User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: turbo problemi

  1. #1
    coskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    ist/yesilköy
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    turbo problemi

    2.0 tdi A3 kullanıyorum aracımın turbosu 80bın km de yenılendıkten snra revo yazılım yaptırdım ve bu aksam 106bın km de ılk ıkı vıtesı bıtırdıkten snra 3e atmamla araba tamamıyle basınc kestı ve arka taraf gozgozu gormeyecek sekılde duman oldu turbom sızlere omur yanı sımdı sorum yazılım ıle alakalı olup olmayacagı cunku gt1749va turbomu 1.6 peak 1.3 cont kullanıodum fakat 25k km sonra olması dusunduryo sızce orjınal yazılıma donmelımıyım yada turboyu nasılsa degstrcem hybrıd mı yapmalıyım tabı hybrıd yaptıktan snra yazılım problemı yenıden ortaya cıkacak bu seferde ona uygun yazılım bulmam gerekıcek ama en basta turbonun yazılım sebebıyle mı yuksek basıncta calıstıgından oturu mu bozuldugunu anlayamadım ? eger yazılım problemı olsaydı ılk kmlerde bozulmazmıydı?

  2. #2
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazılımla alakalı şu yönden olablir basınç artışı nedeniyle sağlıksızsa eğer turbo ömrü iyice azalmıştır ilk başta nereden arıza vermiş turbo söküp ona bakın derim yağlama vs hatları ne durumda problem varmı kırılmadan dolayı yağa metal parçası vs bırakmışmı bu arızanın nedenini bulup oma göre hareket edin
    körler sağırlar

  3. #3
    coskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    ist/yesilköy
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazılımla alakalı şu yönden olablir basınç artışı nedeniyle sağlıksızsa eğer turbo ömrü iyice azalmıştır ilk başta nereden arıza vermiş turbo söküp ona bakın derim yağlama vs hatları ne durumda problem varmı kırılmadan dolayı yağa metal parçası vs bırakmışmı bu arızanın nedenini bulup oma göre hareket edin
    pekı sızce motor ıcıne parca gıtmıs olabılırmı yada gıtme ıhtımalı nedır cunku arızadan snra evıme yakın oldugum ıcın 1-2 km kadar cok dusuk devrde evımın onune kadar gıttım cekıcıye koyarken araba kendı kendıne gaz vermeye baslamıstı yaga yada motora parca gıtme ıhtımalı kafamı cok karıstırıyo

  4. #4
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo yenilendi derken 80bin km'de, yenisiyle mi değiştirdiniz yoksa revizyon mu yapıldı?
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  5. #5
    coskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    ist/yesilköy
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo yenilendi derken 80bin km'de, yenisiyle mi değiştirdiniz yoksa revizyon mu yapıldı?
    servısten garantı kapsamında sıfırıyla degıstı hatta bızım arabalarda manıfold ıle yekpare oldugundan komple manıfold turbo sıfıryla degısmıs oldu

  6. #6
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ozaman turboyu açmadan bişey demek zor, açıldığında içine parça alıp mili palleri mi kırmış yoksa paller mi yamulmuş, yatakları mı aşınmış nedir onları görmek lazım... her ne olursa olsun, aracın yağ ve filtrelerini değiştirin yeni turboyla beraber...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  7. #7
    coskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    ist/yesilköy
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ozaman turboyu açmadan bişey demek zor, açıldığında içine parça alıp mili palleri mi kırmış yoksa paller mi yamulmuş, yatakları mı aşınmış nedir onları görmek lazım... her ne olursa olsun, aracın yağ ve filtrelerini değiştirin yeni turboyla beraber...
    evet parca alma ıhtımalı de olabılır dogru soyluosunuz nese pazartesı sabahtan bakıcaz bakalım yag ,fıltre kesın degısıcek zaten ınsallah ıcerı bısıler gıtmemıstır

  8. #8

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir yerlere 500 lira kacmis gibi geldi bana

  9. #9
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    500 TL ? üzgünüm ama sanırım o fiyatlara sadece işçilik çıkar...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  10. #10
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Coskan hybrıd yap bence aynısı ıle ugrasmanın manası yok,seatsport cooler alırsın servısten b de ,yenı yazılımla gucune guc kat

  11. #11
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sağlam bir turbo atölyesine uygun specde bir turbo toplatın ve güzel bir yazılımla mutlu mesut kullanabilirsiniz.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  12. #12
    outlaw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gecmis olsun coskan
    !! Yngwie J. Malmsteen !!

  13. #13
    coskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    ist/yesilköy
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Coskan hybrıd yap bence aynısı ıle ugrasmanın manası yok,seatsport cooler alırsın servısten b de ,yenı yazılımla gucune guc kat
    hocam zaten forge twıntercooler var hybrıdde dusunmuyor degılım fakat yazılım ısı korkutuyo ısın acıgı custom olayını tr de yapabılcek varmı bılemıyorum revo falan da custom ısıne yanasmıo zaten bılemıorum hybrıdden uzak durmamın tek nedenı yazılım

  14. #14
    coskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    ist/yesilköy
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı outlaw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gecmis olsun coskan
    saolasın patron

  15. #15
    coskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    ist/yesilköy
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sağlam bir turbo atölyesine uygun specde bir turbo toplatın ve güzel bir yazılımla mutlu mesut kullanabilirsiniz.
    ıste yazılım ısını cozebılırsek en saglıklısı dedıgınız gıbı olcak

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •