenin daha iyi olduğunu düşünüyorum weber yerine ITB gibi ama webwerle 13 seclerde gezen ef leri düşünürsek çok keyifli olacağı da ayrı mesele
    bu arada ben olsam turbo değil ef ye sc düşünürdüm emme kısmına stock motora uyumlu ve ms ecu daha keyifli olabilir
    ateşleme içinde çok güzel kitler var aslında.ben bu ef yaptığım senelerde eg vti(160)hp olanınla çok az kilo atmış bir şekilde 2 3 4 e kadar 2 boy geciyodum ama ne hikmetse 5 e gectiğim anda sanki araba duruyo eg vti gelip geciyodu şanzuman dan hiç anlamam hiç elimi bişe sürmemiştim...ama senin bu dediğin SC hakikaten çok keyifli olur düşünemiyorum..
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •