User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
73 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Fakir !?

  1. #39
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motordaki su müşürleri problemsiz, araba elektrnik bi cihaza sokuldu, hersey sorunsuz gorunuyor, enjektorlerde sıkıntı yok, regulator gayet normal calisiyor !! walbro sorunsuz gorunuyor.. su anda sorun detaylica arastiriliyor. maf - beyin veya emme manifoltu.. su anda bilemiyoruz..arastiriliyor.. detaylari yazicam ama regulator degilmis, ben acikcasi cok sasirdim..
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

  2. #40
    fastguy76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    183
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı killererkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar fikirlerinizi duymak isterim
    95 model 200sx aracıma (sr20det)motor yapıldı, rodaj da bitmek uzere, forged pistonlar , custom headers ve downpipe, T35 turbo var arabada.. rodaj sirasinda turbo 0,2 bar gibi kisildi, yavaş yavaş kullandim arabayi ama EGT saati gazlamasam bile hafif yokusta falan 500-600 lere geliyodu, bende uyuz oluyodum , sonra hemen kompresyon yapiyodum , ısı dusuyodu, neyse , AEM wideband taktık, turboyuda bi parca daha actik , (bilmiyorum kac oldugunu) ancak yarim gazda bile araba acaip fakire kaliyo!!
    simdi soru su; gaza abanmadigim halde fakir oluyosa;
    enjektorler orjinal ama 70bin km lik bir sx den cikma , test edildi, sorunsuz ve ultrasonla temizlendi..
    walbro benzin pompası var
    yakıt opet (maslak)97 okatn
    bu fakirlik nerden kaynaklaniyo olabilir, Allahtan basmamisim , yepyeni motoru kirabiliridm bile, sinir oldum..
    Mustafanın yorumu regulator oldu ..
    Fikirleriniz neler? sizce ne olabilir?
    Selam...

    İlk önce low throttle da yani yarım gazda bile fakire kalıo demişsin low throttle da 06-07 boost bassan bile 14-15 afr ler safe. Asıl önemli olan full throttle ve gelen boostta olması gereken yerler.

    gaza abanmadigim halde fakir oluyosa; demişsin zaten low throttle larda 11.-12 değerler bekleme . Beklersen yada o şekilde değerler istersen aracın hem çok yakacaktır hem de boost gelmeye başladığında fazla püskürmüş olan yakıt zor yakılacaktır.
    aracını görmem lazım daha net bişiler söyleyebilmek için piggy ne kullanıosun ?

    hafif yokusta falan 500-600 lere geliyodu demşsin ki bu gayet normaldir araç 20-25 derecelik bir yolda bile ağırlığını da hesaplarsan yüke binmiş olur ki bu 100-150 c sıcaklık artmasına sebep olur.

  3. #41

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anlattıklarınız ısıgında sorun mafta bence, yeni bir maf takıp deneyin bence

    tabi eger ki hakkaten bir fakirlik varsa fastguyın da dedigi gibi. low throttle da zaten araba fakirde kalır, 13-15 arasında, onemlı olan high throttle da devir sonlarında nerelere gelıyor.

  4. #42
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arac 11-12 leri sadece rolentaide yakaliyo, yolda 14 ler civarında cok az gazla ilerlerken , tam gaz-yarım gaz gibi durumlarda direk en kırmızıda (17 sanırım yanlış hatırlamıyosam aem de) oraya yaslayıp kalıyo. zaten fakire geldiği zaman vites değiştirdiğimde PAAt diye bi ses geliyo vites değişimi arasında, sakin kullanımda öyle bi ses yapmıyo nedense. yarın mustafanın maf'ı takip deneyecegiz bakalım... su anda piggy olarak greddy emanage var ama bagli degil , orjinal aracın kendi yazılımıyla gidiyoruz..
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

  5. #43
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı killererkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arac 11-12 leri sadece rolentaide yakaliyo, yolda 14 ler civarında cok az gazla ilerlerken , tam gaz-yarım gaz gibi durumlarda direk en kırmızıda (17 sanırım yanlış hatırlamıyosam aem de) oraya yaslayıp kalıyo. zaten fakire geldiği zaman vites değiştirdiğimde PAAt diye bi ses geliyo vites değişimi arasında, sakin kullanımda öyle bi ses yapmıyo nedense. yarın mustafanın maf'ı takip deneyecegiz bakalım... su anda piggy olarak greddy emanage var ama bagli degil , orjinal aracın kendi yazılımıyla gidiyoruz..
    Maf ile sorununuzun çözüleceğine inanmıyorum. Rölantiniz ise oldukça zengin olması gereken değerlerden. Probleminiz afr oran ve ayarları. Ayarlarınız için yardımcı olablirim. E manage ile gayet güzel değerler alınabilir.

    Saygılar
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  6. #44
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maf ile sorununuzun çözüleceğine inanmıyorum. Rölantiniz ise oldukça zengin olması gereken değerlerden. Probleminiz afr oran ve ayarları. Ayarlarınız için yardımcı olablirim. E manage ile gayet güzel değerler alınabilir.

    Saygılar


    bir yerde sorun varki stock ecu ve çok düşük basınçlarda bile fakire kalabiliyo piggy back ile sorun çözülebilr fakat asıl önemli olan problemi bulmak
    körler sağırlar

  7. #45
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tesekkurler ama sorun su ki , orjinal yazılımda niçin afr problem li olsun ? tamam belki e manage ile sorun düzeltilir ama sorun su ki orjinal yazılım nasıl sorunlu olur? zaman için de mi bozuldu bu meret? anlayamıyorum..
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

  8. #46

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sorun maf %90. maf sensorlu araba kullanmayan arkadaslar anlattıgınız sorunu pek yasamamıslardır. bir belirtiside 3. 4. vites 2000 revden gazladıgınızda tam turbonun dolacagı anda araba kendini geriye cekiyorsa oradan da maftaki problemi gorebilirsiniz okuması gereken degerlerı okumadıgı icin gerekli benzini isemiyordur.
    oem turbolu arabalar stock maplerınde throttel acıkken 15 ın altında hic bir zaman yurumezler. ya uc cizki olur mesala aem e gore throttel kapalıyken yaa 15 ın uzerinde yurur. piggy back ile ayar yapsanız bile bu sorunu cozemezsınız. once bu problemi cozup sonra ayar yapmakta fayda var.

    temizliyerekte deneyebilirsiniz, ya philiphsin elektronik temizleme spreyi ile yada würth ün balata spreyi ile ama tavsiyem philiphs tabiki bu sadece termik telin uzerindeki pisligi temizlemek icin eger fiziksel bir zarar varsa sensorde yardımcı olmaz.

  9. #47

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    guzel bır cozum onerısı. lsu4 kolay kolay bozulmaz ama konumlandırılmasında veya kalıbrasyonunda hata olabılır.

    wideband yeni takıldıgında ve ondan sonrakı 1 2 hafta ıcınde bir daha ve takip eden her 6 ayda kalibrasyon yapmak gerekır, egerkı kusrunsuz benzın kulllanılıyorsa, yanı sizin durumunuzda. subaru ıle nıssanın bır cok malzemesınde oldugu gıbı maf sensorlerı uretıcısı de aynıdır. hemen hemen aynı sensordur ikisinde kullanılan hatta birbirinde kullanabilirsiniz maflarını
    biz Q45 tercıh edıyoruz diger alternatıfte 300zx.

    maf sensorunun bir numaralı dusmanı yaglı filtredır bu arada egerkı k&n falan kullandıysanız buyuk ıhtımal o bozmustur. bu yuzden cok motor kıran araba gordum. yapılıp bır daha kıranı da gordum aynı sensor yuzunden. bır tavsıyem de loggerla kac gram olcuyor ona bakın.

  10. #48
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yorumlar icin tesekkurler
    arac fayman ince tarafından yapıldı ve o kontrolo ediyor, cozemezse fastguy yardımını talep edebilirim çok tesekkurler, wideband 2.el aldım , sanırım kalibre edildi, ama tam emin degilim, ve khan evet acik hava filtresi var aracta
    Q45 tercih ediyoruz derken , infinity Q45 maf ımı takıyorsunuz? anlayamadım??
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

  11. #49
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    300zx z32 - r33 y32 maf ta takabılırsın. ben z32 ıstemıstım y32 gelmıs ama sorunsuz calıstı
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  12. #50

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizim kullandıgımız maflar Q45 4.5L V8 in mafı 90mm lik veya 80mm lik 300zx mafı.
    Q45 parca no: 22680 61u00 A36-000 P60 aynısı yeni 45lerdede cıkıyor ama cok pahalı servis fiyatları o yuzden yurt dısından bulup getiriyoruz.

    bir iki ebay linki vereyim yanlız bunları oem ecu ile kullanamazsınız ecunun bunlara gore kalibreedilmesi lazım.

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/300ZX...spagenameZWD1V

    bu linkta guzel iki malzeme bir arada size gore
    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Q45-9...spagenameZWDVW

    buda Q45
    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-Q...spagenameZWDVW

    acık hava filtresi hepimiz kullanıyoruz ama maf sensorlu arabalarda yaglı filttre kullanmamakta fayda var. kuru,koton,sunger kullanmak lazım.

  13. #51
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Khan linkler icin tesekkurler, buarada servislede bi konuscam fiyatlari
    buarada
    yagli filtrenin ne sıkıntısı var ki?
    bide mesela Q45 maf'ının orjin maf a göre ne avantajı var?
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

  14. #52

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rica ederim bildigim kadar paylasmaya calisiyorum

    abi yagli filtrenin maf sensorunu bozdugu konusunda hakketen cok fazla kaynaga rastlayabilirisin. bozma sebepleri olarak ta bir; gereken flow u sagliyamadigi icin sicakliktan kaynaklanan fiziksel problemler; ikinci ise cok cabuk kirlenmesinden dolayi farkinda olmasakta aslinda yegli filtre kullaniminda arabayi havasiz birakiyoruz. bunun yani sira da hakkaten biz bir cok arabamizda bu maf problemlerini ve akabinda kirilmalari yasadik artik ne satiyoruz ne takiyoruz turbo araclara yagli filtre.

    verdigim maflarin avantaji sudur. sizin maf sensorunuz ve hemen hemen hepsi 5.1 volt maksimum direncle calisir daha onceki postlarimdada bahsetmistim bundan. misal olarak 60mm lik bir maf 5.1 volt maksimum okuma degerine 280 gr da geliyorsa 90 mmlik maf in 5.1 voltta okuyabildigi maksimum deger 400 gr. dir. sizin arabaniz da maftan calistigina gore enjektor isemesi direk maf sensorunun olctugu havaya gore yapilmaktadir. buyuk maf takip ecunuzude buna gore kalibre ederseniz 400 gr. a kadar iseme sagliyabilirsiniz. bu da genelde buyuk turbolu setuplara gecildigi zaman tercih edilmelidir.

    takildiginiz yer varsa yine aciklarim

  15. #53
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    update
    MAF tada sorun çıkmadı , başka s14 maf'ı denedik , problemsiz bir aracın maf'ı takıldı, değişen hiç bir şey yok
    anlamadım gitti, motorda iptal edilen seylerle ilglili bir sorun oldugunu dusunuyoruz... bakalım , gelişmeleri yazacağım
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

  16. #54
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    allah bol bol sabır versin abi

  17. #55
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1- sitemde reklam istemiyorum.... Reklam vermek için kurallar vardır...

    2- Erkancım son olarak benzin hattından şüpheleniyorum şöle diyebilrim normalde 3 bar basıyordur benzin pompan ama birazcık basınca geçince yada gaza basınca yolda benzin basıncın düşüyor olabilir

    3- Maf için belirli değerler vardır bunlar manuelde sana gösteriyordur eğerki yok fdiyorsan değerler sana bir fotokopi çeker mustafayla yollyaabilirim yada kendim verebilrim

    arabanın fakire geçmesi için az şeyler var oksijen sensorun doğru çalışmıyor olabilir ki 200sx ler kıldır o konuda bunun yanı sıra pompan olabilir dediğim gibi... MAf ın olma ilhimali yok mafı çıkarınca saten direk koruma moduna girip 10 lara indiricektir enjektorlerin orjinalmi ????
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  18. #56
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Özgün selam , evet enjektörler orjinal ama 98 model bi sx den çıkma ve ultrasonla temizlendi..,işemelerinde sorun görünmüyor. paşaoğlu serviste duran lacivert bi sx in komple debimetresini alıp taktık, aynı değişen bi şey yok, biraz gaz verince fakir.Pompa ölçüldü, fazla fazla bile basıyo..
    Fayman abide şu anda tüm manueller mevcut zaten , o da incelyo
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

  19. #57
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben hala daha enjektorlerının yetmedıgını ıddıa edıorum. orjınal enjektorlerle olucak ıs deıl. standart turbon la 0.8 basarsan orjınal enjektorlerın cevap verırı. ama sen turbonu deıstrdın ve taktıgın turbo nun 0.8 bar ı eskı turbonun kınden daha fazla guc ufledgı ıcın orjınal enjektorler yetısemez.
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •