User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
24 sonuçtan 20 ile 24 arası

Konu: Maserati Ghibli- Turbo tavsiyeleri??

  1. #20
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkes basıncı bir *** sanıyor. rhb05'in 1 bar'ında alacağın güç ile tdo4'ün 1 barında alacağın güç arasında en az %20 fark olur.

    Ahanda basınç tablosu (genellikle subaru turboları IHI (vf serisi) ve MHI (16g , 18g , 20g yazanlar) ) :

    Turbo Type Approx flow @ pressure

    IHI VF 25 370 CFM at 14.7 PSI <--- estimated
    IHI VF 26 390 CFM at 14.7 PSI <--- estimated
    T3 60 trim 400 CFM at 14.7 PSI
    IHI VF 27 400 CFM at 14.7 PSI <--- estimated
    IHI VF 24/28/29 410 CFM at 14.7 PSI <--- estimated
    ========= 422 CFM max flow for a 2 Liter at .85 VE pressure ratio 2.0 (14.7 PSI) 7000 RPM =======
    IHI VF 23 423 CFM at 14.7 PSI
    FP STOCK HYBRID 430 CFM at 14.7 PSI <--- derived from HP potential listed on web
    IHI VF-30 435 CFM at 14.7 PSI <--- estimated
    SR 30 435 CFM at 14.7 PSI
    IHI VF-22 440 CFM at 14.7 PSI <--- refigured
    T04E 40 trim 460 CFM at 14.7 PSI
    ========= 464 CFM max flow for a 2.2 Liter at .85 VE pressure ratio 2.0 (14.7 PSI) 7000 rpm =======
    PE1818 490 CFM at 14.7 PSI <--- estimated from max flow numbers
    Small 16G 505 CFM at 14.7 PSI
    ION Spec (stg 0) 525 CFM at 14.7 PSI <--- per vendor post 12-27-2002
    ========= 526 CFM max flow for a 2.5 Liter at .85 VE pressure ratio 2.0 (14.7 PSI) 7000 RPM =======
    Large 16G 550 CFM at 14.7 PSI
    SR 40 595 CFM at 14.7 PSI
    18G 600 CFM at 14.7 PSI
    PE 1820 630 CFM at 14.7 PSI <--- estimated from max flow numbers
    20G 650 CFM at 14.7 PSI
    SR 50 710 CFM at 14.7 PSI
    GT-30 725 CFM at 14.7 PSI
    60-1 725 CFM at 14.7 PSI
    GT-35R 820 CFM at 14.7 PSI
    T72 920 CFM at 14.7 PSI <--- Note you would have to spin a 2.0 L
    engine at about 14,000 rpm to flow this much air.

    IHI VF 25 395 CFM at 18 PSI <--- estimated
    IHI VF 26 400 CFM at 18 PSI <--- estimated
    T3 60 trim 410 CFM at 20 PSI
    IHI VF 27 420 CFM at 18 PSI <--- estimated
    IHI VF 24/28/29 425 CFM at 18 PSI <--- estimated
    IHI VF 23 430 CFM at 18 PSI <--- estimated
    IHI VF-30 460 CFM at 18.0 PSI <--- estimate based on trap speeds of cars running this turbo
    AVO 320HP 465 CFM at 17.5 PSI
    T04E 40 trim 465 CFM at 22 PSI
    FP STOCK HYBRID 490 CFM at 18.0 PSI
    IHI VF-22 490 CFM at 18.0 PSI <--- refigured
    SR 30 490 CFM at 22 PSI
    Small 16G 490 CFM at 22 PSI
    ION Spec (stg 0) 500 CFM at 19 PSI <--- per vendor post 12-27-2002
    PE1818 515 CFM at 22 PSI <--- estimated from manufactures rated max power
    Large 16G 520 CFM at 22 PSI <--- upgraded flow some on review of compressor map
    ========= 526 CFM max flow for a 2 Liter at .85 VE pressure ratio 2.5 (22 PSI) 7000 rpm =======

    ========= 578 CFM max flow for a 2.2 Liter at .85 VE pressure ratio 2.5 (22 PSI) 7000 rpm =======
    HKS GT2835 400 hp 580 CFM at 22 PSI
    MRT 400 580 CFM at 16 PSI <--- added
    AVO 400HP 580 CFM at 17.5 PSI
    MRT 450 650 CFM at 19 PSI <--- added
    AVO 450HP 650 CFM at 20.0 PSI
    SR 40 650 CFM at 22 PSI <--- added, got lost some how in editing
    ========= 658 CFM max flow for a 2.5 Liter at .85 VE pressure ratio 2.5 (22 PSI) 7000 rpm =======
    HKS GT3037 460 hp 670 CFM at 22 PSI
    PE 1820 680 CFM at 22 PSI <--- estimated from manufactures rated max power
    20G 695 CFM at 20.0 PSI <--- added
    HKS GT3040 490 hp 710 CFM at 22 PSI
    AVO 500HP 725 CFM at 23.0 PSI
    SR 50 770 CFM at 22 PSI
    GT-30 790 CFM at 22 PSI
    60-1 800 CFM at 22 PSI
    HKS GT3240 570 hp 830 CFM at 22 PSI
    GT-35R 880 CFM at 22 PSI
    T72 1000 CFM at 22 PSI <--- note you would have to run a 2.0 L engine
    at >40 PSI boost to flow this much air

  2. #21
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi ne yapayım şu zavallı italyan arabalarımız çok şey bilen ama arabayı doğrayan ustalar yüzünden bu hallere geldiler, Italyan servisleri saçma şeyler söyleyince kaşıntım tutuyor , kendimi kaybediyorum
    Almanlarda ne kadar rahhattım ne zamanki İtalyana başladık, her kafadan bir ses çıkmaya başladı td04 ile flanş uyumluluğuna bakıcam da, turboyu sökmek öyle bir öyle bir mesele ki, tam V nin altında ikisi de, alttan da sökülmüyor... motoru yatırmak lazım biraz...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  3. #22
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hocam IHI ve MHI ların giriş flanşları aynıdır. üçgendir. çıkış dp tarafı ise elipstir.

    Sorun olmaz. Sen ustaları bırak, bilgiye bak

  4. #23
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    üzerindeki turbolardan biri... ilk aldığımda birini söküp yenilemiştik...

    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  5. #24
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hmm bu nasıl ıhı yav ılk defa goruyorm t3 flanslı sanırım
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •