Benim motorda aklına ne geliyorsa var, 1.7 barlara dahi çıkabiliyorum ama SAFC ile, tek eksiğim beyin onuda yakında halledicem ...
Printable View
Benim motorda aklına ne geliyorsa var, 1.7 barlara dahi çıkabiliyorum ama SAFC ile, tek eksiğim beyin onuda yakında halledicem ...
,
standart motordan kastım, fabrikanın hazırladığı motor..
turbo yu motordan saymıyorum bu arada, onu zaten büyütmüş olman gerekiyor..
std turbo ile 1.2 bar ancak orta devirlerde olası, üst devirlere yetiştiremez hava..
motorda standart göre ne var değişik abi?
sıkıştırma kaç oldu? orjinali neydi?
devir arttımı? standart kaç devir dönüyosun?
Piston Wiseco
Sekman Wiseco
Engine Gasket
Turbo Charger Garrett Hybrid
Clutch Bronz Custom
Wastegate Tial 60 mm
BOV HKS SSQV
Oil Catch Can Greddy
Manifold Custom
Downpipe Custom
Son Susturucu Remus
Exhaust Pipes Custom 70mm
Kilit Diferansiyel Torsen
Krank Filtresi
Radiator Hose Kit Samco
Slim Fanlar
Air Intake Pipes Custom
Radiator Custom
Intercooler Wiltec 19 lt
Air Filter HKS Mega Flow
Turbo Insulation DEI
Strut Brace OMP
Jant König Feather 17 "
Lastik Dunlop Sportmaxx 215 x 40 x 17
Kaput içi Amortisör
Arka Stoplar Lexus Style
Cam Filmi
Marşbiyel Custom
Mercek Sisler Custom
Ignition Leads NGK 7
Spark Plugs Splitfire
Water Temp. Auto Gauge Digital
Voltage Stabilizer Dazen
Radar Detector
Cam Kaldırma
Oil Pressure Auto Gauge Digital
Xenon Lights HID Kısalar
Xenon Lights HID Sisler
Wideband AEM
Turbo Timer Apexi Pen
Boost Controller AEM Tru Boost
Ignition Coil MSD Msd2
Park Sensörü
Kamera
Alarm
Konjektör Magnetti Marelli
Coaxials JBL Gt5-803
Radyo - Cd Çalar Sony Xload
Benzin Pompası Walbro GSS-241
Fuel Filter AEM
Fuel Rail AEM
Fuel Injectors RC
Benzin Boruları
Fuel Pressure Regulator AEM
Radiator Fan Switch Mishimoto
Engine Start Button
EGT
Coilover GAS
Front Camber Kit
Rear Strut Bar
Fender
Lower Control Arms
Rear Camber Kit
Bushing Kit
Brake Calipers
Brake Rotors
Brake Line Goodridge
Radiator Breathing Tank Greddy
Water Methanol AEM
Cam Shaft
Top Mount Custom Manifold
Lightened flywheel Handmade Steel
Oil Cap
Engine Damper
Cam Seals
Cam Gear AEM
Bunlarda benim araçtaki madifikasyonlar
Tek eksik DTA s60 ecu ...
Üst Kapakta bronz yuva güçlendirme, sübap büyütme, port polish, yay güçlendirme vs yazmadığım bazı şeylerde olabilir listede ...
konumuzla alakasız herşeyi yazmana gerek yok abi..
sıkıştırma nedir? bunu yaz önemli detay..
devir de orjinali ile aynı heralde.. zaten ekzantrikler değişmediği sürece devir yükseltmenin pek bi faydasıda yok..
bu halde, 95- 97 oktanla, nos olmadan, 1 barda 350 hp.. dyno ölçümü var dimi? yoksa teorik bi değer mi bu?
Sıkıştırma 8, dEVİR 7200, Ekzantrikler 820 ti ile değişti, Sübaplar büyüdü ...
350 hp ölçüm var, 1,5 barda ölçüm yok kaç verdi bilgim yok arada AEM tru boost ile ( b ayarı 1,7 bar) çıkıyorum .
A modunda 3200 devirde ext wastegate açıyor .
TR de rover T16 motorunun küçümsendiğinden son derece rahatsızım, bu nedenle bu tartışma bu kadar uzadı. Bu motorun Honda ile alakası felan yoktur. Mantalite mantık tamamen farklıdır. K20 ile T16 bloklarını yanyana görsen dediğimi anlarsın biri döküm diğeri aliminyum, 2 silindir arası abartmadan 2 cm gömlek farkı var diyebilirim ... Ama kapak fıs :)
yok ya, en azından kendim adına söliim rover 220t çok iyi bi makine..
std kilitli diferenasiyel + 200 hp güç.. fena bi başlangıç değil..
üstüne düşülürse 400 sınırını geçmek çok kolay..
bi kaç video fln ekle abi, kadran olsun, basınç göstergesi olsun.. :icon_tup:
hepsini okudum, muabbet güzelmiş :)
evet volkan listeyi döktürmüşsün ama video koy artık abi t16 motorun neler yapabileceğini görsün arkadaşlar :)