:bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo:
sen 10 liraya cok diyosun o şanzumanı ikide bi dograyınca napıcan bakalım 2-3 sekromenc ve karsılıkları 600 kusur lira sadece sekromenc hee yanlıs anlama :D
Printable View
Ben vf35 mi bide subaru tmicimi takarım
bide benzin regülatörü
sağdan sağdan devam :D
Şuanki orjinal turbosu nedir?
Birde td04 taktığımızda vede 17 psi bastığımızda, enjektör gerekirmi? yada regülatörle desteklesek yeterli olurmu?
Bu kombinasyondan optimum nekadar güç alırız?
orjinal turbosu zaten tdo 4 :D üstünde o vardır yani buyuk olasılık...
egzoz + STI cooler biraz pahalı o yuzden WRX cooler la tahminimce 240 ları bulursun
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1001768/detay?
Fiyatı böyle galiba piyasayı bilmiyorum.Şanzıman işindende anlamam :D
Fatih benim evc de 2. mod 1 bar. Birde wideband alıp bakalım duruma diorsun yani. Sonuca göre regülatörlede oynayıp orta yolu buluruz o halde.
Bide headers almak lazım ama :D
Bu konu sana çok masraf ettirir :D
Sesde pek güzel oluyor
http://www.facebook.com/video/video....50276208455249
kardeşim stok motor ile 300 hp gibi bi düşüncen varsa gene bak yazıorum..
sti turbo yani vf35 kendı tmiç(top mount intercooler) bi güzel benzın pompası ve regulator..vıdebandLa AFR deerlerine bakılır güzel sonuclar elde edilir.
sulhi enjektörler desteklermi 300hp ye kadar
:) destekler tabiki regülatorden geri dönüş biraz kısılır benzın basıncı yukselir bu demektır biraz daha afr yuksek bostlarda tutar..
ben kendı aracımda stok motorken stok enjektorlerle 1,41 gibi bibasıncla cont gidebiliyodum...tabii o zaman beyın en gezer bildiğin safc ayarı ile devam edıoduk.
pompan değişmiştir, geri dönüşü kapatmışsındır, regülatörde yüksektedir.
Bunların orjinal enjektörleri kaçlık?
hayırlı olsun öncelikle,
hedefin 300 civarıysa yarım yamalak birşeyler yapma,vazgeç.
o gücü alıcam derken -kesin- kıracaksın arabayı.sonrada o da olsun bu da olsun derken 10bin tl den aşağı cıkamazsın.üstelik plansız bir durum olduğu için yapıldıktan sonra keşke şunuda yapsaymışım deme ihtimalin var.
bence ilk subaruyu tanı,motoru ve yapabileceklerini tam olarak öğren,beklentilerini netleştir ve diğer subarucuların neler yaptıklarını başına neler geldiğini falan etraflıca bir dinle.
daha önce dendiği gibi araba parası kadar parada ayır bi köşeye, gc8 bu belli olmaz.
Dostum öncelikle hayırlı olsun,bence turbo back egsoz,yss342 walbro pompa,e evc den zaten varmış,boost saati ve wide bant ile sağlıklı olarak oem td04 turbonla 1.2,1.3cont kesmeden binersin bu şekilde 245-250hp civarı binersin ama sağlıklı ve sorunsuz olur en azından 6 ay kadar bu şekil bin hem alış hemde makinayı çöz,seversen zaten kendine engel olamıyacaksın yeri gelcek sıgaraya pera vermeyecek subaruna harcıyacaksın...
aynen kanku bak bizim kele aldık ceconun subiyi araba full forged ama standart turbo 1,2 basıyoruz onuda ben basıyorum kel basmıyo kesin şanz vs vs kırılır diye tırstığından
wideband boost oil press göstergelerini bağla uygun bi safc falan al yada neo tarzı bişey
ne olursa olsun coolerı değiştir stı ile walbro vardır belki arabada yiğite bi sor