User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
60 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Mobne 200SX CA18DET 705 WHP - Street Legal

  1. #39
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sıkıştırmayı mı düşürdün
    8.5 wiseco piston çap büyütüyorsun yeni piston takarken ister istemez düşüyor sıkıştırma oem zaten 8.8

    wisecoda sadece 8.5 var bide çap büyüdü o düştü 8.3 lere istemeden

    ama 10 sıkıştırma piston üretirlerse inanılmaz zevkli olur ca18det
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  2. #40

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel bir kapak işlemi ile bence sıkıştırma biraz daha yükseğe çekilebilinir.

    siz hangi turboyla ne basınç kullanmıştınız. g

    örkem gt2560 kullanıyor ona sorarız gelince kaçta doluyor turbosu.

    10 sıkıştırma ile güvenilir ellerden çıkmamış bir beyin programı çok fena zararlara yol açabilir diye düşünüyorum ...

    ca18in devirli olmasını seviyorum , fakat parça bulmak gerçekten zor.. en basit örneği , headers alıcaksan ya 100 dolarak no-name alıyorsun yada 2500 dolar verip tomei alıyorsun . çok araştırdım başka bulamadım ..

    ca18 in alt yapısı bence sr a göre çok daha iyi. sadece soğutma problemleri yaşıyorum , onları da elektrikli fan ile çözeceğim..

  3. #41
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güzel bir kapak işlemi ile bence sıkıştırma biraz daha yükseğe çekilebilinir.

    siz hangi turboyla ne basınç kullanmıştınız. g

    örkem gt2560 kullanıyor ona sorarız gelince kaçta doluyor turbosu.

    10 sıkıştırma ile güvenilir ellerden çıkmamış bir beyin programı çok fena zararlara yol açabilir diye düşünüyorum ...

    ca18in devirli olmasını seviyorum , fakat parça bulmak gerçekten zor.. en basit örneği , headers alıcaksan ya 100 dolarak no-name alıyorsun yada 2500 dolar verip tomei alıyorsun . çok araştırdım başka bulamadım ..

    ca18 in alt yapısı bence sr a göre çok daha iyi. sadece soğutma problemleri yaşıyorum , onları da elektrikli fan ile çözeceğim..
    zaten bütün mesele parca

    USA ye bakmıcaksın CA18det orda zaten yok sadece canadada var

    bü yüzden bütün parcalarını japonyadan bakıcaksın

    bende 2576 vardı

    görkem de de aynı sorun var diye biliyorum 2560 hadi en iyi 3800 olsun oda 1 bar basınc actıkca gelicegi yerde yükselio

    hararete dikkat
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  4. #42
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    ca18in devirli olmasını seviyorum , fakat parça bulmak gerçekten zor.. en basit örneği , headers alıcaksan ya 100 dolarak no-name alıyorsun yada 2500 dolar verip tomei alıyorsun . çok araştırdım başka bulamadım ..
    header icin amerikayi tekrar kesfetmeye gerek yokki;
    ramhorn vs equal length mantigiyla turkiyedede yapilir
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  5. #43
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben ca18det de iskendere yaptırma taraftarıyım top mount olursa ve runner lar da biraz daha uzun yapılırsa turbo daha erken gelebilir
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  6. #44

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iskender bey e saygı duyuyorum , işçiliği gerçekten türkiyede tartışmasız en iyi .. fakat kendisnin iş yoğunluğu , ve fazla müşteri gelmesin yoğunluk azalsın diye yaptığını düşündüğüm yüksek fiyat çıtası beni kendisine biraz daha uzaktan baktırıyor açıkçası .


    ben şu anda equal length kullanıyorum , export malzeme ve sardım manifoldu .. memnunum açıkçası , çatlayana kadar kullanıcam bakalım ne zaman çatlicak

    resmi de burada


    kendim sardım ..






    bu arada yanlış anlamayın da , 2576 s13 için bence çok yanlış bir turbo ..

  7. #45
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizde de aynı manifold vardı

    çok yanlış turbo demeyelimde

    yanlış diyelim

    bende sonra HKS 28RS taktım

    2576 ile aynı yerde geliyordu 1 bar ama daha zevkli olmuştu
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  8. #46

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sizin elbow unuz da tüm türkiyeyi dolaştı ve bana geldi en son

    sizin manifold sıfırmıydı ? takar takmaz uymuşmuydu yoksa traşlamışmıydınz bağlantı yüzeyini .

  9. #47
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biz baglantı yüzeyini traşladık da ayrıca slindir kapagındaki cıkıntıları hafif ovalleştirdik

    egzost maniflod contasıo yanıodu devamlı sorunu öle çözdük

    bizim elbow catlagı tamir oldu bir daha da catlamadı cok saglam mal cıktı
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  10. #48

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana geldiğinde toplu iğne başı kadar yırtığı vardı kaynakladım .. bana ilk geldiğinde taktık manifoldu ve 0.2 falan basınç geldi kaçakldan dolayı ..2 günde conta bitmişti. o kadar eğikmiş en son zar zor bi freeze buldum bostancı sanayiide orada tıraşladık , resmen tepe vardı bağlantı yüzeyinde manifoldun ..

    hesapta sıfır manifold ama , işte dandik mal...

  11. #49
    gorke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ist
    Mesaj
    2.029
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    genel konu ile ilgili benim düşüncem; yapılan araba sadece dyno aracı olmuş bence o güçler için. kesinlikle ve kesinlikle oem şanzımanla asfalta hiç bir güç veremez. 300-350km yapıyordu değil anlatmak istediğim. ayrıca turbonun dolum bandı çok gereksiz. 5k da az az gelio 1.5ları 6500-7000de görüyor. 1000-1500 devirlik bir araba bence. emek sarfetmiş, buna tek kelimem olamaz helal olsun ama biraz fanteziye girmiş. bunlar benim düşüncem.


    benim boost saatim yok. gt2560 turbo kullanıyorum.inanılmazda zevkli. 3000-3100de dolmaya başlıyor.full boost 3300-3400gibi geliyor ve 1 bar basıyorum.dahada erken olabilir. garrett gt serisi turbolar 200sxler için daha uygun gibi geliyor bana. kendi devir bandınıza göre turbine ve compression seçebiliyorsunuz. bu yüzden hks ve bunun gibi markaların ürettiği turbolar belli düzenekler için hazırlandığı için bizim araçlarımızda düzeneği hazırlamadan uygulandığında pek başarılı olamıyor. bu gene kullandığım arabalardan gördüğüm bir şey ve bnm kendi düşüncem.

    manifold konusunda ise bnm tek tercihim full-race olurdu, istedikleri parayı sonuna kadar hakeden tek marka bence. malesef ürün gamlarında ca18det için manifoldları yok. manifold; turbonun erken-geç/geç-erken dolumuna veya turbo basıncının azalarak-artarak/artarak-azalarak yükselmesine sebep oluyor. bu yüzden en iyi el yapımı manifoldun bile üst düzey mühendislik ve teknolojik çalışmayla birebir olcağını düşünmüyorum. iskender abime laf yok o bitane süper bir işçiliği var.. full-race gibi bişey yapçağını biliyorum no-namele filan olcak işler değil bence.

    diğer bi konu benm yapacağım setup ve en verimli kullanabilceğim şekil;

    top mount manifold
    custom emme
    stage2 egzntrk
    kasnak,yay,şapka vs..., timing
    2871bb turbo

    sonucunu yazgelmeden tam görmüş oluruz allahnasip ederse.


    bu arada parça konusunda minikslerime sonuna kadar katılıyorum.usa ka ile dolu.ca çok az var. japonya en süper parçaların olduğu yerdir illaki ama usa gibi parça bulmakta kolay olmuyor türkiyeden.ama sanki onlarda az az duvarlarını açıyorlar. bu arada amma çok konuştum. çok sevdiğim konulardan birioldu bu da

    minikslerime spawn'a ve tüm yazanların elinesağlık.
    Sakin güç...

  12. #50
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Görkem senin pistonların sıkıştırması yüksek olabilirmi ?

    birde şu var ca18det de external wastagate yaparsanız turbonun full bost yapma devrini 200 yada 300 devir aşşa cekiyor

    bence görkemin yeni setup cok mantıklı top mount ex wg li 2871 400 hp yeterde artar bile ca ya

    pon cams bence cok iş yapar ca18det de kapagada süper paralar harcamanın manası yok bana kalırsa
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  13. #51

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    seninde ellerine sağlık görkem. döktürmüşsün


    external wastegate e geçeceğimiz zaman tabiki iskender beyin ellerine teslim edicez işi , öyle gözüküyor şimdilik ..

    ca18det için konuşursak , motor sonuçta belli , yüksek potansiyeli olan bir motoru olduğunu iddaa ediyorum ben hala. fakat 1.8 litre arkadan itiş ve en büyük etken olarak 200sx olmasından dolayı ben her zaman alttan spool eden lag ı düşük tepkileri yüksek bir turbo seçerim .. benimde aklımdaki plan ise hksnin gt-rs i .. ama 2900 dolar veremyeceğim için kendisine , garrett markalı GT2860R 0.86ar seçeceğim

    http://www.turbobygarrett.com/turbob...S_739548_1.htm

    üst kapak için ise güzel malzemeler var tomei ve supertech malzemeleri ve güzel bir port işçiliği iile güzel bir flow yakalanabilinir.

    top mount her zaman side mounttan daha iyidir bence de , zira kimya kuralları da ısınan hava yükselir der

    herşeyi ufak tutup güzel spool lu bir ca18det bence çok keyifli olabilir , 5000-6000 dolar gibi bir masrafla

    400 hp bence artabilr bile o kasaya , içini boşalttığın zaman 1000-1050 kilo lara inme ihtimali var çünkü .


    ayrıca miniks , wiseconun bütün pistonları 8.5:1 olarak çıkıyor. acaba sizin araçta mı bir problem vardı .. o kdaar geç geliyordu

  14. #52
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    seninde ellerine sağlık görkem. döktürmüşsün


    external wastegate e geçeceğimiz zaman tabiki iskender beyin ellerine teslim edicez işi , öyle gözüküyor şimdilik ..

    ca18det için konuşursak , motor sonuçta belli , yüksek potansiyeli olan bir motoru olduğunu iddaa ediyorum ben hala. fakat 1.8 litre arkadan itiş ve en büyük etken olarak 200sx olmasından dolayı ben her zaman alttan spool eden lag ı düşük tepkileri yüksek bir turbo seçerim .. benimde aklımdaki plan ise hksnin gt-rs i .. ama 2900 dolar veremyeceğim için kendisine , garrett markalı GT2860R 0.86ar seçeceğim

    http://www.turbobygarrett.com/turbob...S_739548_1.htm

    üst kapak için ise güzel malzemeler var tomei ve supertech malzemeleri ve güzel bir port işçiliği iile güzel bir flow yakalanabilinir.

    top mount her zaman side mounttan daha iyidir bence de , zira kimya kuralları da ısınan hava yükselir der

    herşeyi ufak tutup güzel spool lu bir ca18det bence çok keyifli olabilir , 5000-6000 dolar gibi bir masrafla

    400 hp bence artabilr bile o kasaya , içini boşalttığın zaman 1000-1050 kilo lara inme ihtimali var çünkü .


    ayrıca miniks , wiseconun bütün pistonları 8.5:1 olarak çıkıyor. acaba sizin araçta mı bir problem vardı .. o kdaar geç geliyordu
    yok moruk ben zaten 8.5 dedim

    oem 8.8 s13 ler

    wiseco lar 8.5 hepsi

    eger dedim 9 yaptırılabilinirse çok zevkli olur diye de eklemiştim mesajıma

    yazdıkların güsel şeyler kasa dedigin gibi hafif eger hafifletirsen zaten 350 hp de yeterlidir

    drift için ise en ideal 300 hp lik bir s13 tür daha fazlasına hiç gerek yok fazla basınc basıp aracı eskitmeyede luzum yok
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  15. #53
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    miniks sizin s13 noldu?
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  16. #54

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamamen katılıyorum ..

    fakat yanlış olan bir yer var.. CA18det ler 8.5 sıkıştırmadır..


  17. #55
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    miniks sizin s13 noldu?
    İstanbul garage da duruyor

    sattık biz
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  18. #56

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motoru çıkartmıştınız değilmi ? yatıyor mu o araba ne oldu ,motoru filan ne durumda ,üstündeki sizin koyduğnuz parçalar?

  19. #57
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamamen katılıyorum ..

    fakat yanlış olan bir yer var.. CA18det ler 8.5 sıkıştırmadır..

    bende de katalog vardı ordan aklımda kaldı

    8.8 yazdıgına eminim

    ama iddia da etmiyeyim

    ama en basitinden 8.5 wiseco al 0.50 honla makinayı gene sıkıştırma düşücek hatta sen egzantrikten bahsediosun

    ozaman icene düşücek sıkıştırma bunları iyi araştırman lazım
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •