revizyondan önce ben basınç hortumlarını kontrol ettirmeni öneririm . kaçak varsa da buna benzer birşey yapabilir. tabi bu bir ihtimal turboyu değiştirmeden önce
revizyondan önce ben basınç hortumlarını kontrol ettirmeni öneririm . kaçak varsa da buna benzer birşey yapabilir. tabi bu bir ihtimal turboyu değiştirmeden önce
konuyu hit tutuyoruz daha ne istiyorsun ....
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
bu akşam chip yaptırayimde şuna senin aklını alayim bi![]()
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
rölantide düzensizlik var mı peki? turbonun ıslık sesi nin artması bana turbodna daha çok hortum çatlağı yırtığı gibi geldi . aslında şöyle anlayabilrsin onu , dandik bir boost saati alalım ( bende var , h.sonu istersen iki dk da takıp bakabiliriz ) basıncı ölçelim . ona göre tekrar değerlendirme yapılır.. 5000 i geçmiyorsa , belki 5000 de gelen turbo basıncı ile çatlak büyüyor be basınç kaybediyorsun dolayısı ile çekiş düşüyor. dediğim gib i h.sonu müsait olursan bende basınç saati var takıp bakabilirz
problem yok , beraber bakarız çözülmeyecek birşey olduğunu sanmıyorum , olmadı iki dk sökeriz pallere ve mil in balansını kontrol ederiz el yordamı ilealet edevat var
![]()
yok bi ustalığım yok , sadece uğraşmayı seviyorum , fırsat buldukça da uğraşıyorum
375 liraya multijetin turbosunu nerde buldunuz?
Ben degistirdigimde iscilikle maliyeti 1000 lirayı fazla fazla geciyordu.
Catlak turboyu da öyle pat diye anlayamazsınız, zamanla anlasılır.
Cekiste düsüklük varsa önce debimetreye vs bakmak lazım sonra turbo ile ilgili seylere bakılmalı...
Ses chipli aracta zaten daha fazla olur, cok fazla ses cıkıyorsa turbo manifoldunun civatalarını kontrol edin, en son Tekirdagdan gelirken basıma geldi. Servise gittim gevseyen civataları sıktılar ses kesildi.
@premiumparts / www.premiumpartstr.com
Premium Brands & Special Cars
OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH
pehhh konu nerden nereye gelmiş ayıp ya
turbo hrtumlarına bi baktır derim ufak bi delik olsa bile ses yapma ihtimali yüksektir.
bana öle geliyorki sizin turbo basınç hortumlarından birinde kaçak var kaçak ları kontrol edin yoksa emme hortumunu söküp palleri el yordamı ile kontrol edin hafif boşluk normal falza boşluk yada pallerin duruş yada şeklinde bozukluk varsa sökersiniz turboyu büyültmeyin bu iş sandığınız kadar kolay değil en basit i normal bir yazılımla yürüyemezsiniz hazır yazılımlar aracın stock turbosu için custom yazılıma ihtiyaç var onlada max performansı 3-4 kere map yaparak alabilirsiniz alıcağınız güç zaten stock turboya çipe oranla fazladan 10 bilemedin 20ps haracanan para yıpranan psikoloji alınan riske göre anlamsız konuyu açan arkadaş ve yorumcular banlanmış gerçi ama umarım bilgiler ulaşması gereken yere ulaşır saygılar...
..::PASSATURBO1::..
375 e turbomu ? eğer bu fiyataysa süper..
revizeli turbolar 350-450tl arası zaten şok olmayın sıfır die satılan turbolarda genelde revizeli turbo palleri yapılmış balanslanmış kumlanmış ve satışa hazır halde tek fark sıfır turbonun 1 yıl garantisi var revizelinin satıcının insiyatifine kalmış ...
..::PASSATURBO1::..
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
ulen yiğit biz tartıştık mı senle? ulen 2 senedir bi fiil tanışıp görüşüyoruz
biz boş adammıyız ki gidip tartışıcaz anlamadım gitti tuhaf ve tebessüm en incesinden
he bu arada "inş en kısa sürede sorunu çözerseniz demem gerekiyormuş..." neden site kurallarında zorunlu mu?
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)